Mies haukkui alusvaatteitani
Mies arvosteli alusvaatteitani epäseksikkäiksi. Mielestäni käytän ihan hienoja eri värisiä ja mustia pitsialusvaatteita. En ole kuullut koskaan miehen arvostelevan vaatteitani niin tuntui vähän pahalta. Sanoin, että en ostele alusvaatteita sitä varten, että ne miellyttäisivät muita vaan ennen kaikkea itseäni. Luulin, että alusvaatteeni olivat ihan seksikkäät,mutta ei näköjään.
Kommentit (66)
Johan on taas ongelma. Pitää olla seksikkäät alusvaatteet ja sitten itketään sitä, että mies haukkui ne.
Onko tosiaan sinun alusvaatteesi ainoa tai edes suurin asia, josta mies sinua haukkuu?
No onhan se toisaalta ymmärrettävää, jos sinulle on parisuhteessa kaikkein tärkeintä se, että mies pitää sinua seksikkäänä.
Provot ne vaan huononee päivä päivältä, tai sitten nykyisten nuorten naisten ajatusmaailma on paljon omituisempia kuin näin vanhempana on tiennytkään. Pitäisikö minun olla huolissani tyttäristäni? Olihan minullakin vuosikymmeniä sitten seksikkäitä vaatteita, mutta tyttäret saivat alkunsa kun oltiin ilman vaatteita. Ehkä saunassa tai kun riisuttiin ensin villahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet eivät kiinnitä huomiota mihinkään alusvaatemerkkeihin. Ja kyllä mies näkee pitsiset alusvaatteet seksikkäänä seksikkään naisen päällä, olivat ne sitten vaikka sitä henkkamaukkaa. Tuossa on pakko olla taustalla jotain ihan muuta, kuin alusvaatteet.
Kiitos vaan tästäkin kommentista. Ihan normaalipainoinen ja urheilua harrastava nainen olen. Jos haluat tietää.
ApEn nyt tarkoittanut tuota. Vaan mies loukkasi sinua jollain alusvaateasialla, vaikka häntä ärsyttää joku muu asia.
Ai okei. Ymmärsin väärin. Ilmeisesti vähän herkillä olen. Niinhän se voi olla. Nyt ajattelen vain, että en varmaan ole sitten seksikäs ylipäätään miehen mielestä.Taidan lähteä lenkille ja nousta täältä itsesäälistä. Miten voi näin naurettava asia saada ärsyyntymään.
Ap
Ihan oikeasti nyt: onko tosiaan ne alusvaatteet ainoa asia, josta mies on arvostellut? Vai onko se vain ainoa, joka sinua niin kirpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies suuttui mulle, koska ei kuulemma saa olla omaa mielipidettä vaan pitää olla samaa mieltä kuin minä. Voi luoja. Saa olla, mutta minusta kaikkea ei tarvi sanoa ääneen.
Ap
Tyypillistä miehen käytöstä. Saa mielestään töksäytellä suustaan mitä huvittaa ja kun toinen pahastuu niin mies vielä kehtaa suuttua siitäkin. Odottaa sen jälkeen että nainen peruu omat sanansa ja alkaa pyytelemään anteeksi.
Itselläkin ollut lapsellinen miesystävä jolla oli käytöstavat usein hukassa. Ollaan siis kuin lapsia joita pitäisi koko ajan neuvoa, hillitä ja opastaa, hyssytellä. Kiitos ei. Tuon aloittajan miehelle olisin vastannut tuossa tilanteessa samalla mitalla takaisin. Haukkunut sen rumat kalsarit ja vähän vielä päällekin. Pitäisi ainakin turpansa kiinni jatkossa.
Ihan oikeasti nyt hei, mistä te löydätte aina noita juntteja miehiksenne?
m38
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt hei, mistä te löydätte aina noita juntteja miehiksenne?
m38
Niitä on osunut runsaasti kohdalleni. Alussa käyttäytyvät paljon paremmin. Olen ollut epävarma nainen huonolla itsetunnolla ja jotkut miehet haluavat "lyödä lyötyä".
Jätä se sika