Kärsii olla se epäonnistunut lapsi perheessä.
Olen se masentunut, joka ei jaksa jne...veljeni perhe on se täydellinen ja heidän lapset on niitä täydellisiä. Tälläisiä ajatuksia taas tänään kun tapasin vanhempani....onko muita jotka kokeneet samaa vertailua? Vielä kun veljen vaimo aina vittuilee kivasti kun tavataan, ei tee mieli olla sukulaisiin yhteydessä.
Kommentit (6)
Millä tavalla olet vanhempiesi ja veljesi vaimon mielestä epäonnnistunut?
koska olen hiljainen ja masentunut, lapset on hiljaisia myös eikä puheliaita, siis erilaisia kuin veljen lapset.
En ole perinteinen menestynyt ihminen. Siis työelämässä että olisi ura.
ap
Vierailija kirjoitti:
koska olen hiljainen ja masentunut, lapset on hiljaisia myös eikä puheliaita, siis erilaisia kuin veljen lapset.
En ole perinteinen menestynyt ihminen. Siis työelämässä että olisi ura.ap
Kuulostaa kurjalta. Arvostelijat kannattaa jättää omaan arvoonsa. Vanhempasi haluavat varmaan sinulle hyvää, mutteivat osaa ilmaista asiaa oikein. En tietenkään tiedä, kun en tunne. Ei veljen vaimokaan välttämättä tarkoita pahaa. Joskus voi ottaa loukkauksena asiat, vaikka toinen ei niin tarkoittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole perinteinen menestynyt ihminen. Siis työelämässä että olisi ura.ap
Kuulostaa kurjalta. Arvostelijat kannattaa jättää omaan arvoonsa. Vanhempasi haluavat varmaan sinulle hyvää, mutteivat osaa ilmaista asiaa oikein. En tietenkään tiedä, kun en tunne. Ei veljen vaimokaan välttämättä tarkoita pahaa. Joskus voi ottaa loukkauksena asiat, vaikka toinen ei niin tarkoittaisikaan.
Ihme hölinää. Etkö lukenut, mitä ap kirjoitti?
Minä olen se musta lammas, vaikken ymmärrä miksi. Opinnoissa ja työelämässä menestynyt, kaunis ja hyväkuntoinen, kaksi suloista lastakin löytyy. Mutta ihan pienestä pitäen olen vanhemmista ollut se musta lammas ilman mitään järkevää syytä. Kai jonkun sitten neljän lapsen katraasta aina on se musta lammas oltava.
Miksi alapeukutus?