Vaimo suuttui minulle siitä, että toinen nainen pussasi minua
En siis ollut siinä pusussa lainkaan mukana ja nyt vaimo vaan nalkuttaa ettei avioliiton aikana pussailla muiden kanssa.
Kommentit (8)
Asiat herkästi näyttää erilaiselta mitä ovat, ja kun on kiihdyksissä jostain tilanteesta, niin palautekin voi mennä vähän väärään osoitteeseen.
Eiköhän se rauhoitu, kun et itse lähde mukaan tuohon juttuun ja rauhassa selität mitä kävi. Etkä puolustele sen toisen naisen tekoja, itellä ainakin rasahtelee rusinat enemmän siitä kuin mistään muusta. Esitä mielummin vaikka itse tapahtuneesta loukkaantunutta.
Miksi se pussaava nainen kuvitteli että ottaisit vastaan pusun? Edeltävät tapahtumat? Siitä voisi vähän suuttua.
Naiset on tolleen vähän hassuja.
Eihän se nyt niin tarkkaa ole. Sattuuhan sitä juhliessa ja saunailloissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pussaava nainen kuvitteli että ottaisit vastaan pusun? Edeltävät tapahtumat? Siitä voisi vähän suuttua.
Kyseessä oli humalassa oleva ystäväni, joka oli jo aikaisemmin ihastunut minuun, mutta tein selväksi, että hän on minulle vain ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli humalassa oleva ystäväni, joka oli jo aikaisemmin ihastunut minuun, mutta tein selväksi, että hän on minulle vain ystävä.
Siis häirintää. Juttu pystyyn. Jo riittää naisten tekemä häirintä!
Jätä se, ansaitset pusuja.