Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
221/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin tutulta. Ajattelin aina naisten kiinnostuvan seuraavassa vaiheessa tyyliin

"no lukiossa tytöt kiinnostuvat tämmöisistä pojista"

"no yliopistossa opiskeleva mies on naisten mieleen"

"no akateemisesti koulutettu oman alan työssä oleva mies on naisten mieleen"

No ei ollut. Olisin halunnut perheen, pelkkä työ ei riitä poistamaan sitä tyhjyyttä. Pahinta on, kun ei tiedä yhtään mitä tehdä, kun ei tiedä miksi naiset eivät kiinnostu. Pitäisi varmaan luovuttaa ja jäädä kotiin pelaamaan mieluummin kuin hakata päätä seinään

Kannattaa vaikka lopettaa niiden tasoteorioiden lukeminen ja ymmärtää että kyse on yksilöistä joista jokainen kiinnostuu eri asioista ja erillisistä persoonista. Mitä muuta sinussa on kuin koulutus ja työ?

En ole lukenut mitään tasoteorioita. Kaikkialla vain toitotetaan, että koulutettu mies on kiinnostava ja akateemisilla naisille on vaikeuksia löytää yhtä koulutettua seuraa (no tässä sitä olisi). Soitan myös klarinettia ja teen videopeliaiheisia lyijykynäpiirroksia

No oletko kertonut noista harrastuksistasi? Osaatko jutella ja keskustella niistä? Onko harrastupiireissäsi kiinnostavia ihmisiä- jos ei tyttöystäväksi sopivaa, niin joku joka tuntee jonkun?

Olen. Ei mulla ole ongelmaa keskustella noista tai joistain muista asioista. Ongelma on siinä, että nainen ei koskaan kiinnostu musta poikaystävämielessä. Oon kiva keskustelukumppani, ehkä jopa kaveri, mutta siihen se jää

Vierailija
222/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis... ymmärsinkö nyt oikein, että sun mielestä se on yhteiskunnan vika, että et saa naista? Mikä olisi siis sun ehdotus? Että valtio hankkii naisorjia ja antaa jokaiselle miehelle yhden orjan pantavaksi? Vai että Suomen valtio tekisi uuden lain, jossa jokainen nainen velvoitetaan antamaan pillua kenelle tahansa miehelle milloin tahansa?

Ei se ole yhteiskunnan vika? Hänen oma vika ettei kelpaa, mutta koska ei kelpaa hän ei löydä motivaatiota tehdä muutakaan. Minä vielä sinnittelen koska viihdyn työssäni mutta on tämä todella suuri lovi elämässä.

Aika surullista jos ei koe elämässä muuta nautintoa kuin nainen.

Monet miehet on rakennettu niin. Nainen on syy ponnistella ja viitsiä. Surullista on, että useat naiset eivät kykene arvostamaan tätä. Se taitaa kuitenkin olla yksi syy miksi yksiavioiset yhteiskunnat ajoivat moniavioisten ohitse.

Materia ja status, ei niillä ole mitään merkitystä, paitsi että naiset kiinnostuu niistä. Taisi olla Chapelle joka sanoi, että Porsche on syötti, jolla metsästetään naista.

Jos ei ole naista, tai edes halua naisiin, hauskaa voi pitää helpommalla ja halvemmallakin. Potkimalla palloa hyvässä seurassa tai sitten tietokoneen ääressä.

Miehet on rakennettu niin...ja naiset on rakennettu niin, että olisi hyvä synnyttää edes yksi lapsi, mutta silti moni nainen PÄÄTTÄÄ tietoisesti olla hankkimatta lasta. Emme ole tahdottomia, pelkkien viettien ohjaamia elukoita, vaan meille on jostain kumman syystä annettu älykkyys, tietoisuus itsestä ja vapaa tahto. Mun pitäisi biologian ja kasvatustieteiden mukaan olla tunteeton raunio, narkkari tai jotain muuta yhtä hohdokasta, mutta en ole. Haluan päättää itse omasta elämästäni enkä antaa sitä valtaa muille. Nykyisyydessä tai menneisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perusnainen ei ole enää kiinnostunut perusmiehestä niin silloinhan asiat menevät ihan luonnolliseen suuntaan. Kyllä se luonto korjaa tai on korjaamatta, nykyään eletään tuon jälkimmäisen vaihtoehdon mukaan.

Näin on. Ap on kyllä luonnonvalinnan määräämällä paikallaan, jos ei älyä löytää hänestä aidosti kiinnostuvaa naista. Tuleva DI muka. Senverran fiksu pitäisi kaverin olla, että jos alansa mukaista työtä saa alansa mukaisella palkalla, hän saa itselleen seuraa vaikka lentokonelastillisen, jos oikeasti haluaa tai viitsii. Afrikka, Aasia, Etelä-Amerikka, Venäjä, itäblokin maat, jopa Kreikka ja Italian eteläosat..

Noissa maissa olisi miljoonittain naisia, kauniita sellaisia, jotka tuskin osaisivat peitellä iloaan, jos ap menisi heitä moikkaamaan. Hyväkäytöksinen, naisilta kohtalaisen vähän vaativa, eksoottisen vaalea, pitkä, pohjoismainen, ns. hyvän yhteiskunnan kasvatti, varakas, hyvät perhearvot omaava, vastuuntuntoinen, kielitaitoinen, väkivallaton, sivistynyt, koulutettu, lapseton, ei-naistennaurattaja... Monesta käsilaukusta kaivettaisiin jo huulipunaa, jos saataisiin kuulla, että tällainen prinssi tulisi heidän luotaan jonkun onnekkaan noutamaan.

Vierailija
224/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut mitään tasoteorioita. Kaikkialla vain toitotetaan, että koulutettu mies on kiinnostava ja akateemisilla naisille on vaikeuksia löytää yhtä koulutettua seuraa (no tässä sitä olisi). Soitan myös klarinettia ja teen videopeliaiheisia lyijykynäpiirroksia

Kerro niistä piirroksista, mihin peleihin ne liittyvät? Ja oletko DeviantArtissa? Tyttäreni ja hänen bestiksensä ovat pienestä asti pelanneet Zeldaa vimmalla, ostivat myös okariinat ja opettelivat soittamaan Zelda-melodioita, mutta ennen kaikkea ovat piirtäneet kaikkia Zelda-juttuja ihan hulluina. Tuon ollut valtavan kiehtovaa seurattavaa, ehkä sinullekin löytyy piirrustuskaveri jotain kautta? Tyttäreni on muutaman vuoden ollut DeviantArtissa ja saanut sitä kautta muutamia nettituttuja. 

En ole DeviantArtissa, mutta selailen sitä paljon. Enimmäkseen piirrokseni liittyvät vanhaan Doom-peliin. Rakastan Doomin graafista maailmaa ja sen kaikkia helvetillisiä yksityiskohtia. Seuraavista peleistä/pelisarjoista oon myös piirrellyt jonkin verran: Max Payne, BioShock, Resident Evil, Mass Effect, System Shock

Vierailija
225/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Olen 28-vuotias nainen, nykyään parisuhteessa, mutta nuorempana deittailin kohtalaisesti. Deittailin lähinnä akateemisia ja fiksuja ja mukavia miehiä. Edeltävä lause oikeastaan kertookin sen, mikä useimmissa heistä oli 'ongelmana'. Treffeillä nimittäin tuntui, että istuin mukavan, fiksun ja akateemisen robottimiehen kanssa. Heidän persoonansa ei tullut keskusteluissa mitenkään esille. He keskustelivat vain asiallisesti, eivät juurikaan tuoneet mielipiteitään esille ja puhuivat asioistaan melko monotonisella äänellä. Heistä oikein huokui sosiaalisten kontaktien puute. Neuvon sinua ap hankkimaan harrastuksia, joissa tapaat muita ihmisiä ja voit harjoittella sosiaalista kanssakäymistä ja itsesi ilmaisua. Kokeile vaikka teatteriharrastusta tai jotain joukkuelajia. Kyllä se siitä :) Miehet paranee vanhetessaan, me naiset vaan rupsahdetaan ;)

Nämä miehet asiakaspalvelivat sinua olemalla yliasiallisia ja neutraaleja. Femiinistit ovat tehneet miehistä sellaisia. Kaikessa kanssakäymisessä täytyy miettiä ettei vain vahingossa pahoita naisen mieltä aina äänensävyä myöten. Olemalla oma itsensä on vaarana olla naisen mielestä hyypiö tai naisvihaaja. Ajattelepa jos näistä miehistä joku olisi vaikka julistanut ihailevansa tätä ideologisesti työtöntä kirjalilijaa? Tai kertonut olevansa tai tekevänsä jotain muuta naisten yleisesti paheksumaa, olemalla vaikka Laasanen? Tuskinpa olisit tykännyt.

Miten ajattelit että henkilö joka ei anna ymmärtää että hänellä on omia ajatuksia on mielenkiintoinen? Tai mitä saavuttaa ihminen joka etsi parisuhdetta ja valehtelee omista ajatuksistaan ja mielenkiinnon kohteista?

Vierailija
226/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis... ymmärsinkö nyt oikein, että sun mielestä se on yhteiskunnan vika, että et saa naista? Mikä olisi siis sun ehdotus? Että valtio hankkii naisorjia ja antaa jokaiselle miehelle yhden orjan pantavaksi? Vai että Suomen valtio tekisi uuden lain, jossa jokainen nainen velvoitetaan antamaan pillua kenelle tahansa miehelle milloin tahansa?

Ei se ole yhteiskunnan vika? Hänen oma vika ettei kelpaa, mutta koska ei kelpaa hän ei löydä motivaatiota tehdä muutakaan. Minä vielä sinnittelen koska viihdyn työssäni mutta on tämä todella suuri lovi elämässä.

Monet miehet on rakennettu niin. Nainen on syy ponnistella ja viitsiä. Surullista on, että useat naiset eivät kykene arvostamaan tätä. Se taitaa kuitenkin olla yksi syy miksi yksiavioiset yhteiskunnat ajoivat moniavioisten ohitse.

Materia ja status, ei niillä ole mitään merkitystä, paitsi että naiset kiinnostuu niistä. Taisi olla Chapelle joka sanoi, että Porsche on syötti, jolla metsästetään naista.

Jos ei ole naista, tai edes halua naisiin, hauskaa voi pitää helpommalla ja halvemmallakin. Potkimalla palloa hyvässä seurassa tai sitten tietokoneen ääressä.

Miehet on rakennettu niin...ja naiset on rakennettu niin, että olisi hyvä synnyttää edes yksi lapsi, mutta silti moni nainen PÄÄTTÄÄ tietoisesti olla hankkimatta lasta. Emme ole tahdottomia, pelkkien viettien ohjaamia elukoita, vaan meille on jostain kumman syystä annettu älykkyys, tietoisuus itsestä ja vapaa tahto. Mun pitäisi biologian ja kasvatustieteiden mukaan olla tunteeton raunio, narkkari tai jotain muuta yhtä hohdokasta, mutta en ole. Haluan päättää itse omasta elämästäni enkä antaa sitä valtaa muille. Nykyisyydessä tai menneisyydessä.

Eli nainen kyllä saa olla tunteellinen ja hankala menkkojen aikana. Raskaana voi muuttua ihan täysin. Mutta mies on vain älykkyytensä ja vapaan tahtonsa summa.

Vierailija
227/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.imgur.com/IGap1Vk.jpg

Aiheeseen liittyen.

Vierailija
228/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi valtion hommata jo muijakin.

Tämä nauratti.

Vierailija
229/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon otsikon perusteella ei kyllä tullut mieleen että se "syrjäytyminen" johtuisi naissuhteiden puuttumisesta...

Vierailija
230/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, n. 20% naisista on ylipäätänsä lapsettomia, tiedä sitten kuinka moni omasta päätöksestä. Ap taitaa juuri tehdä tuommoisen PÄÄTÖKSEN, älykkyden ja tietoisuuden avulla. Eli jää kotiin pelaamaan, eikä hukkaa enemmän energiaa ajatuksiin naisista. 

Vierailija
231/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaavassa tilanteessa olevat naiset eivät uhriudu samalla tavalla, vaan etsivät vikaa ensisijaisesti itsestään? Niin minäkin. 28-vuotias, korkeakoulutettu nainen. Kaikille mukava naapurintyttö, jolla on kiinnostava työ ja harrastuksia. En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Aloitteita olen tehnyt, mutta jutut eivät ole johtaneet mihinkään. Minua ei ole jostain syystä koskaan lähestytty, mitä ihmettelevät kaikki tuttavani.

Ihan samalla tavalla miehetkin toimivat. Vai mistä luulit miesten ulkonäköpaineiden johtuvan? Omia vikojahan salilla korjataan. Yritetään epätoivoisesti keksiä hyviä vaatteita ja hiustyylejä sekä luetaan jotain typeriä pelimiesoppaita, koska omia sosiaalisia taitoja pidetään puutteellisina. Miehelle ei vain ole sosiaalisesti hyväksyttyä sanoa, että kokee itsensä vialliseksi vaan asiaa selitellään jotenkin

Vierailija
232/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mies joka syyttää naisia omasta onnettomuudesta vaikka he eivät ole tehneet mitään. Kannattaa tutkiskella omaa naisvihaa ja löytää sen juurisyyt ja ehkä sitten löydät kumppanin.

Vierailija
233/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että niistä 200:sta naisesta vain n. 10 on ollut potentiaalisia kumppaniehdokkaita sinulle. Eli siis niitä naisia, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä (soittaminen, aasialainen keittiö). Olet siis käynyt ns. turhaan treffeillä 190 naisen kanssa. Nyt tehdään sillä tavalla, että seuraavien 10 naisen, joiden kanssa menet treffeille, on oltava kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä. Täytyyhän sinullakin kriteereitä olla. Jos ei ole, se paistaa läpi. Tule näiden 10 naisen jälkeen uudelleen kertomaan meille, miten naisrintamalla menee.

Vierailija
234/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa ketju.

koko nuoruutensa miesten kanssa seurustelleet ja seksistä täysin rinnoin nauttineet ja nauttivat av-mammat "tietävät", että yksinkin voi olla onnellinen. Todennäköisesti ei yhtäkään aloitetta elämänsä aikana tehnyt av-mamma hokee tyhjää fraasia, että ensin täytyisi oppia rakastamaan itseään.

Juttelin erään terapeutin kanssa syrjäytymisestä ja yksinäisyydestä. Tämä miesterapeutti hoitaa monia yksinäisiä sinkkumiehiä, joita yhdistää viha ja katkeruus naisia kohtaan, koska eivät ole saaneet naista. Arvaa mitä tämä terapeutti minulle kertoi, millä keinoin on saanut parannettua asiakkaiden elämänlaatua? Kehittämällä itsetuntoa ja onnellisuutta! Järjestään jokainen asiakas, joka on löytänyt onnen itsestään ja saanut parannettua itsetuntoaan edes lähelle normaalia on saanut sen tyttöystävän, mutta vasta siinä vaiheessa, kun näiden miesten oma elämä on ollut heidän hallinnassaan!

Voit takertua henkilökohtaiseen defenssiisi, syyttää naisia maailman loppuun saakka, mutta kyse on ihan oikeasti siitä, ettei kukaan halua olla toisen onnellisuuden ja itsetunnon lähde. Tämän ovat huomanneet alan ammattilaiset, eivät paljon seksiä ja huomiota saaneet upeat naiset. Voit joko ottaa vinkistä vaarin, lähteä kohottamaan omaa onnellisuuttasi ja itsetuntoasi itse, tai jatkaa märehtimistä ja olla onneton koko loppuelämäsi. Se valittaminen ja vihaaminen ei vain auta mihinkään vaan luo enemmän valittamista ja vihaa. Mutta en pakota, jos saat siitä jotain mielihyvää ja oman onnellisuuden lisääminen omin avuin tuntuu vastenmieliseltä, niin sitten pitää vain valittaa ja syyttää muita.

Homman juju on se, että harvoin näitä taitoja opetetaan suomimiehelle. Harvoin saa kiitosta siitä, että olen hyvä ja kelpaan juuri tuollaisena.

Ei minulle isäukko sanonut koskaan, että oot upea ja hyvä just tuollaisena, vaan käski vaan tehdä enemmän töitä että pärjäät.

Kaverit ei koulussa sanoneet, että "vähänks oot komee" vaan "mitä v*ttuu jätkä pelleilee". Armeijassa alikersantti ei kehunut, kuinka hyvä sotilas olen, vaan huusi naama punaisena käskyjä. Yliopistossa sain sentään joskus kuulla, että "et oo muuten ihan p*ska jätkä", ja työelämässä esimies joskus kehaisee, että olet tehnyt työsi hyvin.

Vaimo ja äiti ovat ne ainoat ihmiset, jotka ovat sanoneet, että olen oikeasti hyvä ihminen, kelpaan tuollaisena kuin olen, ja että he pitävät minusta (äitikään ei ole koskaan käyttänyt sanaa "rakastaa", tai sanonut "rakas poikani").

Onko ihme, että naisseura on joidenkin miesten itsetunnolle lähes välttämätöntä?

Vierailija
235/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset neuvot kuin "opit vain olemaan ensin onnellinen ilman kumppania" sisältävät totuuden siemenen siinä mielessä, että juuri niin kannattaisi tehdä käytännön vuoksi, jos vain yksilö siihen pystyy. Mutta eletään oikeassa maailmassa eikä siinä missä haluttaisiin elää, joten realiteetti on että kaikki eivät siihen pysty. Siinä mielessä kyseinen neuvo on vähän samaa kuin sanottaisiin masentuneelle ihmiselle että "no et vain ole masentunut. Alat vaan olemaan pirteämpi ja iloinen". Hyvä aikomushan siinä on takana, mutta käytännössä se ei vain toimi niin.

Mä olen aina ollu pienestä lähtien luonteeltani sellainen joka nauttii omasta rauhasta yli kaiken. Vaikka olen 28v neitsyt mies niin se ei haittaa. Kyllähän panetusta on ja se on se huonoin puoli tässä mutta kyllä siitäkin selviää. Mulle ei siis tuota vaikeuksia se että naiset eivät ole musta kiinnostuneita, mäkään en ole silleen heistä kiinnostuneita, mut suurin osa miehistä tai ihmisistä ei ole tälläisiä. Multa löytyy suht iso kaveripiiri joista noin puolet ovat naisia ja voi olla että he sitten nelissäkymmenissä myös ajattelevat että kuka sitä miestä elämään tarvitsee sotkemaan, mutta tällä hetkellä, jokaikinen heistä (on siis ihan kysytty) myöntää että jos heille tulisi hypoteettinen tilanne missä he eivät oman tahdon määrästä huolimatta enää koskaan saisi kumppania, ei edes satunnasita seksiä, niin se olisi heille semi-maailmanloppu.

Se voi olla voimaannuttavaa tuntea että ei tarvitse ketään (mulle ainakin on), mutta jos tilanne onkin se, että ihminen sisäistää että ei voisi enää koskaan saada ketään, missään vaiheessa, niin asia koetaan eri tavalla. Mun kavereista monet naiset on sinkkuja mutta pitävät kyllä hauskaa random miehien kanssa välillä, mutta jos se mahdollisuus otettaisiin pysyvästi pois, niin he menisivät paniikkiin mihin ei auta "opi olemaan onnellinen ilman" opit.

Mutta tosiaan muut miehet jotka ova ikisinkkuja ja seksittömiä: suosittelen oppimaan olemaan onnellinen ja sinut itsenne kanssa. Näin, nyt myös itse olen syyllistynyt tähän neuvoon mitä toruin.

Joo, tämähän se ongelma on perimmäiseltä tasoltaan.

Tähän kohtaan sopisi hyvin vertaus työttömyyteen, koska myös työpaikka koetaan erittäin suureksi ja elämää muokkaavaksi tekijäksi.

Jos olet jo ennättänyt tehdä erilaisia töitä - olkoon vaikka sitten ns. hanttihommia, pätkäduuneja, siivoustyötä, kaupankassana oloa yms - sanotaanko 5-10 vuotta, et ole samassa tilanteessa kuin vaikkapa korkeakoulusta monta vuotta sitten valmistunut henkilö, joka ei ole saanut ensimmäistäkään "oikeaa" työpaikkaa, vaan pelkkiä harjoittelujaksoja.

Jos sinulla on jo takana yksi pitkäaikainen työsuhde, kohtuullisen vakaa taloudellinen tilanne yms, ei työttömäksi ansiosidonnaiselle (hetkeksi) putoaminen sinua pitäisi kokonaan kaataa. Lähtökohtasi on kuitenkin erilainen kuin sellaisella tyypillä, joka ei koskaan ole ollut palkallisessa työssä, ei ole koskaan saanut palkkalaskelmaa työnantajalta postissa.

Joku pitkäaikaistyötön voisi ajatella siis vähän samalla tavoin kuin pitkäaikaisneitsyt, eli kokee jääneensä jostakin elämässään osattomaksi. Jos pitkäaikaistyötön sattuisi saamaan kokoaikaista, ns. oikeaa palkkatyötä vaikka 6 kk tai vuoden mittaiselle jaksolle, se tekisi hänelle varmasti ihmeitä. Hän voisi ainakin vakuuttaa itselleen, että onpahan kelvannut edes jollekin työnantajalle. Samalla tavoin voisi ajatella pitkäaikaisneitsyt, joka saisi seksiä ja lyhyen parisuhteen edes kerran elämässään.

Ja tässä päästään taas siihen, että kunhan mies nyt saisi ihan kenet tahansa ja edes vain vähäksi aikaa, mies on tyytyväinen. Kukaan nainen ei kuitenkaan halua olla "ihan kuka tahansa edes vähäksi aikaa". 

Tässä neuvossa aina unohtuu mitä sitten pakit saaneen miehen pitäisi tehdä kun ei saa tyytyä huonompaan vaihtoehtoon?

Vierailija
236/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Tämä kuulostaa kliseiseltä, mutta ensin pitää oppia rakastamaan itseään ennen kuin kukaan voi rakasta sinua. Näin se vain on. Usko tai älä minä tiedän kyllä mistä puhun olin itselläkin oli poikuus tallella vielä 25v, nyt olen kummin seurustellut jo muutaman vuoden. On faktaa että moni nainen on moraaliton H, mutta kyllä niitä on kunnollisia mukaviakin.

Jos pitää useampaa naista moraaluttomana h*rans, niin kyllä sellainen asenne käytöksessä näkyy vaikka kuinka yrittäisi peitellä.

Ei siis kannata ihmetellä, miksei ole aiemmin flaksi käynyt. Miksi edes halusit naisseuraa, jos halveksit heitä?

Voi kuule.... Yks ilta ja viiniä niin olet jalat pystyssä edessäni.

Joo niin te aina luulette. Kännisen illan päätteeksi eräs mies jonka kanssa oli jotain juttua halusi seksiä ja kieltäydyin. Tämäkin jätkä sanoi että saisi kyllä jos haluaisi. No eihän saanut nytkään vaikka halusi, koska minä en halunnut. 

Minä tulkitsisin tuon uhkaukseksi raiskauksesta. En ikinä olisi missään tekemisissä enää tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
237/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vastenmielinen tuo ap:n passiivisaggressiivis-lapsellinen "jos en saa pilluu, en sitten tee mitään, enää koskaan, siitäpä sitten saatte, nih!" -asenne. Ei parisuhdeainesta. Se ilmeisesti välittyy hänestä livenäkin ja ajaa naiset karkuun, ja aiheesta. 

Palataan tähän aiheeseen sitten kun naisilla on pakollinen varusmiespalvelus tai sitä vastaava emäntäkoulutus. Tai sitten kun koulujärjestelmä on muokattu paremmin pojille sopivammaksi. Tai sitten kuin...lista jatkuu lähes loputtomiin.

Suomalainen nainen ei edes tajua miten etuoikeutettu vapaamatkustaja on tässä yhteiskunnassa ja vielä erityisesti aikuiselämän alkuvuosina jotka ovat tärkeitä ihmisen kehityksen kannalta.

Sille ei voi mikään maailman mahti mitään, että tytöt kehittyvät aikaisemmin kuin pojat. Jos samanikäisiltä pojilta kysyttäisiin, niin nehän tekisivät vain omasta mielestään kivoja juttuja lukemisen sijaan. Sillä vaan harvemmin pärjää myöhemmin elämässä sivistysvaltioissa. Jokaisella on joskus pientä pakkopullaa tiedossa. Myös tytöillä.

Vierailija
238/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa ketju.

koko nuoruutensa miesten kanssa seurustelleet ja seksistä täysin rinnoin nauttineet ja nauttivat av-mammat "tietävät", että yksinkin voi olla onnellinen. Todennäköisesti ei yhtäkään aloitetta elämänsä aikana tehnyt av-mamma hokee tyhjää fraasia, että ensin täytyisi oppia rakastamaan itseään.

Juttelin erään terapeutin kanssa syrjäytymisestä ja yksinäisyydestä. Tämä miesterapeutti hoitaa monia yksinäisiä sinkkumiehiä, joita yhdistää viha ja katkeruus naisia kohtaan, koska eivät ole saaneet naista. Arvaa mitä tämä terapeutti minulle kertoi, millä keinoin on saanut parannettua asiakkaiden elämänlaatua? Kehittämällä itsetuntoa ja onnellisuutta! Järjestään jokainen asiakas, joka on löytänyt onnen itsestään ja saanut parannettua itsetuntoaan edes lähelle normaalia on saanut sen tyttöystävän, mutta vasta siinä vaiheessa, kun näiden miesten oma elämä on ollut heidän hallinnassaan!

Voit takertua henkilökohtaiseen defenssiisi, syyttää naisia maailman loppuun saakka, mutta kyse on ihan oikeasti siitä, ettei kukaan halua olla toisen onnellisuuden ja itsetunnon lähde. Tämän ovat huomanneet alan ammattilaiset, eivät paljon seksiä ja huomiota saaneet upeat naiset. Voit joko ottaa vinkistä vaarin, lähteä kohottamaan omaa onnellisuuttasi ja itsetuntoasi itse, tai jatkaa märehtimistä ja olla onneton koko loppuelämäsi. Se valittaminen ja vihaaminen ei vain auta mihinkään vaan luo enemmän valittamista ja vihaa. Mutta en pakota, jos saat siitä jotain mielihyvää ja oman onnellisuuden lisääminen omin avuin tuntuu vastenmieliseltä, niin sitten pitää vain valittaa ja syyttää muita.

Homman juju on se, että harvoin näitä taitoja opetetaan suomimiehelle. Harvoin saa kiitosta siitä, että olen hyvä ja kelpaan juuri tuollaisena.

Ei minulle isäukko sanonut koskaan, että oot upea ja hyvä just tuollaisena, vaan käski vaan tehdä enemmän töitä että pärjäät.

Kaverit ei koulussa sanoneet, että "vähänks oot komee" vaan "mitä v*ttuu jätkä pelleilee". Armeijassa alikersantti ei kehunut, kuinka hyvä sotilas olen, vaan huusi naama punaisena käskyjä. Yliopistossa sain sentään joskus kuulla, että "et oo muuten ihan p*ska jätkä", ja työelämässä esimies joskus kehaisee, että olet tehnyt työsi hyvin.

Vaimo ja äiti ovat ne ainoat ihmiset, jotka ovat sanoneet, että olen oikeasti hyvä ihminen, kelpaan tuollaisena kuin olen, ja että he pitävät minusta (äitikään ei ole koskaan käyttänyt sanaa "rakastaa", tai sanonut "rakas poikani").

Onko ihme, että naisseura on joidenkin miesten itsetunnolle lähes välttämätöntä?

Ne kiitokset pitää ihan itse antaa itselleen. Kaikki muu on plussaa. Vastoinkäymisistä opitaan ja tilanteisiin sopeudutaan. Vaikka naisettomaan elämään, jos on pakko. Tai hankkii katalogivaimon. Ne tosin vasta lompakkoloisia ovatkin. Kotihoidon ja seksin hinta. Suomalainen nainen käy yleensä töissä ja osallistuu yhteisiin kustannuksiin.

Yksi sinkkukaveri, mies, ei ole onnistunut löytämään itselleen pysyvämpää kumppania, vaikka yrittämisestä ei voi syyttää. Ei vain ole kohdannut sopivaa. Eipä ole antanut tilanteen lannistaa itseään, vaan kehittänyt samalla itsetuntoa ja tehnyt koko ajan ohessa omia juttujaan. Kuten pitääkin.

Vierailija
239/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen passiivinen osapuoli?

T. Teen aloitteen aina, kun tapaan kiinnostavan miehen. En jää odottelemaan toisen siirtoa. (Jos en tee aloitetta, en ole kiinnostunut.)

Ehkä sinä teet, mutta naiset ovat pääsääntöisesti erittäin passiivisia

Kyllä nainen tekee aloiteen jos on kiinnostunut. Ei me olla mitään poikkeustapauksia.

Tarkoitat kai että nainen miettii miten saisi miehen tekemään aloitteen,ettei tarvitsisi itse ottaa mitään riskiä kiusallisesta tilanteesta?

Vierailija
240/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielipiteet pitää voida ilmaista. Siinähän näkee, kohtaako arvomaailma toisen kanssa. Jos mies sanoisi minulle, että on mielummin ideologisesti työtön ja vähän harrastelee taiteilijaelämää pilveä ohessa myymällä, olisi se siinä. Ei todellakaan omien arvojeni mukaista. Etsii sellaisen, joilla kohtaavat.