Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin viime yön ihan pätkissä, nyt on kuumeinen, väsynyt ja etova olo

Vierailija
15.11.2017 |

Tuttua? Miehelle nousi myöhään iltapäivällä korkea kuume, joten nukkui koko illan ja osan yöstä. Mutta sitten kun se pyöriminen alkoi, niin empä minäkään saanut nukuttua. Milloin toinen oli vieressä ja milloin sohvalla. Heräilin parin tunnin välein, välillä oli kuuma ja välillä kylmä. Nyt on aamusta asti ollut etovaa oloa, hikeä, päänsärkyä ja väsymystä. Lisänä nenä tukossa ja yskää+ kurkkukipua. Mies lähti työterveyslääkärille.

Tuleeko teille muille huono olo jos nukutte huonosti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööh :(

Vierailija
2/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten itse sairastuit illasta tai yöstä. Minä en pysty nukkumaan kuumeessa, väsyttää kyllä, mutta uni ei tule. Muutamassa päivässä totun kuumeeseen ja nukkuminen taas sujuu. Jos jostain muusta syystä nukun huonosti, olen vain väsynyt. Joskus olen joutunut valvomaan yli vuorokauden ja sitten kyllä on oksettava olo.

Vierailija
4/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten itse sairastuit illasta tai yöstä. Minä en pysty nukkumaan kuumeessa, väsyttää kyllä, mutta uni ei tule. Muutamassa päivässä totun kuumeeseen ja nukkuminen taas sujuu. Jos jostain muusta syystä nukun huonosti, olen vain väsynyt. Joskus olen joutunut valvomaan yli vuorokauden ja sitten kyllä on oksettava olo.

Se voi olla :/ kävin tänään lääkärissä kun oli kontrolliaika aiemmin otetuista labrakokeista. Lämpöä oli 37,5, imusolmuke oikella turvoksissa ja nielu punainen. Kävin nieluviljelyssä jonka tuloksista soitellaan. Avomiehellä diagnisoitiin angiina. -ap

Vierailija
5/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nukun huonosti, niin olo on ihan kuin olis krapula.

Vierailija
6/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden huonosti nukutun yön jälkeen vielä yleensä jaksan suht normaalisti koulussa/töissä, mutta kun samanmoisia öitä alkaa olla jo useampi peräkkäin on tosiaankin kipeä, etova ja jotenkin krapulainen olo. Mulla alkaa usein myös vatsa oireilla, kun ei oikein maistu ruoka ja silloin harvoin kun maistuu, niin syö sitten aina mieluummin jotain tosi epäterveellistä. Tarpeeksi kun valvoo, alkaa tärinä. Siis ei tärise vaan kädet, vaan koko keho. Paikallaan istuessakin huomaa tärisevänsä kuin palelisi, vaikkei palele.

Joku aika sitten huomasin liian väsymyksen itsessäni, kun en koulussa voinut osallistua kunnolla yhteen harjoitukseen. Tarkoitus oli siis harjoitella keräämään ruokailijoilta lautasia ja aterimia pois. Tärisin niin pahasti, etten todellakaan kyennyt pinoamaan lautasia kuin ehkä 2 tai 3, kun ne jo meinasivat tipahtaa. Sain onneksi toisella kädellä äkkiä kiinni ja laskettua lautaset pöydälle niitä särkemättä. Ope pisti jännityksen piikkiin, mutta en tosiaan ollut nukkunut tuolloin kahteen yöhön paljon ollenkaan.

Unettomuus on aika syvältä. Onneksi siihen on lääke. Ap:n tilanteessa nyt oli kyse tietysti muusta, mutta valvominen kuin valvominen risoo kyllä.:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi