Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
421/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä kylmyys, ettei miesten yksilöllisiä tarpeita rakkauteen ja perheen perustamiseen edes haluta ymmärtää? Miksi ainoastaan poikkipuolisia ja syytteleviä argumentteja tavallisia miehiä vastaan?

Älä yleistä ja yritä esittää kuuluvasi ryhmään tavalliset miehet. Meillä tavallisilla miehillä on jo vaimot tai naisystävät.

Ja asenne on "mielummin tossun alla kuin taivasalla" Te olette niitä saatanan vätyksiä, jotka vastaavat naisen diktaattorivaatimuksiin "kyllä kulta"

Te olette säälittäviä pillun orjia, helvetin vässykkät, kyllä te olette pirttihirmunne ansainneet, ei käy kateeksi.

”ei käy kateeksi” 😂

”En olis naista halunnutkaan, ihan vaan muuten tässä olen ulissut naisettomuuttani 30 sivun verran. Pitäkää tunkkinne ja rumia läskejä ootte kaikki.”

Vierailija
422/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, etten kelpaisi ap:lle. Tosin vaikka muuten kuulostaakin hyvältä, en haluaisi ryyppäämiseen taipuvaista miestä.

No ota sitten joku "kunnollinen" absolutisti, joka voi lyödä tai pettää sinua suuremmalla todennäköisyydellä, kuin jonkinasteiseen eskapismiin ja päihteisiin menevä humanistihippi..

Aivan absurdin mustavalkoista ja stereotypiaa täynnä olevaa "ajattelua": "tuo mies ei ainakaan voi olla kunnollinen, koska se juo"

Vitun typerä ja naivi ajattelumalli.

"tuolla miehellä on hienot vaatteet ja audi, se on se kunnollinen mies"

Vittu te olette idiootteja.

Enterin käyttötavasta päätellen olet se sama tyyppi, joka ketjussa jos toisessakin jauhaa Audista.

Kuule, minulla on ihan ikioma, varsin uusi ja vahvatehoinen Audi. Minä sen sijaan en ole pitkä, tumma, komea, lihaksikas ja isoleukainen alfamies, mitkä määritteet yleensä liittyvät tuohon audikateuslitaniaan. Itse asiassa olen ihan tavallinen, hivenen tukeva, hiirenharmaa, kananpersetukkainen SUOMINAINEN. Mites nyt suu pannaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, etten kelpaisi ap:lle. Tosin vaikka muuten kuulostaakin hyvältä, en haluaisi ryyppäämiseen taipuvaista miestä.

No ota sitten joku "kunnollinen" absolutisti, joka voi lyödä tai pettää sinua suuremmalla todennäköisyydellä, kuin jonkinasteiseen eskapismiin ja päihteisiin menevä humanistihippi..

Aivan absurdin mustavalkoista ja stereotypiaa täynnä olevaa "ajattelua": "tuo mies ei ainakaan voi olla kunnollinen, koska se juo"

Vitun typerä ja naivi ajattelumalli.

"tuolla miehellä on hienot vaatteet ja audi, se on se kunnollinen mies"

Vittu te olette idiootteja.

Sillä miehen kunnollisuudella ei ole mitään merkitystä, jos toinen on aina kännissä tai lähdössä ryyppäämään. Toisia naisia se miehen ryyppääminen alkaa vähitellen inhottamaan. Ajatus hankkia lapsia sellaiseen perheeseen, jossa isä on aina kännissä tai tissuttelee tuntuu mahdottomalta. Kuka nyt lapsilleen lasisen lapsuuden haluaisi tarjota?

Olin kerran ryyppäävän miehen kanssa. Ei enää ikinä. Mielummin yksin.

Noita viinaan ja muihin päihteisiin meneviä löytyy joka yhteiskuntaluokasta ja kaikilla heiltä yleensä löytyy nyrkitkin. Toiset sitten jopa heistä käyttävät niitä. Kännissä pettäminen nyt on ihan klassikokamaa pettämisessä.

Vierailija
424/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh ei naiset ymmärrä mitään miehenä olemisesta. He luulevat, että käteen vetäminen tai maksullisissa käynti korvaa naisen läheisyyden ja kosketuksen. Miehen dna:han on koodattu lisääntyä ja perustaa perhe, tämä juttu tuntuu puuttuvan nykyajan naiselta mikä ajattelee vain omaa nautintoa.

Aika uskomatonta.

Päivästä toiseen täällä saa lukea, miten mies on vastoin tahtoaan ja pelkästään naisen pakottamana joutunut isäksi, että lapset ovat nimenomaan naisen oma projekti, että nainen, tuo lompakkoloinen, haluaa vain maksajan lisääntymiselleen, ja mies sukupuoliviettinsä orjana sitten tähän satimeen ajautuu viattomana uhrina... Että mies on luotu lentelemään kukasta kukkaan eikä jurottamaan yhden ja saman tylsän naisen kupeessa. Miehen pitää saada olla vapaa ja maistella jokaista hedelmää.

Ja sitten tämä. Kirkkain silmin vakuutellaan, että miehen perimmäinen tavoite ja tarkoitus elämälle on saada naisen läheisyyttä ja kosketusta, lisääntyä ja perustaa perhe. Jaahas. Että semmoista satuilua tällä kertaa.

Ei siinä ole mitään uskomatonta. Naiset kiinnostuvat miehistä, jotka haluavat lennellä kukasta kukkaan ja miehet, jotka oikeasti haluaisivat perheen ja vakiintua, jäävät yksin

Miten sitten on mahdollista, että valtaosa suomalaisistakin on pariutunut ja elelee ihan onnellisina vakkiintuneessa suhteessa? Kaikki parisuhteessa elävät miehet ovat siis mielestäsi niitä ns. jänniksiä, jotka ovat suhteessa vain naisen pakottamina ja vastoin omaa tahtoaan, kun taas valtava enemmistö miehistä, nämä ”kunnolliset kilttimiehet”, jäävät yksin?

Miksi minusta tässä yhtälössä ei nyt jokin täsmää?

Kuitenkin iso osa parisuhteista päättyy eroon ja syynä on usein pettäminen. Lisäksi vielä ne tapaukset, jotka jäävät pimentoon. Oman kaveripiirinkin suhteessa olevista miehistä yli puolet käy pettämässä vähintäänkin satunnaisesti

Tämähän käy mielenkiintoiseksi.

Tähän saakka miesten mantrana on ollut, että naiset hakevat eroa, koska miehen rahat on kupattu/ nainen kaipaa vaihteua /nainen on löytänyt uuden/ nainen on muuten vaan narttu. Viaton, parisuhteeseen sitoutunut ja lapsiaan sydämestään rakastava kunnollinen mies heitetään julmasti ulos kylmään yöhön ja eristetään rakkaista lapsistaan, koska julma ja hirviömäinen suominainen.

Ja nyt sitten kirkkain silmin tunnustat että aprilla ja kusetusta kaikki: miehet pettävät ja huijaavat vaimojaan minkä kerkeävät.

Joo, ei tullut yllätyksenä, kyllä naiset ovat tämän aina tienneet. Eivät ehkä olisi halunneet uskoa, mutta totuushan tuo on. Kiitos kun lausuit sen ääneen ihan miehen omalla suulla.

Vierailija
425/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun muutaman ensimmäisen ja viimeisen sivun saldoa (koko ketjua en jaksanut kahlata läpi, sori siitä):

- Kunnollinen suomalainen mies ei saa naista.

- Kunnollinen suomalainen hyvinkoulutettu mies on kaikin puolin kunnollinen kyllä, mutta alkoholisoituu, koska ei saa naista.

- Miehen perimmäinen, geeneihin kirjoitettu päämäärä on löytää se oma kulta, pariutua hänen kanssan, perustaa perhe ja saada lapsia. Alkoholista hän ei tokikaan luovu.

- Vain kaikin puolin kelvottomat miehet saavat naisen ja lapsia.

- Parisuhteessa olevat miehet eivät halua olla parisuhteessa saati saada lapsia.

- Parisuhteessa olevista miehistä enemmistö pettää puolisoaan.

- Parisuhteessa olevista miehistä loputkin pettäisivät puolisoaan, jos vain saisivat siihen tilaisuuden.

- Kunnollinen suomalainen mies muuttuu pettäväksi parisuhdemieheksi heti, kun pääsee parisuhteeseen.

Jestas, kuka nainen ikinä haluaa olla missään tekemisissä yhdenkään suomalaisen miehen kanssa?

Vierailija
426/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ainakin söpö mies houkuttelee mukaansa baarista?

Vierailija
427/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnat ovat täynnä nuoria naisia, jotka haluaisivat puolisoita tositarkoituksella.

Tulkaa siis uskoon ja jatkakaa etsintää tuolta seurakunnista.

Juu, sarkarmia kommentissa, mutta tottatuo seurakuntien tilanne usein on.

Oi, mietin jo että täällä on joku samanmielinen, olisi voinut olla mun näppikseltä.... Mutta se on juuri näin, hyvistä miehistä on pulaa kunnollisten seurakuntanaisetn keskuudessa. 

Ap, olet vielä nuori, vaikkei se nyt sinusta siltä tunnu! Minun mies oli 27v kun poimin sieltä seurakunnasta <3

Vierailija
428/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies osaa arvostaa parisuhdetta tasan niin kauan kunnes sellaisen saa.

Kun hän tajuaa, ettei parisuhde olekaan ikuista intohimoista seksiä, naisesta ei saakaan äitiä joka hoitaa yksin pyykit, siivouksen ja ruoanlaiton, ja ettei se nainen pysykään ikuisesti nuorena, alkaa muiden katseleminen ja/tai pettäminen ja valittaminen kuinka akka on nalkuttaja ja rupsahtanut.

Vierailija
429/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ties mitä mutta edelleen ilman naista. On säännölliset työt ja kaikki mutta ei. Viina on alkanut maistua.

Terv. 25vuotias mies maaseutupitäjästä.

Vierailija
430/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh ei naiset ymmärrä mitään miehenä olemisesta. He luulevat, että käteen vetäminen tai maksullisissa käynti korvaa naisen läheisyyden ja kosketuksen. Miehen dna:han on koodattu lisääntyä ja perustaa perhe, tämä juttu tuntuu puuttuvan nykyajan naiselta mikä ajattelee vain omaa nautintoa.

Aika uskomatonta.

Päivästä toiseen täällä saa lukea, miten mies on vastoin tahtoaan ja pelkästään naisen pakottamana joutunut isäksi, että lapset ovat nimenomaan naisen oma projekti, että nainen, tuo lompakkoloinen, haluaa vain maksajan lisääntymiselleen, ja mies sukupuoliviettinsä orjana sitten tähän satimeen ajautuu viattomana uhrina... Että mies on luotu lentelemään kukasta kukkaan eikä jurottamaan yhden ja saman tylsän naisen kupeessa. Miehen pitää saada olla vapaa ja maistella jokaista hedelmää.

Ja sitten tämä. Kirkkain silmin vakuutellaan, että miehen perimmäinen tavoite ja tarkoitus elämälle on saada naisen läheisyyttä ja kosketusta, lisääntyä ja perustaa perhe. Jaahas. Että semmoista satuilua tällä kertaa.

Ei siinä ole mitään uskomatonta. Naiset kiinnostuvat miehistä, jotka haluavat lennellä kukasta kukkaan ja miehet, jotka oikeasti haluaisivat perheen ja vakiintua, jäävät yksin

Miten sitten on mahdollista, että valtaosa suomalaisistakin on pariutunut ja elelee ihan onnellisina vakkiintuneessa suhteessa? Kaikki parisuhteessa elävät miehet ovat siis mielestäsi niitä ns. jänniksiä, jotka ovat suhteessa vain naisen pakottamina ja vastoin omaa tahtoaan, kun taas valtava enemmistö miehistä, nämä ”kunnolliset kilttimiehet”, jäävät yksin?

Miksi minusta tässä yhtälössä ei nyt jokin täsmää?

Kuitenkin iso osa parisuhteista päättyy eroon ja syynä on usein pettäminen. Lisäksi vielä ne tapaukset, jotka jäävät pimentoon. Oman kaveripiirinkin suhteessa olevista miehistä yli puolet käy pettämässä vähintäänkin satunnaisesti

Niissä lopussa sitten varmaan on syynä se että miehet valehtelee päästäkseen suhteeseen ja jää siitä kiinni. Tai tavismies tyytyi ja löysi paremman. Nehän on ne täällä kuulutetut syyt millä mies vain voi saada suhteen.

Vierailija
431/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jo täällä ollut

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/55917-naisten-vaikeus-kie…

Laasanen puhuu asiaa. Itse kun aloin vain olla rohkea ja ajaa loppuun asti niin johain alkoi irrota. Itselläni oli poikuus 27vuotiaaksi kun en tiennyt miten naisia lähestyä. Tinderin ja laasasen opeilla alkoi tulla useampia panoja per viikko.

Vierailija
432/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Tämä kuulostaa kliseiseltä, mutta ensin pitää oppia rakastamaan itseään ennen kuin kukaan voi rakasta sinua. Näin se vain on. Usko tai älä minä tiedän kyllä mistä puhun olin itselläkin oli poikuus tallella vielä 25v, nyt olen kummin seurustellut jo muutaman vuoden. On faktaa että moni nainen on moraaliton H, mutta kyllä niitä on kunnollisia mukaviakin.

Täällä oli eilen tai toissa päivänä aloitus; jossa nainen mietti, että kertoisiko miehelleen että hänen lapsensa saattaakin olla miehen veljen. Ensimmäinen kommentti oli: Älä kerro pidä vain omana tietonasi, turha pilata veljesten välejä. Tällä kommentilla oli yli 1100 yläpeukkua. Kerro vielä lisää moraalistanne.

Pelottavaa huomata miten jotkut ei ymmärrä sarkasmia.

Etkö todella tajunnut että se kyseinen aloitus ja 'turha pilata veljesten välejä' kommentit ja yläpeukut oli sarkasmia ja vitsiä?

Ei ihme että olet ihmissuhteissasi onneton jos noin.

Vierailija
433/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvm86-- kirjoitti:

Laasanen puhuu asiaa. Itse kun aloin vain olla rohkea ja ajaa loppuun asti niin johain alkoi irrota. Itselläni oli poikuus 27vuotiaaksi kun en tiennyt miten naisia lähestyä. Tinderin ja laasasen opeilla alkoi tulla useampia panoja per viikko.

Ja aivan varmasti totta kuin kirkonrotta.. Te ette tajua, että tuommoset laasaset keksii satuja ja tarinoita ihan vaan elääkseen. Tuon miehen pääkoppa on sekaisin kuin vanha seinäkello ja se on itse luonut kummallisen mielikuvitusmaailman. Laasasen "oppeja" seuraamalla jää yksin loppuelämäkseen, se on aivan varma. Laasanen oikein paukuttaa päähänne, että olette luusereita, kun ette saa naista ja mihin ihminen sitten uskoo, sillä on taipumus toteutua. Laasanen lyö teidät maanrakoon, ihan kuin miehellä ei olisi mitään arvoa ilman naista. Ja tuota te uskotte. No, omapa on valintanne. 

Vierailija
434/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jauhettu kymmeniä sivuja tätä samaa paskaa

Vierailija
435/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien koulutettu, työssäkäyvä ihminen on ollut syrjäytynyt? Mun mielestä sellainen on syrjäytynyt, jolla ei ole ammattia, työtä, mitään harrastuksia, ei pidä yhteyttä perheeseen/sukuun, hänellä ei ole yhtään ystävää, eikä hän saa asioitaan hoidettua, eli laskut kasaantuu, hän ei saa haettua esim. asumistukea, tilattua hammaslääkäri- tai parturiaikaa. 

Jos ihminen käy töissä, hänellä on harrastuksia (tai edes yksi harrastus), yksikin ystävä, saa asiansa hoidettua ja talouskin on suht ok, niin ei hän ole syrjäytynyt. Hänellä nyt ei vaan vielä ole parisuhdetta, vuoden, viiden vuoden tai kymmenen vuoden kuluttua voi olla. Hän on siis sinkku, ihan normaali ihminen. 

Vierailija
436/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Tämä:

"Olet siis opiskellut, mutta oletko oppinut?  Oletko mielenkiintoista ja mielialaa nostavaa seuraa? Keskusteletko henkevästi ja innostuneesti eri asioista? Kerääntyvätkö ihmiset juhlissa sinun ympärillesi?"

Tähän lyhyeen viestiin sisältyy monta asiaa jotka miehen kannattaa ymmärtää.

Nainen ei todellisuudessa halua mieheltä intohimoisuutta, vaan kykyä tuottaa intohimoista tunnespeakkia joka ei ole liian korkealentoista karkoittaakseen enemmistön naisista.

Ellei miehen intohimon kohde tuota merkittävästi rahaa ja statusta, tärkeämpää kuin yhden asian suvereeni hallinta, on kyky briljeerata sosiaalisesti useilla osa-alueilla.

Kaikessa tässä on lopulta kyse _sosiaalisesta statuksesta_. Mikään asia jossa mies on hyvä, ei ole arvokasta ellei se tuota muiden ihailua ja korkeampaa asemaa sosiaalisessa hierarkiassa.

Siksi se nätti introvertti nörttityttö haluaa mieluummin intohimoisen ekstrovertti-rockbändin solistin kuin intohimoisen introvertti-nörttipojan.

Kiitti vinkistä, meen tänään baariin ja koitan tuota iskulausetta: "Tuotan nyt intohimoisen tunnespiikin joka ei ole liian korkealentoista sinulle." Kaivan lappusen taskusta..

Ei mutta oikeasti. Kaikinpuolin pinnallisin viesti jonka olen lukenut moneen viikkoon.

Vierailija
437/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut. Olisin halunnut perheen, pelkkä työ ei riitä poistamaan sitä tyhjyyttä. Pahinta on, kun ei tiedä yhtään mitä tehdä, kun ei tiedä miksi naiset eivät kiinnostu. Pitäisi varmaan luovuttaa ja jäädä kotiin pelaamaan mieluummin kuin hakata päätä seinään

Olet siis opiskellut, mutta oletko oppinut?  Oletko mielenkiintoista ja mielialaa nostavaa seuraa? Keskusteletko henkevästi ja innostuneesti eri asioista? Kerääntyvätkö ihmiset juhlissa sinun ympärillesi?

Niin pitääkö miehen olla joku magneetti. Eikö muu kelpaa kun typerä hölöttäjä?

Vierailija
438/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvm86-- kirjoitti:

Ja aivan varmasti totta kuin kirkonrotta.. Te ette tajua, että tuommoset laasaset keksii satuja ja tarinoita ihan vaan elääkseen. Tuon miehen pääkoppa on sekaisin kuin vanha seinäkello ja se on itse luonut kummallisen mielikuvitusmaailman. Laasasen "oppeja" seuraamalla jää yksin loppuelämäkseen, se on aivan varma. Laasanen oikein paukuttaa päähänne, että olette luusereita, kun ette saa naista ja mihin ihminen sitten uskoo, sillä on taipumus toteutua. Laasanen lyö teidät maanrakoon, ihan kuin miehellä ei olisi mitään arvoa ilman naista. Ja tuota te uskotte. No, omapa on valintanne. 

Valitettavasti asia nyt vain on niin että mies joka on kyennyt saamaan naisen ja mahdollisesti jo lapsen nostaa miehen statusta. Naisilla asia menee helposti toisinpäin, eli lapsi laskee statusta. Ei varmasti ole kivaa luettavaa laasasen jutut jos on itse naiseton mies. Tiedän tunteen itseasiassa todella hyvin. Laasasen jutut perustuvat syvälle ihmisen biologiaan. Voit olla uskomatta laasasta jos haluat. Mutta ongelma aloittajalla on se että hän todennäköisesti sopii treffit tinderissä päivien päähän, jolloin minä jo olen vienyt ap :n pokan. Itse olen sopinut parit treffit jo parin tunnin päähän siitä kun sain matchin ja kyllä haarat aukesivat molemmille kerroilla. Naiselle pitää antaa syy tulla miehen asunnolle, vaikka kutsuu katsomaan kissaa, koiraa tai lätkäpeliä. Molemmat kyllä tietävät mitä mennään tekemään mutta kyseessä on vonkausteatteri. Jos olisin sopinut treffit viikon päähän näiden naisten kanssa niin tsäänssit olisivat olleet ohi.

Vierailija
439/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tsempit kaikille ketjun parisuhdetta vailla oleville miehille. Ei ole kiva olla yksin, jos kaipaa naista vierelleen. Yrittäkää vaan sinnillä, lykästää voi koska tahansa. Minun nyk. mieheni oli 29v. neitsyt kun tavattiin, ja alkoi hieman nostaa päätään jo jonkinlainen katkeruus hänessä. Onneksi sain "viime hetkillä" pelastettua hänestä kultakimpaleen ;) Ollaan nyt oltu yhdessä kohta viisitoista vuotta.

Vierailija
440/500 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvm86-- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvm86-- kirjoitti:

Valitettavasti asia nyt vain on niin että mies joka on kyennyt saamaan naisen ja mahdollisesti jo lapsen nostaa miehen statusta. Naisilla asia menee helposti toisinpäin, eli lapsi laskee statusta. Ei varmasti ole kivaa luettavaa laasasen jutut jos on itse naiseton mies. Tiedän tunteen itseasiassa todella hyvin. Laasasen jutut perustuvat syvälle ihmisen biologiaan. Voit olla uskomatta laasasta jos haluat. Mutta ongelma aloittajalla on se että hän todennäköisesti sopii treffit tinderissä päivien päähän, jolloin minä jo olen vienyt ap :n pokan. Itse olen sopinut parit treffit jo parin tunnin päähän siitä kun sain matchin ja kyllä haarat aukesivat molemmille kerroilla. Naiselle pitää antaa syy tulla miehen asunnolle, vaikka kutsuu katsomaan kissaa, koiraa tai lätkäpeliä. Molemmat kyllä tietävät mitä mennään tekemään mutta kyseessä on vonkausteatteri. Jos olisin sopinut treffit viikon päähän näiden naisten kanssa niin tsäänssit olisivat olleet ohi.

Täällä kaivattiin kai läheisyyttä ja suhdetta eikä sitä että on toisten seksilelu. Ei nuo naiset sinusta muuta ole halunneet eli et voi tässä ketjussa neuvoa muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi