Harri Syrjänen. Kuka kaipasi?
Harvoin on niin ylimielinen tönkkö ihminen telkussa. Miksi piti pilata kokkisota kutsumalla hänet takaisin... Itserakas ääliö. Huonot jutut. Siviilissäkin täysi sika. Hyi olkoon.
Kommentit (14)
Mksi tylyttää vieraan tuomat raaka-aineet? Moukka.
Se on kyllä aina vaikuttanut niin itseään täynnä olevalta. Ilmeisesti luulee olevansa myös joku luojan lahja naisille. En kaivannut! Jos vertaa vaikka Pipsa Hurmerintaan, hän ei myöskään jää sanattomaksi mutta tekee sen ilman että vaikuttaa ylimieliseltä :)
Minä kaipasin. Olen aina tykännyt Syrjäsestä, ja esim. Saaristoruokaa oli tosi hyvä ruokaohjelma.
Joo ihana Pipsa on kyllä hyvä kontrasti tässä jaksossa! Syrjänen on täysin sietämätön
Syrjänen oli oikeastaan aika hauska, eikä se nainen ollut ihan niin jäykkis kuin miltä se tavallisesti vaikuttaa.
Ihana ku sille vähän niinku vittuillaan... <Onhan se jo vähän vanhentunut ja vanhentuneet jututkin. Eikä ikinä hymyile. Ylimielinen toisten lyttääjä. Ei jatkoooon!!!!
Vierailija kirjoitti:
Syrjänen oli oikeastaan aika hauska, eikä se nainen ollut ihan niin jäykkis kuin miltä se tavallisesti vaikuttaa.
Pipsaako tarkoitat? Hänhän on ihana!
Joskus jossain oli osuva arvostelu; miten kukaan joka esiintyy telkkarissa voi näyttää siltä että v*ttuako mua katotte 😃😃 niin...edelleenkin vaikuttaa ettei haluaisi olla mutta mikä ihme hänet siihen pakottaa?
Ei ehkä niin kauhea sika ku Björck.
en kaivannut minäkään.... aivan kauhea tyyppi.
Kommentoimatta Syrjästä nyt muuten, mutta mistä ap tietää, että se on siviilissä sika? Tunnetko henk.koht?
Tyhjännauraja kirjoitti:
Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa.
Kato Harri, terve, terve!
Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa.