onko postin NETPOSTI ehkä maailman huonoin sähköpostijörjestelmä?
nytkin on taas tukossa koko sivu kuten usein jotain häikkäää tää on kuin 1970 luvun kommunistien ajalta, joku 15 vuotias nörtti palkattu koodaamaan sivut
Kommentit (13)
Mulla toimii nyt, ja on toiminut aina ennenkin. Ehkä vika on ap:n laitteessa?
NetPosti on mainio järjestelmä ja toimii hyvin ainakin minulla. Palvelun käyttäjiä saisi olla enemmän, oikeastaan haluaisin kaikki laskut ja kaiken kirjepostin sinne. Se on laskuille parempi vaihtoehto kuin pankkien suoraveloitukset korvannut e-lasku, koska kaikki haluamasi säilytetään pankkiriippumattomasti ja uusista laskuista tulee sähköposti-ilmoitus eikä tarvitse käydä pollaamassa nettipankissa.
Tuo ilmoitus salasanan vaihtamisesta on kyllä aunuksesta. Minulla ei ole NetPostissa mitään arkaluonteista postia, en tarvitse sinne kovin vahvaa salasanaa, enkä varsinkaan halua vaihtaa toimivaa salasanaa ikinä.
eiihän tuo paska taaskaan toimi, kunnon palveluissa asia korjaantuisi 5 minuutissa, nyt ontunnin jo jumittanut, ehkä mister koodaaja nörtti on vielä amiksesssa koulussa
En ole aiemmin törmännyt ongemiin, Mutta nyt ohjelma kaatunut ja olen pari tuntia koittanut päästä kirjautumaan.
Olin jonkin aikaa käyttäjänä ja totesin kaikkien muiden ohjelmien palvelevan minun tarpeitani paremmin! Joten kiitti mutta riitti!
Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia sen kanssa. Sinne tulee palkkalaskelma ja muutama lasku.
Vierailija kirjoitti:
NetPosti on mainio järjestelmä ja toimii hyvin ainakin minulla. Palvelun käyttäjiä saisi olla enemmän, oikeastaan haluaisin kaikki laskut ja kaiken kirjepostin sinne. Se on laskuille parempi vaihtoehto kuin pankkien suoraveloitukset korvannut e-lasku, koska kaikki haluamasi säilytetään pankkiriippumattomasti ja uusista laskuista tulee sähköposti-ilmoitus eikä tarvitse käydä pollaamassa nettipankissa.
Tuo ilmoitus salasanan vaihtamisesta on kyllä aunuksesta. Minulla ei ole NetPostissa mitään arkaluonteista postia, en tarvitse sinne kovin vahvaa salasanaa, enkä varsinkaan halua vaihtaa toimivaa salasanaa ikinä.
Mulle työn puolesta NetPosti on suoraan saatanasta. Meidän firmasta siis laskut lähtevät Postille sähköisenä, ja sieltä sitten jakelevat joko laatikkoon, NetPostiin tai molempiin. Et usko kuinka moneen kertaan tulee vastaan, että ihminen maksaa laskut kahteen kertaan, koska on NetPostissa tilannut laskun sekä NetPostiin, että laatikkoon, ja maksaa molemmat. Toinen vaihtoehto on ne, ketkä eivät edes ymmärrä tehneensä mitään NetPostisopimusta ja rähjäävät kun laskut eivät tule perille ja menee ulosottoon. Sitten aikojen kuluttua löytävät laskunsa NetPostista, jos jostakin syystä sinne ikinä enää eksyvät. Tai ne, jotka luulevat lopettaneensa NetPostin, mutta kaikki edelleen menee sinne...
Itse en ole tehnyt NetPostisopimusta, mieluummin tilaan laskut e-laskuna. Niihinkin saa sähköposti-ilmoituksen laskun saapumisesta, tai sitten voi laittaa suoraan hyväksynnän, että suorituksen saa veloittaa tililtä ilman että sitä pitää käydä erikseen hyväksymässä. Toki vaatii aina e-laskusopimuksen tekemistä jokaisen laskuttajan kanssa erikseen, mutta ei niitä nyt jatkuvasti uusia tule..
Wuhuu, nyt pääsin netpostiin sisään.
Eka kerta mulla kyllä kun toi netposti tökki.
nyt meni paska päälle kun laitoin VPN ohjelma päälle eli muutin i.p osoitetta, jaahas ja viesteissä olikin vain mainos Netpostin uusista ominaisuuksista
paskaa tämä, kaikki laskut saa tulal suoraan mun omaan mailiin ja kun aina unohtaa sennetpostin salasalan niin pitää kuitenkin mennä sinne pankin tunnuksilla
Netposti, asiointitili, normiposti, sähköposti... voi plaadilaa oispa vaan yksi
Erilaiset tunnarit ja kirjautumistavat joka paikkaan, ja erilaiset vaatimukset salasanoille. Isoja kirjaimia pieniä kirjaimiaerikoismerkkejänumeroitaalalalalalalallaalalaa
Netposti on epäilemättä maailman paskin systeemi. Vaikka sitä ei käytä se aiheuttaa ongelmia! Posti on muutenkin niin paskasti johdettu firma kuin voi vain olla.
On todellakin. Ja se varoitus vaihtaa salasana on siellä ollut 10 vuotta.