Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko itsellenne kosmetiikkajoulukalentereita?

Vierailija
15.11.2017 |

Hankin ensimmäistä kertaa body shopin kalenterin. Maksoi 99 euroa, mutta oli niin kaunis ulkonäöltään ja kivat yllätykset, niin ajattelin kerrankin törsätä. Oletteko olleet tyytyväisiä kosmetiikkakalentereihin, jos teillä on sellainen ollut? Ovatko ne olleet rahansa väärti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Rahanhaaskausta.

Vierailija
2/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pikkuisen tyttöni kanssa Muumi-joulukalenteri niin en ostanut itselleni kosmetiikkaa. Ehkä jos olisi rahaa törsättäväksi mutta muutoin on kyllä järkevämpää vaan valita kaupasta ne tuotteet mitkä haluaa ja mitä tulee varmasti käytettyä. No mutta tulevina jouluina kyllä ostan jos vaan rahallinen tilanne tästä paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ostan suoraan kaupasta ne ja vain ne tuotteet mitä tarvitsen. Puolet noiden sisällyksestä on kumminkin turhia ja varmaan samaa lajia kuin Yves Rocherin ilmaislahjat.

Vierailija
4/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaa niin harva tuote, ettei tuollaisissa ole mitään järkeä henkkoht. Inhoan suurinta osaa tuoksuista, joten jää sen takia paljon tuotteita käyttämättä. Helpompi vaan ostaa ne tuotteet, joista tykkää. Mutta jos on kokeilunhaluisempi kosmetiikan suhteen niin saaha tuossa tuotteita kokeiluun vähän edullisemmin.

Vierailija
5/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en ole hankkinut, mutta tänä vuonna päätin kokeilla! Olen jo ostanut The Body Shopin 79 euron kalenterin, ja parin päivän siällä postista pitäisi saapua Lookfantasticin 100 euron kalenteri. Uskon olevani tyytyväinen näihin, sillä en ostanut sikaa säkissä.. katsoin netistä sisällöt ennen ostoa. En kuitenkaan sitten joulukuussa enää muista niitä, joten olen joka aamu iloisen yllättynyt luukkujen sisällöstä! Olen lukenut paljon haukkuja elevenin kalenterista, jolla oli hintaa peräti 145 euroa.. siellä kun on sioältönä mm. todella ruma rannekoru, kangaskassi ja PINSSI. Mitä ihmettä kalenterin kokoajat ovat ajatelleet? Ei kosmetiikkakalenteriin kuulu tuommoista sisältö. 

Vierailija
6/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin jouluyllätys oli kirkkaanpunainen huulipuna.  No joo, jouluinen väri, mutta ei käyttöä.  :(

Vierailija
7/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin en ole hankkinut, mutta tänä vuonna päätin kokeilla! Olen jo ostanut The Body Shopin 79 euron kalenterin, ja parin päivän siällä postista pitäisi saapua Lookfantasticin 100 euron kalenteri. Uskon olevani tyytyväinen näihin, sillä en ostanut sikaa säkissä.. katsoin netistä sisällöt ennen ostoa. En kuitenkaan sitten joulukuussa enää muista niitä, joten olen joka aamu iloisen yllättynyt luukkujen sisällöstä! Olen lukenut paljon haukkuja elevenin kalenterista, jolla oli hintaa peräti 145 euroa.. siellä kun on sioältönä mm. todella ruma rannekoru, kangaskassi ja PINSSI. Mitä ihmettä kalenterin kokoajat ovat ajatelleet? Ei kosmetiikkakalenteriin kuulu tuommoista sisältö. 

Mä palautin ton Elevenin kalenterin ja odottelen Look Fantasticia tilalle. Lunttasin myös LF:n sisällön tuon Elevenin pettymyksen vuoksi ennen ostamista. Tämä on paljon parempi ja onneksi sisältö on ehtinyt enimmäkseen unohtua, joten ehdin vielä yllättyä jouluna. Lisäksi itse kalenteri on ainakin kuvissa tosi kaunis ja varmaan jää käyttöön vielä meikkirasiana joulun jälkeen.

Vierailija
8/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kiehlsin kalenterin, sen verran tarkistin sisältöä että sieltä tulee muutama aiemmin tuttu tuote ja suurin osa sellaisia, joita olen halunnut kokeilla, nyt saan sopivasti minikokoisia purkkeja testattavaksi.  Body shopin kiinnostaisi myös, olen aina tykännyt kaikesta mitä olen sieltä ostanut, joten en usko että kalenteristakaan tulisi epämieluisaa tavaraa.

En ymmärrä tuota Elevenin kalenteria, onneksi ei tullut mieleenkään tilata sitä! Mitä tekisin rannekorulla ja pinssillä, kun en sellaisia käytä.

Haaveena on joskus saada Diptiquen tai Jo Malonen kalenteri, ne vaikuttavat ihanilta :)

Vierailija
9/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut, mutta olen seurannut kyllä paljon millaisia kalentereja on tarjolla ja mitä ne sisältää. Ainut mikä houkutteli olisi ollut Estee Lauder companies -adventtikalenteri (sisältää tuotteita mm. seuraavilta merkeiltä: Estee Lauder, MAC, Bobbi Brown, Origins, Glamglow), mutta ei taida enää saada mistään.

Päätin, että mielummin ostan vaikka pari vähän kalliimpaa tuotetta itselle, joista oikeasti pidän ja niille tulee käyttöä. Sen sijaan, että ostan kalenterin jonka sisällä on ihan ok, pienikokoisia, tuotteita joille ei ole oikeasti käyttöä.

Vierailija
10/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LF:n kalenteri oli hyvä viime vuonna, ja siksi tilasin nytkin, vaikka onhan se aika rapsakan hintainen. En ole selvitellyt sisältöjä etukäteen, musta on kivempi yllättyä.

Vierailija
11/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itselleni, mutta tyttärelle ostin NYXin kalenterin. Hän pitää kovasti NYXin huulimeikeistä, niin kalenteri oli varsin mieluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän