Oletko ollut unessasi pissahädässä ja mitä sitten tapahtui?
Minulla on monesti ollut pissahätä (sekä oikeasti että unessa) mutta ikinä en ole pystynyt unessa pissaamaan, mikä onkin varmaan hyvä asia. Olisi ilmeisesti tullut kasteltua sänkykin.
Kommentit (19)
Oon joskus pissinyt unessa mutta silti en pissannut sänkyyn. Herätessä oli kyllä hetken säikähdys että en kai oikeasti oo pissannut.
Kova kusihätä tulee usein uniin niin, että etsin unessa ties minkälaisen vessanpytyn. Unet ovat yleensä melko outoja ja niin ovat nämä vessatkin unissa oleet. Milloin ovi on vartalon korkeudella tai oviaukkoa peittää vain verho tai sitten miesten ja naisten vessat on samassa jne. Kaikenlaisia paskahyysejä on näissä unissa tullut nähtyä. Viikon sisään etiydyin unessa johonkin epämääräiseen puuvessaan, jonka ovi ei ollut ihan ehjä ja linnunpaskaa taisi olla kaikkialla.
Yhden kerran olen meinannut kusasta housuun, mutta heräsin ajoissa.
Yleensä nää unet tosiaan loppuu siihen että herään ja menen vessaan. Ja olen helpottunut ettei tarvinnut kusasta siihen unen vessanpyttyyn, kun ovat aina jotenkin outoja/pervoja/näkyvällä paikalla yleisön katseen alla tms.
Oon muutamankin kerran nähnyt unta pissahädästä, mutta kunnollista vessaa ei oo löytyny joten olen kussut esim. nojatuolissa.
Oikeasti en ole laskenut alleni mutta herätessä on kyllä aina kusihätä.
Mulla on usein juuri noin, että mulla on oikeasti pissahätä, ja se tulee uneen. Unessa yleensä löydän vessan, mutta en jostain syystä voi käydä siellä asioillani. Joko vessa on liian likainen tai sitten siitä puuttuukin ovi tai ovi on läpinäkyvä tms, eli ei ole mitään yksityisyyttä. Tosi ahdistavaa. Silloin on aika herätä ja mennä vessaan oikeassa elämässä.
en ikinä pääse syystä tai toisesta vessaan. Ja sitten herään
Mulla unessa oleva pissahätä on aina virtsatietulehdus. Yritän ja yritän pissata. Lopulta jo sattuu hirveästi, siihen yleensä herään ja tajuan, että on kova pissahätä.
Juu sama täällä, eli jos vessahätä tulee uneen, en ikinä löydä sopivaa vessaa. Vessa on rikki, likainen, outo, kalteva, täysin julkinen jne. Ja sitten herään ja menen oikeasti vessaan. Hassua että muillakin toistuu samanlaisena :).
Unessa saatan kuseksia mihin vain. Housuun olen tehnyt viimeksi lapsena, muistan senkin olleen vessauni. Harvoin edes herään tällaisten vessahätäunien jälkeen, eli en tiedä mistä kyseiset unet johtuvat.
Kamalan runsaat menkat ja heräsin kun holahti varmaan litra verta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein juuri noin, että mulla on oikeasti pissahätä, ja se tulee uneen. Unessa yleensä löydän vessan, mutta en jostain syystä voi käydä siellä asioillani. Joko vessa on liian likainen tai sitten siitä puuttuukin ovi tai ovi on läpinäkyvä tms, eli ei ole mitään yksityisyyttä. Tosi ahdistavaa. Silloin on aika herätä ja mennä vessaan oikeassa elämässä.
Just samaa.
Ap
Lisäksi jo mainittuihin, että jos löytääkin hyvän vessan tms, niin kusi ei tule vaikka kuinka pinnistäisi.
Vessaa on ensinnäkin uskomattoman vaikea löytää, etsin sopivaa vessaa hädissäni ja juutun setvimään ihan outoja tilanteita. Kun vessa joskus löytyy, sen ovi ei aukea/mene lukkoon, oven taakse tulee ihmisiä kyselemään mikä kestää tai haukkumaan ja kuvaamaan minua, vessa alkaa tulvia jne. jne...
Sen kerran kun pääsen oikeasti käyttämään vessaa, pystyn pissaamaan unessa mutta ahdistun kun hätä ei helpota millään. Ja sitten on aika herätä ja mennä vessaan oikeasti :D
Näen juuri tuollaisia outoja unia. Olen vessassa, mutta liraustakaan ei tule. Tai sitten vessaa ei löydy mistään. Voin myöntää, että kerran olen herännyt siihen, että kastelin sänkyni. Siitä on jo monta vuotta.
Just näin kusiunta, siinä olin festareilla, mutta vessoja ei missään. Kohta tajusin että olin kirkossa ja mun suku istu siellä rivissä kusella. Jalat penkillä ja selkänoja oli riukuna. Odotin omaa vuoroani ja just kun housuja lähdin laskemaan, joku vieras ukko käveli siihen ja avas paljeovet, joiden takaa aukes kirkonmenot. En sit jäänykään kuselle vaan heräsin.
Monia kertoja nähnyt pissahätä unia ja se on jännä omalla kohdalla kerran käynyt niin ettö havahduin siihen kun olin juuri alkanut oikeesti pissaamaan mutta onneks tajusin ja sain heti katkaistua ja juoksin vessaan... Muulloin yleensä olen herännyt ja ollut kyllä kamala hätä niinkuin unessakin ja sit vain kiireesti vessaan rakko tyhjäksi ja takaisin unille.
Ihan sama kokemus! Kauhea pissahätä, mutta yritän pissiä unessa jossain pusikossa tai nurkan takana, mitään ei tule, joku saattaa kyllä tulla häiriköimään. Sitten herään. Onneksi ei ole tullut sänkyyn koskaan.
Näin unta eikä unessa ollut pissahätää edes, mutta heräsin pissaamiseen toissayönä.
Eli ekaa kertaa sitten vauvana olon pissasin sänkyyn.
Onneksi heräsin enkä pissannut kaikkea ulos ja olin kyljelläni. Vain pikkarit oli litimärät.
Laitoin suoja-alustan. Uskallanko koskaan nukkua ilman suojusta enää
Tuttua on mutta onneks ei oo sänkyyn menny
Eli nukkuessani pissattanut, ja uni on ottanut siitä aiheen.