Miksi kaveri hämmästyi niin kun sanoin lataavani katsomani youtube-videot koneelle, ja katson ne sieltä VLC:llä?
Kommentit (10)
Jaa. Mun kaveri taas ihmetteli kun kuvaan yuotube videot monitorilta puhelimen kameralla ja katson niitä sitten puhelimen ruudulta. Ja VEEEÄLSEELLÄ tottakai.
Otatko Flickfetchillä Ruudusta ja Areenasta?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ajatteli että mitä helvetin järkeä siinä on.
Minä taas ajattelen että mitä helvetin järkeä on katsoa ne suoratoistona netistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruudusta otin aiemmin ffmpeg:llä mutta se ei enää toimi. Areenasta AreenaLataajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelen että mitä helvetin järkeä on katsoa ne suoratoistona netistä.
No olisko nopeampaa ja kätevämpää niin? Ellei tarkoitus ole säilyttää videoita jotain omaa videokokoelmaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisko nopeampaa ja kätevämpää niin? Ellei tarkoitus ole säilyttää videoita jotain omaa videokokoelmaa varten.
Ei vaan on nopeampaa ladata ne koneelle ja katsoa paikallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Kyllä ne vähintään pitää DVD:lle polttaa ja katsoa siltä. Tai parempi, jos VHS:lle saa. Betamax olis kyllä paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudusta otin aiemmin ffmpeg:llä mutta se ei enää toimi. Areenasta AreenaLataajalla.
Flickfetchillä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Kyllä ne vähintään pitää DVD:lle polttaa ja katsoa siltä. Tai parempi, jos VHS:lle saa. Betamax olis kyllä paras.
Juu kyllä se niin on nopeampaa.