Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ihannoivat käsilaukkuja?

LopunajanKasvis
15.11.2017 |

mikä niissä käsilaukuissa on niin ihanaa? eikö reppu kelpaisi

ja korkokengät, miksei lenkkarit?

hameen ymmärrän

https://www.stara.fi/2017/11/14/kultainen-wc-pontto-paallystettiin-loui…

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla kuten harakoilla on kiinnostus kaikkeen kiiltävään, myös nahka voi kiiltää ja remminlörtsit!

Vierailija
2/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

j a miksei yksi käsilaukku riitä, miksi niitä pitää olla monta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on reppu käsilaukun sijaan ja tennarit korkkareiden sijaan.

En ihannoin käsilaukkuja. Minä olenkin tällainen mettäläis eränainen.

Vierailija
4/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt käsilaukun ja lompakon sielunelämää..ostan vain sellaisia vaatteita, joissa paljon taskuja. Tarvitsen vain kahta korttia, ajokortti ja pankkikortti. Ne ja puhelin taskuun ja eiku menoksi...

Vierailija
5/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin nainen jolla on käsilaukku on tyhmän oloinen

Vierailija
6/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkeliEMIL kirjoitti:

jotenkin nainen jolla on käsilaukku on tyhmän oloinen

Eli: kaikilla naisilla on käsilaukut. Kaikki naiset on tyhmänoloisia. Tarkoititko tätä, et kai?

Vierailija
7/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla on halpa olkalaukku jota käytän vaan sillon kun on pakko (ei ole taskuja tai on enemmän tavaraa). Korkkareita en ole käyttänyt koskaan.

Vierailija
8/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku on naisille pillunjatke.

Vierailija
9/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on musta kankainen olkalaukku. En käytä reppua, sieltähän voi kuka vaan avata vetoketjun ja tonkia tavaroita. Samoin jos puhelin soi, sen esiin ottaminen vie enemmän aikaa kuin olkalaukusta. Taskuun ei mahdu lompakko, puhelin, astmalääkkeet, nenäliinapaketti ja pari kankaista kauppakassia.

Vierailija
10/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku on tarpeellinen, koska naisten vaatteiden taskuissa harvoin on tilaa lompakolle, puhelimelle, avaimille huulipunalle, terveyssiteille ja muulle mitä nyt nainen tarvitseekaan.  Ja tarviihan niitä olla muutama erilainen, jotta on asuun ja tilaisuuteen sopiva. Sama laukku ei oikein sovellu shoppailureissulle ja pikkujouluillallisille.

Merkkilaukkujen haalimista sen sijaan en ymmärrä ollenkaan. Tavarat saa kulkemaan aivan yhtä hyvin jossain parin kympin laukussa.

Vierailija
11/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyölaukku tai isommat taskut olisi paljon  kätevämpi. Nyt käsilaukut ainakin rajoittavat naisten liikkeitä

Vierailija
12/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku on minulle käyttöesine jotta minun ei tarvitse tunkea tavaroita taskuihin. Omistan vain yhden enkä ihannoi sitä. Korkkareita en käytä enkä myöskään hameita.

Vierailija
13/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vyölaukku tai isommat taskut olisi paljon  kätevämpi. Nyt käsilaukut ainakin rajoittavat naisten liikkeitä

Aika monet käyttää olkalaukkuja, ne ei rajoita liikkeitä. Täydet taskut on epäkäytännölliset ja avonaisista taskuista voi pudota tavaroita.

Vierailija
14/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on vain kulahtanut värjäämätön kangaskassi ja vielä kulahtaneemmat lenkkarit. :D

Vierailija
15/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi- tai olkalaukkua on todella ikävä kantaa vähänkin pidempään, jos siinä on yhtään painoa. Jos on esim. kaupungilla ostoksilla ja pitää käydä monessa paikassa ja kauppojenkin sisällä kierrellä. Pieni reppu on ehdottomasti parempi, ei ala painaa olkapäätä eikä tule selkä kipeäksi.

Itselläni on Marimekon kankainen olkalaukku, Camelin pieni reppu ja Samsoniten läppärireppu. Näitä tulee käytettyä tilanteen mukaan. Kuten näette, olen merkkitietoinen. Kengissä Econ mallistosta löytyy useimmiten sopivat. 

Vierailija
16/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut ihannoivat, jotkut eivät. Mulla on erilaisia laukkuja erilaisiin tilanteisiin: reppu kun pitää kantaa paljon/painavaa, isohko olkalaukku joka vetää järjestelmäkameran lisäksi kaiken muun tarpeellisen, keskikokoisia laukkuja pari (kun ei ole paljon kamaa ja tykkään vaihtaa asun mukaan), juhliin sitten pari pienempää. Vähän oudolta tuntuisi ottaa vaikka iltapukujuhlini reppu :D Kaikki laukut sellaisia että kädet jäävät vapaiksi, koska en tykkää kantaa mitään kädessä pidempiä aikoja. No, juhlalaukkuja yleensä kannan kädessä mutta nekin saa ranteen ympärille tarvittaessa.

Korkokenkiä käytän joskus juhlissa koska ovat minusta kauniita, arkisin korottomia kun ovat mukavampia.

Vierailija
17/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ja ihannoin. Montaa muutakin asiaa. Mutta minulla ei oikein ole tarvetta sellaiselle, niin en pahemmin ostele. Tykkään kuitenkin niitä katsella ja kaupassa hypistellä tai verkkokaupoissa ihailla. Olen järkevä ostaja ja ostan vain tarpeellista tai pakollista. On minulla yksi käsilaukku, sellainen monitoimikassi, jolla kehtaa mennä arkena kauppaan ja juhlapäivänä juhliin, vaihtaa vaan erilaisen olkahihnan; arkena kankainen ja juhlana nahkainen. Korkokenkiä en voi käyttää, mutta avokkaita kyllä. Silti valitsen mieluummin lenkkarit jalkaan aina kun se vaan on tyylillisesti mahdollista.

Vierailija
18/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ihannoi käsilaukkuja, vaan niin tekee muutama bloggari. Jonkinlaista laukkua nainen usein nyt vain sattuu tarvitsemaan.

Vierailija
19/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihannoi mutta ihmisten tähden oltava siisti käsilaukku, ilmankaan ei pärjää.

Vierailija
20/36 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tunge lompakkoaan ja muita tykötarpeita perstaskuun. Sitä varten on käsilaukku. Ulkoilutakeissa alkaa olla jo lähes kaikissa naisillakin povitasku, jonne saa lenkin ajaksi puhelimen ja muutaman euron kaiken varalta. Mutta sitten kun takkikausi on ohi, tuleekin helposti ongelmia. Käsivarteen voi kiinnittää puhelinkotelon, mutta onhan se aika pöhkön näköinen, jotenkin pröystäilevän näköinen. Niissä piukoissa trikoopöksyissähän ei ole taskua edes avaimelle, mikä kyllä on suuri miinus. Tavallisissa verkkareissa on yleensä sisäpuolella avaimille ja kolikoille pikkuinen tasku silloinkin, kun sivuissa on muutenkin taskut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi