Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo suuttui minulle siitä, että toinen nainen pussasi minua

Vierailija
16.11.2017 |

En siis ollut siinä pusussa lainkaan mukana ja nyt vaimo vaan nalkuttaa ettei avioliiton aikana pussailla muiden kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis ollut siinä pusussa lainkaan mukana ja nyt vaimo vaan nalkuttaa ettei avioliiton aikana pussailla muiden kanssa.

Jätä se, ansaitset pusuja.

Vierailija
2/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat herkästi näyttää erilaiselta mitä ovat, ja kun on kiihdyksissä jostain tilanteesta, niin palautekin voi mennä vähän väärään osoitteeseen.

Eiköhän se rauhoitu, kun et itse lähde mukaan tuohon juttuun ja rauhassa selität mitä kävi. Etkä puolustele sen toisen naisen tekoja, itellä ainakin rasahtelee rusinat enemmän siitä kuin mistään muusta. Esitä mielummin vaikka itse tapahtuneesta loukkaantunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pussaava nainen kuvitteli että ottaisit vastaan pusun? Edeltävät tapahtumat? Siitä voisi vähän suuttua.

Vierailija
4/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tolleen vähän hassuja.

Eihän se nyt niin tarkkaa ole. Sattuuhan sitä juhliessa ja saunailloissa.

Vierailija
5/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pussaava nainen kuvitteli että ottaisit vastaan pusun? Edeltävät tapahtumat? Siitä voisi vähän suuttua.

Kyseessä oli humalassa oleva ystäväni, joka oli jo aikaisemmin ihastunut minuun, mutta tein selväksi, että hän on minulle vain ystävä.

Vierailija
6/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli humalassa oleva ystäväni, joka oli jo aikaisemmin ihastunut minuun, mutta tein selväksi, että hän on minulle vain ystävä.

Siis häirintää. Juttu pystyyn. Jo riittää naisten tekemä häirintä!

Vierailija
7/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
8/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo