Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistua pitämään työasiat vaan töissä?

Vierailija
17.11.2017 |

Tuli mitta täyteen kiukuttelevaa pomoa ja lisääntyviä työtehtäviä. Työyhteisö on kiva ja työtkin olivat kivoja ennen kuin niitä tuli saavillinen lisää. Haluaisin viihtyä töissä, mutta vaikeaa on. Ennen kaikkea haluaisin, että pystyisin vapaalla olemaan vapaalla, enkä murehtisi jatkuvasti töitä. Miten te, jotka onnistutte tässä sen oikein teette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstään pitää tykätä ja työkuorman olla sopiva, ettei sitä ajattelisi kotona. Minä ainakin alan murehtimaan työasioita vapaalla, jos jokin on töissä huonosti. Tänään en murehdi. 😊

Vierailija
2/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opetti.

Ei ollut hyötyä siitä, että murehti työasioita vapaalla, potkut tuli silti. No oikeastaan koko firma meni nurin, mutta ei siitä sen enempää.

Sitä riittää, että tekee sen mihin kykenee, jollei ehdi niin yksi vaihtoehto on, että töitä on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut yleisesti tarkkailemaan ja hallitsemaan ajatuksiani. Se oli pakko, koska mun ajatteleva mieli on aina ollut ns. tyhjäkäynnillä varsin ilkeä ja v-mäinen, oikea ilonpilaaja. Se on alkanut pyöritellä erityisesti itsevihaisia, masentavia ajatuksia. "Hävettää, olen ruma. Taas mokasin. Mitään en osaa. Voisinpa kuolla johonkin nopeaan tautiin pois kitumasta ja turhana yksilönä ilmaa kuluttamasta".

'

Kun huomaa ajattelunsa sitä voi myös hallita. Päättäväisesti sanoa itselleen että ei, en aio antaa tuon levyn pyöriä. Kyllä ihmisellä on valta omaa mieltään hallita, se on työkalu samoin kuin ruumis. Ei kroppakaan lähde sätkimään sinne tänne ympäriinsä ellei ihminen tietoisesti päätä käyttää sitä johonkin. Mielenkään ei pitäisi, mutta monella se kurittomasti vaeltelee.

Vierailija
4/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hyviä työkavereita, joille voit puhua työhuolista? 

Minulla auttaa vapaa-ajalla se, että pystyn töissä puhua työkavereiden kanssa. Työkaverit myös ymmärtävät työasiat ja en paljon jaksa kotona enää valittaa. 

Vierailija
5/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lähdet töistä, kirjoita ylös paperille kaikki jutut mitä pitää tehdä huomenna ja jatkossa. Ei tartte miettiä kaikkea ja myös se kirjoittaminen itsessään vapauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan