Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen jouluihminen olet?

Vierailija
17.11.2017 |

Onko jo täys ralli päällä jouluvalmisteluissa vai meneekö joulu tavanomaisina lomapäivinä?

Millainen jouluihminen olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkoihin=lahjoihin ap

Vierailija
2/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahkoihin=lahjoihin ap

En kyllä tuhlaa lahkoihinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista, ruuat teen suurimmaksi osaksi itse ja pöytä notkuu herkuista. Alan fiilistellä joulua jo lokakuussa. Kortteja en tee itse mutta lahjoihin palaa rahaa. 

Vierailija
4/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin aivan hyvin olla viettämättä koko joulua. Valitettavasti perhe ja lähisukulaiset pakottavat. 

Vierailija
5/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin aivan hyvin olla viettämättä koko joulua. Valitettavasti perhe ja lähisukulaiset pakottavat. 

Mulla sama. Sisareni perheineen asuu ulkomailla, veljeni perheineen on menossa kälyni vanhemmille ja minut jätetään huolehtimaan vanhemmistani, koska "ei ne nyt vaan voi joutua olemaan kaksin jouluna". Minä ja mieheni olisimme mieluiten kaksin (ja minä en tarvitsisi mitään jouluruokia tai muuta hässäkkää) kun aikuiset lapset ovat muualla.  Valitettavasti en saa miestäni karkaamaan matkoille, joka olisi ainoa hyväksyttävä syy.

Vierailija
6/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noiden väliltä. En villiinny, jotain ruokia kuten graavilohen ja leipomukset teen itse mutta en pyri täydellisyyteen, mutta lahjoja kyllä ostelen. Kortteja en lähetä ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressiä, ei paniikkia, ruokaa pitää olla, mutta ei ähkyyn asti. Ei joululahjoja, ei siis ylensyöntiä, ei vieraita, ei joululaulun renkutuksia, ei muuta kuin tunnelmaa ja rauhaa kynttilöin ja valoin. Ollaan vaan ja tietenkin ulkoillaankin.

Laatikoita ostan, graavilohta syödään muutenkin paljon, kinkkusiivuja valmiina, rosollia voin tehdä jos jaksan.

Siivoamisesta en tingi, puhdasta pitää olla, vaikka en tosin mitään kaappeja putsaa. Pyykit pesen ennen joulua ym. sellaista minkä voi tehdä, ettei jää sitten pyhien jälkeen niin paljon tekemistä. Ja matot pitää ulkoiluttaa sekä pölyt pestä pois. Kiva sitten rauhassa puhtaassa kodissa vaikka lukea hyvää kirjallisuutta. (Ihan siistiä ja puhdasta meillä on kyllä muutenkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi