Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vanha käyttämään stringejä

Vierailija
16.11.2017 |

Pikkujoulut lähestyy ja mulla on tapana ostaa silloin uusia kivoja nättejä alusasuja. Olen ollut sinkkuna pari vuotta ja haluan näyttää hyvältä myös jos pääsen riisumaan mekkoani kivalle miehelle. Tykkään stringeistä ja mulla on ihan kiva pieni ja kiinteä pylly. Monella mun ikäisellä naisella taitaa olla jo mummumallit käytössä.
Minkä ikäisiä ja mallisia stringien käyttäjiä ilmoittautuu tai minkä ikäisenä lopetitte niiden käytön.
T. N49 172cm ja 60kg

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru persvaossa on naurettavan näköinen!

Vierailija
22/32 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, ei voi käyttää pikkuhousunsuojaa. Se on ihan must juttu mulle.

Onhan niitäkin string-mallisina olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla on iso perse ja käyttää stringejä, mielellään punaisia. Hot 🔥

Vierailija
24/32 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kaikille hyväperseisille, ikään katsomatta. Jos perse on latuska tai jos on ylipainoa, kannattaa jättää väliin. 

Vierailija
25/32 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin mitään epävirallista ylärajaa ole. Itsekin käytän toisinaan juuri siitä syystä, että tulee nuorekkaampi olo :)

N39

Vierailija
26/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole liian vanha ja jos muodotkin on kohdillaan. Joku pervo vois vongata kuvaakin tai no oishan se kiva 

Vierailija
27/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhan naisen pakaroita en ole koskaan tuossa BMI luokassa nähnyt, mutta mielestäni stringit yli 40 vuoden ikäisillä aiheuttaa vahvaa myötähäpeää, kenelläkään ikänaisella ei enää ole laatupakaroita, riippumatta BMI luokasta. Stringit ovat yksiselitteisesti kaunotarten asusteita, samoin kuin paljaspakarabikinit. Toisiaan uimarannoille joutuu näkemään ikänaisia/wanhusnaisia noissa biksussa, mutta siellä he ovat aina rumapainoisia, joten näkymät ovat aivan järkyttävän kamalat.

Vierailija
28/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietippä, ennen housuista etsittiin tussua, nyt tussusta etsitään stringejä...

Vierailija
29/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhan naisen pakaroita en ole koskaan tuossa BMI luokassa nähnyt, mutta mielestäni stringit yli 40 vuoden ikäisillä aiheuttaa vahvaa myötähäpeää, kenelläkään ikänaisella ei enää ole laatupakaroita, riippumatta BMI luokasta. Stringit ovat yksiselitteisesti kaunotarten, samoin kuin paljaspakarabikinit. Toisiaan uimarannoille joutuu näkemään ikänaisia/wanhusnaisia noissa biksussa, mutta siellä he ovat aina rumapainoisia, joten näkymät ovat aivan järkyttävän kamalat.

Olen jo pitkään miettinyt, että minkähänlainen tämä trolliukko mahtaa olla elävässä elämässä. Puheet ovat rehvakkaat, mutta arkipäivä saattaa olla jotain muuta. Tuollaisilla asenteilla yksikään nainen tuskin kauaa kainalossa viihtyy, joten yksinäisyys kalvaa ja sitä pitää palstalle purkaa päivät pitkät.

M55

Vierailija
30/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhan naisen pakaroita en ole koskaan tuossa BMI luokassa nähnyt, mutta mielestäni stringit yli 40 vuoden ikäisillä aiheuttaa vahvaa myötähäpeää, kenelläkään ikänaisella ei enää ole laatupakaroita, riippumatta BMI luokasta. Stringit ovat yksiselitteisesti kaunotarten, samoin kuin paljaspakarabikinit. Toisiaan uimarannoille joutuu näkemään ikänaisia/wanhusnaisia noissa biksussa, mutta siellä he ovat aina rumapainoisia, joten näkymät ovat aivan järkyttävän kamalat.

Olen jo pitkään miettinyt, että minkähänlainen tämä trolliukko mahtaa olla elävässä elämässä. Puheet ovat rehvakkaat, mutta arkipäivä saattaa olla jotain muuta. Tuollaisilla asenteilla yksikään nainen tuskin kauaa kainalossa viihtyy, joten yksinäisyys kalvaa ja sitä pitää palstalle purkaa päivät pitkät.

M55

Miksi sinä nainen valehtelet olevasti mies? Antako se kaakahduksellesi painoarvoa?

Olen ollut kolmessa sellaisessa parisuhteessa jotka kestivät yli 15 vuotta. Parhaillaan olen yksin, asun yksin, en silti ole lainkaan yksinäinen, en kärsi yksinäisyyttä, eli nykytilanteeni ei miltään osin ole harmittava, siten kuin sama tilanne naisille on. Tietenkin pyrin aina esittämään asiat, vaikeatkin, sujuvalla huumorilla höystettynä, siten viestit tutkitusti menevät parhaiten jakeluun. Ikänaisilla ja wanhusnaisilla on tunnetusti suuria vaikeuksia ymmärtää huumoria, mutta sillä ei ole mitään merkitystä minulle, ymmärtävätkö he minua vai eivät.

Vierailija
31/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Miksi sinä nainen valehtelet olevasti mies? Antako se kaakahduksellesi painoarvoa?

Olen ollut kolmessa sellaisessa parisuhteessa jotka kestivät yli 15 vuotta. Parhaillaan olen yksin, asun yksin, en silti ole lainkaan yksinäinen, en kärsi yksinäisyyttä, eli nykytilanteeni ei miltään osin ole harmittava, siten kuin sama tilanne naisille on. Tietenkin pyrin aina esittämään asiat, vaikeatkin, sujuvalla huumorilla höystettynä, siten viestit tutkitusti menevät parhaiten jakeluun. Ikänaisilla ja wanhusnaisilla on tunnetusti suuria vaikeuksia ymmärtää huumoria, mutta sillä ei ole mitään merkitystä minulle, ymmärtävätkö he minua vai eivät.

Trolliukko hyvä, voit todellakin uskoa, että olen M55, enkä näe parhaalla tahdollakaan "huumorissasi" mitään sujuvaa enkä varsinkaan hauskaa. Aika paljon katkeruutta välittyy kyllä tuollaisesta naisten nimittelystä ja arvostelusta.

Vierailija
32/32 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä nuuhkisin ja myös nuolisin teidän stringejä.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan