Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mies: mitä ihan oikeasti haluat joululahjaksi?

Vierailija
17.11.2017 |

Toki kohtuubudjetin rajoissa. Ideoita kehiin! Tuntuu siltä, että kaikilla tuntemillani lahjoittavilla miehillä on jo kaikkea.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskiä, punaviiniä, uuden läppärin, neulesolmioita, Allen Edmondsin kengät, hyvää EdT:tä listaltani, Vietnamin-matkan ja kameran objektiiveja.

Vierailija
2/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viskiä, punaviiniä, uuden läppärin, neulesolmioita, Allen Edmondsin kengät, hyvää EdT:tä listaltani, Vietnamin-matkan ja kameran objektiiveja.

Niin, ja amerikkalaista nykykirjallisuutta tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 viikkoa ylimääräistä lomaa.

Vierailija
4/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavan ja himokkaan tyttöystävän.

Vierailija
5/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta stjärn tart.

Vierailija
6/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais vaan olla himassa, polttaa sikaria ja vetää kännit. Prätkän jos siinä sivussa vaikka ripaus.

Eikä tarttis nähdä yhtään sukulaista, käydä kenenkään luona kylässä tai kumminkaimanserkun haudalla. Pois kaikki kiire, stressi ja jumalaton vouhotus.

Aamulla sais nukkua pitkään ja herätä valmiiseen aamiaispöytään.

Siinä olis hyvä joulu.

Vierailija
7/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia asioita, mitä muutenkin pitäisi hankkia. Kysyttäessä ei ole hajuakaan mitä haluaisin, mutta oma avovaimo osaa onneksi pitkin vuotta kuunnella kun nurisen asioista mitä pitäisi hankkia mutta ei tule vain aikaiseksi hommata, ihan levysoittimen neuloista kalliimpiin vaatekappaleisiin... Kaikki eivät toki ole samanlaisia tyhjänhöpöttäjiä, tai jos kyse on ei niin tavattoman läheisestä miespuolisesta tutusta, niin noita toiveita ei välttämättä koskaan kuule.

Vierailija
8/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinoton.

Vierailija
9/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimän halauksen vuoden jokaiselle päivälle.

Vierailija
10/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinoton.

Miten tämä voisi olla joku joululahja? Annan sellaisen miehelleni joka päivä, jos se vain haluaa (ei sekään sentään aina jaksa..). 

Vierailija
11/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Jos sais vaan olla himassa, polttaa sikaria ja vetää kännit. Prätkän jos siinä sivussa vaikka ripaus.

Eikä tarttis nähdä yhtään sukulaista, käydä kenenkään luona kylässä tai kumminkaimanserkun haudalla. Pois kaikki kiire, stressi ja jumalaton vouhotus.

Aamulla sais nukkua pitkään ja herätä valmiiseen aamiaispöytään.

Siinä olis hyvä joulu.

Tosta mäkin haaveilen. Funtsaa kuinka pieneen ollaan tyytyväisiä. Silti ei toteudu. Mä lähen ajaa aamusta haudat, sukulaiset, kummilapsen, sit vähä lisää ajelua ja ollaan joskus femmalta himassa. Sit alkaa oma "aika"

Vierailija
12/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mikään krääsä ei ole tarpeen. Siitä tulee vaan vähän paha mieli, kun tietää, että toinen on joutunut höösäämään jonkun tavaran perässä. Syntymäpäivä-, isänpäivä- nimipäivä- ja joululahjaksi toivon aina samaa asiaa. Suihinottoa. Syntymäpäivänä sainkin. 

Vierailija
13/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa matkoihin ja läppäreihin kun on monta miestä lahjottavana.

Vierailija
14/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Eivätköhän miehet saa ihan itse hoitaa tyttöystäviensä hankkimiset. Veljeni ovat aikuisia ihmisiä.

Vierailija
15/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinoton.

Sukulaiselta? Sinulla on erikoinen maku.

Vierailija
16/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksaisi mun miehelle hankkia himokasta tyttöystävää...

Vierailija
17/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mä oon itse jo niin himokas, että mies ei meinaa pysyä mun tahdissa. Olisi ihan kaistapäistä jos hankkisin siellä vielä riesaksi tähän jonkun himokkaan tyttöystävän.

Vierailija
18/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lahjoja, haluan vain kuolla, nukkua pois tästä kaikesta paskasta mitä elämäksi sanotaan. Se on totuus.

Vierailija
19/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes oikea mies. kirjoitti:

En halua lahjoja, haluan vain kuolla, nukkua pois tästä kaikesta paskasta mitä elämäksi sanotaan. Se on totuus.

Tee lapsi, niin saat elämällesi merkityksen.

Vierailija
20/34 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliput johonkin Keski-Euroopan kaupunkiin esim. Berliiniin tms. Ja näitähän saa alle satasella per henkilö. Jopa 60 euroa per nuppi. Se olisi ihana yllätys. Hotellit voitaisiin maksaa puoliksi. Kunnon 2-3 päivän lemmenloma irti arjesta.