Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään muuta muka ahdista vastata tuntemattomiin numeroihin? Olenko mä ainut?

Vierailija
17.11.2017 |

Kun tänne uskaltautuu asiasta mainitsemaan, niin heti tulee sata vastausta että ” ooh, onpas se nyt niin ahdistavaa. ” ”Vastaa nyt, ei siinä ole mitään pelottavaa”. ” Mee hoitoon jos noin kovasti ahdistaa”. ”Miten vaikeeta on vastata puhelimeen ja sanoa ei kiitos.” ”Vastaa vastaa vastaa, sillähän se selviää kuka soittaa”....jne....jne...jne...

En mä voi olla ainut jota puhelimeen vastaaminen ahdistaa. Onhan sitä ihmeellisimpiäkin fobioita olemassa. 😳 Ap

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vertaistuesta! Hienoa huomata, että en sittenkään ole ainut joka kärsii tästä ongelmasta. Tsemppiä myös teille kaikille kanssasisarille. 👍🏼 Ap

Vierailija
22/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, koska en vastaa tuntemattomiin numeroihin, ellen odota jotain tiettyä puhelua. Silloinkin tiedän suunnilleen millaisesta numerosta on puhelua tulossa, niin ei tarvitse joka rimputukseen vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa jos en odota soittoa esim. lääkäriltä, kuriirilta tmv, joka saattaa soittaa tuntemattomasta. Tuntemattomat ovat 99% puhelinmyyjiä tai muita huijareita.

Vierailija
24/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ainoastaan jos odotan puhelua ja tiedän että se tulee tuntemattomasta

Vierailija
25/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelen työssäni paljon tuntemattomille ihmisille ja saan heiltä lähes päivittäin soittojakin, siihen on hyvin karaistunut. Ennen siis inhosi puhelimella soittamista, vastaamista en niinkään. Vieläkin mieluummin laitan sähköpostia. Siviilielämässä jää ennemminkin vaivaamaan, jos en tiedä kuka on yrittänyt tavoitella. Siksi vastaan aina kun pystyn.

Vierailija
26/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän täysin vaikka itseäni ei ahdista. Ihmiset on erilaisia, minä taas olen aivan innoissaan jos joku tuntematon soittaa. Et ole ainoa, saman kaltaisia on monta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän