Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyky-Suomessa pyykinpesu ja siivoaminen on myös miehen tehtävä, miksi mainoksissa on vain naisia?

Vierailija
16.11.2017 |

Esim uusi Bio Luvil -mainos, jossa pelkkiä naisia tanssii. Kyllä mainostajat tutkivat tällaiset asiat ja tietävät että pyykinpesu on naisten juttu!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet taitavat olla merkkiuskollisempia, tai sitten eivät välitä platina-Super-boost-megabäng-ultra-diamond-hyper-shine-pesuaineista ja ominaisuuksista, pääasia että tulee puhdasta. Naiset ovat muutenkin enemmän mainonnan vietävissä , kaikessa.

Hassua, miten paljon automainoksia telkkarissa pyörii, nekin näyttävät nykyisin olevan naisille suunnattuja.

Suomessa on Euroopan vanhin autokanta, auto ostetaan kerran kymmenessä vuodessa ja ihan uutisena sinullekin, naisetkin ostavat autoja.

Mihin edes pyrit viittauksellasi? En jaksa ymmärtää.

Ja miehet pysyvät autoissakin merkkiuskollisina, naisille autossa tärkeintä on ulkonäkö ja väri.

Viittasin tuohon väitteeseen, että naiset ovat miehiä enemmän mainosten vietävissä. Automainoksia on todella paljon ja naiset ovat niissä muutakin kuin konepeltiin nojaamassa tai kyytiin pyrkimässä.

Olen itse nainen ja olen ostanut elämäni aikana muutaman auton itselleni. Auton ulkonäkö on tärkeä, mutta tärkeintä on auton merkki, hyvää en vaihda. Miksi itse väität, että naisille auton väri olisi tärkeintä? Tuo on vanha ja virheellinen väite.

Mainitse yksikin televisiossa puolen vuoden sisään esitetty automainos jossa nainen nojaa konepeltiin tai pyrkii kyytiin?

Vierailija
22/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ulkomaalaisia mainoksia yleensä, ne vain dubataan suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet taitavat olla merkkiuskollisempia, tai sitten eivät välitä platina-Super-boost-megabäng-ultra-diamond-hyper-shine-pesuaineista ja ominaisuuksista, pääasia että tulee puhdasta. Naiset ovat muutenkin enemmän mainonnan vietävissä , kaikessa.

Hassua, miten paljon automainoksia telkkarissa pyörii, nekin näyttävät nykyisin olevan naisille suunnattuja.

Suomessa on Euroopan vanhin autokanta, auto ostetaan kerran kymmenessä vuodessa ja ihan uutisena sinullekin, naisetkin ostavat autoja.

Ja miehet pysyvät autoissakin merkkiuskollisina, naisille autossa tärkeintä on ulkonäkö ja väri.

Viittasin tuohon väitteeseen, että naiset ovat miehiä enemmän mainosten vietävissä. Automainoksia on todella paljon ja naiset ovat niissä muutakin kuin konepeltiin nojaamassa tai kyytiin pyrkimässä.

Olen itse nainen ja olen ostanut elämäni aikana muutaman auton itselleni. Auton ulkonäkö on tärkeä, mutta tärkeintä on auton merkki, hyvää en vaihda. Miksi itse väität, että naisille auton väri olisi tärkeintä? Tuo on vanha ja virheellinen väite.

Mainitse yksikin televisiossa puolen vuoden sisään esitetty automainos jossa nainen nojaa konepeltiin tai pyrkii kyytiin?

hus sika metsään!

Vierailija
24/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei autojakaan myydä kuvilla joissa nainen ajaa. Ja ihan syystä. Miehet eivät ostaisi sellaista autoa.

Mulle tuli heti mieleen automainoksia joissa ajaja on nainen.

Et ole nähnyt niitä suomalaisissa medioissa!

Vierailija
25/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan pyykinpesuainemainoksista. Ne suunnataan Suomessakin naisille sillä pyykinpesu on tilastollisesti vielä naisten asia. Amen

Ap

Vierailija
26/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki naiset ole mainonnan vietävissä. Itse en  välitä platina-Super-boost-megabäng-ultra-diamond-hyper-shine-pesuaineista pätkääkään.

Vierailija
27/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minä sanoin, että nykyään ei niitä enää ole.

Vierailija
28/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan pyykinpesuainemainoksista. Ne suunnataan Suomessakin naisille sillä pyykinpesu on tilastollisesti vielä naisten asia. Amen

Ap

Vanish-mainoksessa on miehiä, on muissakin, mutten muista tuotemerkkejä. Yhdessä pyykkikonemainoksessa on myös miehiä pyykkäämässä.

Vierailija
29/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viittaat ilmeisesti av-mammojen omiin tilastoihin?

Sinkku- tai leskimiehet, yh-isistä puhumattakaan eivät koskaan pese pyykkiä? Niinkö?

Vierailija
30/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä osataan ajatella itse eikä tehdä kaikkea niinkuin mainoksissa.

Vierailija
31/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

ehkä oli sinun lapsuuskodissa, kyllä meillä ainakin isä osallistu kotitöihin (pyykinpesu mukaanlukien) jo 70-luvulla. Ei sen maskuliinisuutta kotityöt vieneet, tehdasduunari, iso lihaksikas, kova kiroilemaan ja juomaan. 

Äidin kanssa vetelivät lakanat suoriksi ja olin siellä alla, sen muistan. Ruokaa teki ja imuroi, tiskasi.. kaikkea mitä äitikin, molemmat kävi töissä ja molemmat teki kotityöt. Niin kuin pitääkin.

Tais oma isäsi olla joku nössö kravattipelle, joka ei laittanut kotona tikkua ristiin?

Vierailija
32/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehen ap lukemaan se Saana Tuomolan juttu siitä miksi nuore naiset eivät koe feminismiä omakseen

Vierailija
33/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostajat tosiaan tietävät. Siksi terveyssidemainoksissakin on sinistä vettä. Sitähän naisista vuotaa kuukautisten aikana.

Vierailija
34/36 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pessyt omat pyykkini, no noin 12 vuotiaasta lähtien. Eniten häiritsee siivous jutuissa ettei kaupoista löydy miesten kokoa kumihanskoja, niitä käytän kyllä, mutta niitä pitää hakea isoista marketista erikseen. 

Vierailija
35/36 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pesen omat ja joskus muidenkin pyykkiä. Tykkään pyykinpesusta nykyisinkin. Pesen vanhalla pulsaattoripesukoneella kaikki pyykit .Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella nykyisinkin. Käyhän pyykinpesu näinkin. Puhdasta tulee tälläkin systeemillä.

Vierailija
36/36 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa on mies silloin, kun tarvitaan tietämätön hölmö jota nainen voi äidillisesti hymyillen opettaa.