Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vielä saada asumistukea?

Vierailija
16.11.2017 |

Hain ja sain asumistukea 2kk, jolloin tuloni ylittivät rajat ja jouduin maksamaan kaiken takaisin. Nyt tuloni ovat 2kk ajan olleet 800e vuokrani ollessa 450e. Voinko hakee asumistukea uudelleen, tai siis tulenko sitä todennäköisesti saamaan vaikka olen joutunut aikaisemmat tuet palauttamaan? Mainittakoon vielä, ettei tuloni tule 800e suurempia olemaan ainakaan puoleen vuoteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kela.fi/laskurit

tuolta löytyy laskurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea. Asumistukeen ei ole mitään karenssia ja olet oikeutettu tukeen kaikilta kuukausilta joina tulosi alittavat vaaditun rajan.

Vierailija
4/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Juu kiitos tiedän, lähinnä mietin, että vaikuttaako se, että mulle on aikasemmin maksettu turhaan asumistukea (olen kaiken maksanut Kelalle takas) siihen, että voin saada sitä nyt kun tarvitsen?

Vierailija
5/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen aiemmin turhaan maksetun ja takaisin perityn tuen pitäisi vaikuttaa mitään. Se tuki haetaan aina niillä tiedoilla mitkä hakutilanteessa on ja jos myöhemmin siunaantuu tuloja niin ne ilmoitetaan sitten Kelaan ja tukia peritään takaisin tarvittava määrä. Voit hakea tukea uudestaan, et ole tehnyt mitään väärää mistä sinua nyt rangaistaisiin tukien menettämisellä.