Mies haukkui alusvaatteitani
Mies arvosteli alusvaatteitani epäseksikkäiksi. Mielestäni käytän ihan hienoja eri värisiä ja mustia pitsialusvaatteita. En ole kuullut koskaan miehen arvostelevan vaatteitani niin tuntui vähän pahalta. Sanoin, että en ostele alusvaatteita sitä varten, että ne miellyttäisivät muita vaan ennen kaikkea itseäni. Luulin, että alusvaatteeni olivat ihan seksikkäät,mutta ei näköjään.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Tai sit se on joku lassukka mikä vie sut Prismaan tai Tokmannille.
Joo, sieltähän niitä seksikkäitä löytyykin. Ei kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ratkaisu. Mies lähtee sun kanssa laadukkaaseen alusasu-liikkeeseen ja ostaa sulle mitä hän haluaa. Kolme settiä vähintään jotta on eri värejä ja pyykkipäivänäkin jotain puettavaa.
Kaikki on tyytyväisiä :)
Ihana! Taidan ehdottaa tätä miehelle. Ja pidän huolen, että mennään oikein laadukkaaseen ja tyyriiseen kauppaan.
Ja yksi naisten alusasusetti tulee miehelle puettavaksi. Oppii kunnioittamaan. :)
Chantelle, Passionata, Marie Jo...
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä alusasu merkkejä käytät?
Sloggia, CK ja sit ihan jotain perus Lindex, Cubus, Sokos. Mutjoo, en ajatellut että mies edes kiinnittäisi noin paljon huomiota alusvaatteisiini niin hämmennyin, kun arvosteli.
Ap
Sitten ei Lindexille, Changeen tms vaan kunnon liikkeeseen.
Nyt ymmärrän miksi mies arvosteli. Laatua kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei Lindexille, Changeen tms vaan kunnon liikkeeseen.
Joo aion viedä jonnekin kunnon liikkeeseen, missä hinnat kohdillaan. Katotaan loppuuko se arvostelu.
Ap
Tää on taas näitä, kun mies haukkuu jotain mikä ei edes pidä paikkaansa. Jotain sillä on hampaankolossa, veikkaan omaa epävarmuuttaan, ja siksi käyttäytyy törkeästi sua kohtaan. JSSAP
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ratkaisu. Mies lähtee sun kanssa laadukkaaseen alusasu-liikkeeseen ja ostaa sulle mitä hän haluaa. Kolme settiä vähintään jotta on eri värejä ja pyykkipäivänäkin jotain puettavaa.
Kaikki on tyytyväisiä :)
Mies kerran kysyi siihen sävyyn että haluaisi nähdä päälläni muutakin miksi minulla on vain tylsiä alusvaatteita. Ei tarvinnut kuin kerran lähteä mukaan niitä etsimään kun tajusi ettei minulla ole muita vaihtoehtoja. On tasan yksi merkki jolta tällä hetkellä löydän suunnilleen sopivia liivejä ja ne on kaikki perus t-paitaliivejä.
Tämä voi olla myös kömpelön miehen 'keskustelunavaus'- haluaisi että sulla olisi joskus jotain erityistä seksialusvaatetta. Puhukaa ja tosiaan miehen kanssa alusvaatekaupaan jossa hän saa valita ja maksaa erityishepenet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi mies arvosteli. Laatua kehiin!
Tiedän, että voisi olla laadukkaampiakin enkä yleensä ostele mistään alusvaateliikkeistä (olen vielä opiskelija) mutta onko miehellä vara arvostella, jos hänen kalsarinsa ovat vielä vanhempia ja huonolaatuisempia kuin minulla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta tuli mieleeni entinen poikaystäväni. Kerran ajattelin yllättää hänet pukeutumalla normaalia seksikkäämmin. Hänen kommenttinsa oli, että "yritätkö leikkiä seksikästä?" Ei huvittanut enää yrittää mitään sen jälkeen.
Näihin kun osaisi vastata nasevasti takasin:
"En yritä vaan olen jo seksikäs." Ja jos mies on eri mieltä niin ihmettenpä mitä hän mielessään pyörittää.
Miehen ei koskaan kannata kertoa omia mielipiteitä jos naisen vaatteet tai ulkonäkö ei miellytä. Naiset eivät kestä suoraa kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei koskaan kannata kertoa omia mielipiteitä jos naisen vaatteet tai ulkonäkö ei miellytä. Naiset eivät kestä suoraa kritiikkiä.
Ja miehet kestävät? Eiköhän kyse ole siitä, ettei kannata turhaan loukata ihmistä josta välittää, jos asian voi ilmaista rakentavamminkin.
Kerro miehelle av raadin tuomio: molemmilla on san tasoiset alusvaatteet.
Tavismiehet eivät kiinnitä huomiota mihinkään alusvaatemerkkeihin. Ja kyllä mies näkee pitsiset alusvaatteet seksikkäänä seksikkään naisen päällä, olivat ne sitten vaikka sitä henkkamaukkaa. Tuossa on pakko olla taustalla jotain ihan muuta, kuin alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö asian olisi voinut ilmaista vaikka niin, että lähdetäänkö yhdessä ostamaan uusia alusvaatteita eikä niin, että sanoo niitten olevan epäseksikkäitä. Hienotunteisuuskin on taitolaji.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet eivät kiinnitä huomiota mihinkään alusvaatemerkkeihin. Ja kyllä mies näkee pitsiset alusvaatteet seksikkäänä seksikkään naisen päällä, olivat ne sitten vaikka sitä henkkamaukkaa. Tuossa on pakko olla taustalla jotain ihan muuta, kuin alusvaatteet.
Kiitos vaan tästäkin kommentista. Ihan normaalipainoinen ja urheilua harrastava nainen olen. Jos haluat tietää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan tästäkin kommentista. Ihan normaalipainoinen ja urheilua harrastava nainen olen. Jos haluat tietää.
Ap
En nyt tarkoittanut tuota. Vaan mies loukkasi sinua jollain alusvaateasialla, vaikka häntä ärsyttää joku muu asia.
Ap mitä alusasu merkkejä käytät?