Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vanha käyttämään stringejä

Vierailija
16.11.2017 |

Pikkujoulut lähestyy ja mulla on tapana ostaa silloin uusia kivoja nättejä alusasuja. Olen ollut sinkkuna pari vuotta ja haluan näyttää hyvältä myös jos pääsen riisumaan mekkoani kivalle miehelle. Tykkään stringeistä ja mulla on ihan kiva pieni ja kiinteä pylly. Monella mun ikäisellä naisella taitaa olla jo mummumallit käytössä.
Minkä ikäisiä ja mallisia stringien käyttäjiä ilmoittautuu tai minkä ikäisenä lopetitte niiden käytön.
T. N49 172cm ja 60kg

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 50 edelleen käytössä myös stringit. Mutta myös esim hipstereitä ja muunkin mallisia alushousuja. Käyttötarkoituksen mukaan ja kaikissa pitsiä

Vierailija
2/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laisinkaan, kiihottaa jo ajatus kypsäsrä naisesta stringeissä. Kyllä sua panisi erittäin kiihkeästi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ei vielä käytä useesti mitään alushousuja! Laitat nyt vaan farkut tai hameen päälle ja meet käymään vaikka kaupassa, tunnet miten alapää kostuu kun on pim*sa paljaana.

Vierailija
4/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaatteiden alla menee. Vaatii hyvän perän että kannattaa muuten esitellä.

Vierailija
5/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaatteiden alla menee. Vaatii hyvän perän että kannattaa muuten esitellä.

Käytin vielä jokunen vuosi ja 15 kiloa sitten. Ei ne enää näytä esteettisiltä mun ruumiinrakenteella, hipsterit näyttää paremmilta ja mummohousuja en omista. Niin ja mulla on aviomies joka pitää minusta vaikka en stringejä käytäkkään. Sinkuilla ehkä erilainen tilanne.

N 35 160/70

Vierailija
6/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lättäperseelle.

Vierailija
7/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pylly on pieni ja pyöreä ei iällä ole mitään merkitystä. Vaikka olisi nuori mutta pylly löysä ni ei ne stringit todellakaan sovi.

Piukkapyllynen treenattu 50-vuotias nainen jolla pitsistringit saa mulla seisokin.

M27 ja "pyllymiehiä"

Vierailija
8/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 36, ja en ole oikein koskaan käyttänyt stringejä. En ole kokenut niitä mukaviksi. Eikä ole koskaan miehet kommentoineet mitenkään negatiivisesti. Mutta jos tykkäisin niistä, käyttäisin kyllä minkä ikäisenä tahansa!

Vierailija
9/32 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et laisinkaan, kiihottaa jo ajatus kypsäsrä naisesta stringeissä. Kyllä sua panisi erittäin kiihkeästi. ;)

Juuri näin. Minäkin olen valmis jo kiimaisin ajatuksin ja ... : )

Vierailija
10/32 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 36, ja en ole oikein koskaan käyttänyt stringejä. En ole kokenut niitä mukaviksi. Eikä ole koskaan miehet kommentoineet mitenkään negatiivisesti. Mutta jos tykkäisin niistä, käyttäisin kyllä minkä ikäisenä tahansa!

Naisen pylly on hyvä ilman stringejäkin. Jos haluaa saada peppumiehen sekoamaan niin treenattu pylly ja stringit on vaan omaa luokkaansa

Vierailija
11/32 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoamisen ja synnytysten myötä häpykummusta on tullut valtava möhkäle ja stringien etupala ei peitä sitä. Pyllynposket on kasvaneet ja takanaru häviää sinne ja samoin kylkiläskien kanssa.

Ei vaan näytä enää hyvältä. Tulee itku ja itseviha. Onneksi oon naimisissa ja ukko rupsahtanut myös

Vierailija
12/32 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoamisen ja synnytysten myötä häpykummusta on tullut valtava möhkäle ja stringien etupala ei peitä sitä. Pyllynposket on kasvaneet ja takanaru häviää sinne ja samoin kylkiläskien kanssa.

Ei vaan näytä enää hyvältä. Tulee itku ja itseviha. Onneksi oon naimisissa ja ukko rupsahtanut myös

No et sä synnytyksiä voi syyttää valtavasta häpykummun möhkäleestä. Mun vaimo on synnyttänyt 4 lasta, eikä sillä mitään möhkäleitä löydy mistään.

Vierailija
13/32 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut lähestyy ja mulla on tapana ostaa silloin uusia kivoja nättejä alusasuja. Olen ollut sinkkuna pari vuotta ja haluan näyttää hyvältä myös jos pääsen riisumaan mekkoani kivalle miehelle. Tykkään stringeistä ja mulla on ihan kiva pieni ja kiinteä pylly. Monella mun ikäisellä naisella taitaa olla jo mummumallit käytössä.

Minkä ikäisiä ja mallisia stringien käyttäjiä ilmoittautuu tai minkä ikäisenä lopetitte niiden käytön.

T. N49 172cm ja 60kg

Aivan älytön aloitus. Aivan kuin stringien käyttämiseen pitäisi olla joku ikäraja.

Peppumiehenä voin kertoa että sen jälkeen kun kiihottavan kiinteä ja pyöreä pikkupeppu on tullut näkyviin mekon tai farkkujen alta niin ainoa asia joka pikkuhousuissa kiinnostaa on se miten nopeasti ne saa riisuttua. On ihan yksi lysti millaiset ne ovat kun lentävät joka tapauksessa kaaressa makuuhuoneen seinään (kunhan ovat täysin puhtaat siis)

Ikärajan sijaan stringien käytölle on kyllä painoraja: siinä vaiheessa kun mitkä tahansa pikkuhousut muuttuvat "stringeiksi" eli uppoavat laardipakaroiden väliin näkymättömiin, olisi syytä lopettaa stringien ostaminen koska niitä on hyvin äkkiä kahdet päällekäin. Ei vaan huomannut että jossain poimujen kätköissä oli jo stringit piilossa kun vetäisi toiset jalkaan.

Vierailija
14/32 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 itse pidän stringejä ja masturboin parasta aikaa. Kyllä ne sinullekin sopii!

Vierailija
15/32 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavathan ne on, mut sitä tahtoo epätoivosesti olla seksikäs ja saada miehet kuolaamaan hulluina halusta. Stringien pitämiseen liittyvällä kommentoinnilla voi sit myös loukata naista verisesti. Näin kävi mullekin.

Olin ajatellut yllättää avomieheni pukeutumalla stringeihin, kun hän palasi kotiin työpäivän jälkeen. Kommentti oli aika tyly, kun seksikkäänä ilmaantuminen hänen eteensä: "Voi jumalauta, onks mitää syömistä?"

No onhan mulla selluliittia ja läskiäkin, mut odotin kyllä ihan toisenlaista reagointia. Tuli tosi paha olo. En kyllä antanu pildeekää kolmeen viikkoon. Ajattelin, et kärvistelköön nyt liemissään vähän aikaa.

Vierailija
16/32 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on sexyt niin harvalla. Paremmalta näyttää pakaroiden alaosan paljastavat pöksyt. Hipsterit?

Vierailija
17/32 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointi luo vääriä mielikuvia, että seksikkäät asut olisi vain nuorten naisten juttu. Itse arvostan hyvin pukeutuneita aikuisia naisia.

Pikkujouluihin mustat pitsialushousut sopii hyvin kaiken ikäisille. Mutta jos ne pikkarit vähänkin arveluttaa, niin ne voi jättää kokonaan pois. Pelkät stayupit, sukat sukkanauhaliiveillä tai pelkät ohuet paljastavat sukkahousut ovat kaikki hyviä vaihtoehtoja.

Korkkarit tai tiukat saapikkaat jalkaan ja ei kun menoksi.

M52

Vierailija
18/32 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, ei voi käyttää pikkuhousunsuojaa. Se on ihan must juttu mulle.

Vierailija
19/32 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rouva on 59 vuotias, ja rakastan toisi paljon kun käyttää stringejä, toivoisin vain että esittelis enemmän itseään. Rakastan myös hänen isoja kiinteitä D-kupin tissejään, aika isoo kiinteetä takapuolta, ja pikku pillua tietysti, Stringeissä ainakin mun rouvan takapuoli pääsee oikeuksiinsa oikealla tavalla. Itsellä ikää aika paljon vähemmän mutta ei ole ikinä haitannut vaan päinvastoin, vaikkei ollakaan iltapäivälehdissä "ettei käero meitä haittaa"

Vierailija
20/32 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihana tunnelma viestissäsi ap! Minä ainakin ajattelin pitää vähintään 60v asti. Olen samoissa mitoissa kuin sinäja veikkaan että näytät ihan mahtavalta. 

-N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi