Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien alojen huippuasiantuntijat notkuvat päiväkaudet av:lla

Vierailija
17.11.2017 |

sen sijaan että olisivat suunnittelemassa ja rakentamassa metroa ja ydinvoimalaa, johtamassa sisä-, ulko-
ja talouspolitiikkaa, valitsemassa Suomen edustajia kansainvälisiin laulukilpailuihin jne?
Miksi niitä hommia tekemään joutuu laittamaan osaamatonta rupusakkia, kun parhaat aivot ovat täällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ne kiireisimmät myös...

Vierailija
2/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 eurolla/kk tulen oman alani asiantuntijatehtäviin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh,olen ihmetellyt samaa:D

Vierailija
4/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat oman elämänsä guruja. Yhdessä olemme vahvoja. Kaikki maailman nippelitieto löytyy tältä palstalta. Hyvä me!

ps. Mikäli tulee tenkkapoota ja ongelmia, voi turvallisin mielin tulla kysymään asiantuntevaa neuvoa täältä.  Av neuvoo ja opastaa. :DD

Vierailija
5/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen paljon täällä on englannin natiivipuhujia ja huippupsykiatreja neuvomassa masennuslääkkeistä.

Vierailija
6/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman fiksuin kortisto

Vierailija
7/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen paljon täällä on englannin natiivipuhujia ja huippupsykiatreja neuvomassa masennuslääkkeistä.

Toki. Av-valelääkärien vastaanotto on aina avoinna 24/7. Asiantuntevaa apua aina kun tarve vatii, tai ainakin sinne päin, asian vierestä.

- yx valelääkäri

Vierailija
8/8 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on etäpäivä tänään. Vain yksi työsähköposti on vasta tullut. Pari hommaa pitäis tehdä, mutta ehtii ne maanantainakin...

Minun työni on tosi tuuriluontoista. Olen kolme viime viikkoa painanut 10-tuntista työpäivää, ei niistä mitään ylityökorvauksia saa, joten nyt hyvällä omalla tunnolla notkun täällä.

Lisäksi notkun täällä usein aamusta, jos tiedän työpäiväni olevan iltapainotteinen. En suostu silloin aloittamaan hommia aamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme