Miehet! Mikä pieni tieto saa kiinnostumaan naisesta?
Luin juttua Lisa Bonnetin ja miehensä rakkaustarinasta. Mies kertoi olleensa myyty viimeistään silloin, kun Lisa tilasi baarissa Guinnessin.
Mikä on omalla kohdallasi asia, joka saa sinut kiinnostumaan naisesta? Onko se kiinnostus remontointiin, rakkaus makkaraa kohtaan, ranskankielentaito vai jotain ihan muuta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pimpsa riittää nostamaan kiinnostuksen korkeaksi. Luonne ja melkein ulkonäkökin samantekevä, kunhan antaa pimpsaa. Ok, olisi mukavaa jos se olisi tiukka.
Tämä ainakin oli rehellinen vastaus. Arvostan.
N32
Vierailija kirjoitti:
Pimpsa riittää nostamaan kiinnostuksen korkeaksi. Luonne ja melkein ulkonäkökin samantekevä, kunhan antaa pimpsaa. Ok, olisi mukavaa jos se olisi tiukka.
Vahvaa proosaa :).
Vierailija kirjoitti:
Sori, että naisena tulen tähän kommentoimaan, mutta mieheni on sanonut, että ihastui minuun vit**ilun takia. Tykkäsi siis siitä, että aloin haastaa häntä, oli ilmeisesti poikkeuksellista.
Sama täällä. Kylmä logiikka ja sarkasmi vetosi mieheeni. Siis ärsytettiin toisiamme ensisilmäyksellä. Uskoisin myös rintojen ja jalkovälin kiinnostaneen.
Mun miehelleni turn on oli se että (hänen sanojensa mukaan) en ollut enkä ole "kauko-ohjattava" vaan ajattelen omilla aivoillani ja olen itsenäinen. Rakastui ensitapaamisella enkä minä tiennyt mitään 1,5 vuoteen!
yli 20v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, että naisena tulen tähän kommentoimaan, mutta mieheni on sanonut, että ihastui minuun vit**ilun takia. Tykkäsi siis siitä, että aloin haastaa häntä, oli ilmeisesti poikkeuksellista.
Mulla vähän sama mutta ei vittuilun vaan hankaluuden takia. Mies on liike-elämässä uraa tekevä ja hänen pitää pitää julkinen kuvansa hyvänä, minä taas auon päätäni yksityisesti ja julkisesti ja kyseenalaistan ja haastan yleisiä mielipiteitä. Mies kiinnostui minusta sen takia ja haluaa että jatkan sitä, mielipiteemme ovat pitkälti samanlaisia. Miehen kiinnostus mielestäni johtuu sekä siitä, että ajan asioita, jotka hänenkin mielestään ovat yhteiskunnassamme pielessä ja siitä että hän pitää suorasanaisista, tuhmista naisista. Sanoo että hän ei voi tehdä tätä, kilttimies siis. Aika paljon olen kuullut muilta, paikalleni tunkemassa olevilta suunsa kiinni pitäviltä naisilta kommentteja ja kokenut kampeamisyrityksiä etten olisi sopiva miehelleni. Meillä menee kuitenkin erinomaisen hyvin, välillämme on vetovoimaa ja kunnioitusta.
Iso jos on treenattu tai vaihtoehtoisesti täytyy olla muotoa. Ei sellasta isoa jossa on läskiä ja muhkuraa tai se roikkuu lättänänä.