Ajattelin kutsua naapurit "joulunviettoon"..?
Rakastan joulua ja laitan joulua aina aika isosti ja jo hyvissä ajoin että ehdin fiilistellä sitä kunnolla ennen kun se taas on nopeasti ohi. Asun mieheni kanssa pienehkössä kerrostalossa, missä suurinpiirtein tiedän asukkaat naamalta, mutta paremmin en tunne kuin muutaman heistä. Ikäjakauma on kirjava, parista nuoresta pariin eläkeläiseen.
Olemme kolmekymppinen sosiaalinen pariskunta, ja olisi kiva jos naapurustossa olisi vähän enemmän yhteisöllisyyden tuntua.
Niinpä tulikin mieleeni, että haluaisin kutsua tänä vuonna kaikki naapurit piparille ja glögille pari päivää ennen joulua omaan aikatauluunsa, yhteisellä kutsulla.
Mitä olette mieltä? Onko typerä idea? Menisittekö jos joku kutsuu? Mitä ajattelisitte tällaisen kutsun esittäneistä naapureista? :D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi vielä hauskempi idea. Kutsu vauva palstalaiset vierailulle.
Ainakin suurimman osan tähän vastanneista mieluusti kutsuisinkin, ehkä ens jouluna jos ei tänä jouluna nappaa naapureiden kanssa.. ;)
-ap
Voisin osallistua jos aikataulut sopisi
Oisitpa ap mun naapuri! :) Tulisin mielelläni paikalle.
Ihan harmittaa, kun en tunne nykyisestä, uudesta asuinkaupungistani oikein ketään, eikä päästä tänä vuonna sukuloimaankaan työn ja välimatkojen vuoksi. Mun jouluun kuuluu iso porukka, mutta nyt on yksinäinen joulu edessä.
Olisiko jollain hyviä ideoita, mitä yhteisöllistä voisi tehdä jouluaattona? :)
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa ap mun naapuri! :) Tulisin mielelläni paikalle.
Ihan harmittaa, kun en tunne nykyisestä, uudesta asuinkaupungistani oikein ketään, eikä päästä tänä vuonna sukuloimaankaan työn ja välimatkojen vuoksi. Mun jouluun kuuluu iso porukka, mutta nyt on yksinäinen joulu edessä.
Olisiko jollain hyviä ideoita, mitä yhteisöllistä voisi tehdä jouluaattona? :)
Kivasti sanottu, kiva kuulla! :) :)
Harmi juttu ettet pääse perhejoulua viettämään! Tosi tässä on tietysti nyt mahdollisuus kokea hyvin erilainen joulu kun vaan asennoituu ajoissa :)
En tiedä onko mitään tapahtumia jouluaattona, mutta joulukirkkojen lisäksi luulisi ainakin vapaaehtoishommia olevan tarjolla.. ehkä voisit tutustua paikallisiin hyväntekeväisyystahoihin ja sitä kautta päästä mukaan erilaiseen joulunviettoon, tai onhan sulla tässä aikaa vielä puuhata vaikka ihan oma pieni tapahtumasi jouluun liittyen.. :)
Jokatapauksessa riemukasta uudenlaista joulua 2017 Sinulle! :)
-ap
:)
-ap