Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorehkolla siraanhoitajalla törkeä pakkelikerros naamassa työaikana

Vierailija
14.11.2017 |

Liian tummaa meikkivoidetta iso läjä naamassa, paksut tummanruskeat piirretyt/maalatut, hitto en tiedä edes mitä sanaa käyttäisi, kulma"karvat", hämähäkkiripset, herraties mitä muuta miljoonaa eri tuotetta naamassa... Niin ja vitusti hajuvettä. Tällaista näin vieraillessani eräällä osastolla. Mietin vaan että miten kehtaa? Eikö tuollaiseen ollenkaan puututa jo esimiestasolla? Nainen näytti ihan klovnilta. Ei anna ammattimaista kuvaa, ei todellakaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajalla.

Ap

Vierailija
2/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos hoitaa työnsä kunnolla? Ärsyttää ihmiset jotka puuttuu toisten ulkonäköön! Kai jokainen saa näyttää miltä haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...ja ehkä sinä voit hankkia oman elämän.

Vierailija
4/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala ei ole sellainen edustusympäristö että hevillä meikkaamiseen puututtaisiin. Eikä sillä väliä ammattitaidon kannalta olekaan. Sen sijaan liika hajuvesi on huono juttu.

Vierailija
5/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jos hoitaa työnsä kunnolla? Ärsyttää ihmiset jotka puuttuu toisten ulkonäköön! Kai jokainen saa näyttää miltä haluaa?

No mun mielestä sairaalaympäristöön siellä työskentelevälle ei kuulu tuollainen sutturameikki. On jo niin epähygieenisen näköinenkin, että mä en ainakaan haluaisi itseäni tai omaistani pahemmin sellaisen hoitavan. Ap

Vierailija
6/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosmetiikan käyttö ole kiellettyä. Monilla sairaanhoitajilla on ripsipidennykset, aivan näkyvät. Mistä tiedät, että hän oli sairaanhoitaja? Tuoksuttomuus on pelkkä vitsi, moni käyttää tuoksuja. Ei niistä huomauteta.

Vierailija
7/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas meikki ei ole minkäänlainen hygieniariski eikä muu haitta käytännön työlle. Eikä ole tapana rajoittaa ihmisiä muuta kuin jos työ oikeasti vaatii. Jokainen saa näyttää miltä haluaa meikin ja hiusten puolesta. 

Vierailija
8/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kosmetiikan käyttö ole kiellettyä. Monilla sairaanhoitajilla on ripsipidennykset, aivan näkyvät. Mistä tiedät, että hän oli sairaanhoitaja? Tuoksuttomuus on pelkkä vitsi, moni käyttää tuoksuja. Ei niistä huomauteta.

No mistäköhän tietäisin, hmm... Ensinäkemältä järkytyin kyllä, että mikä pelleteatteri saapui omaiseni potilashuoneeseen tekemään toimenpidettä. 😳😂 ap

Vierailija
9/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hiiteen ammattiylpeys ja asiallisuus ja uskottavuus, sairaanhoitaja saa olla vaikka millainen maalipytty koska individualismi!1 kyllä on taas hienoa ajattelua. ap

Vierailija
10/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäköhän tietäisin, hmm... Ensinäkemältä järkytyin kyllä, että mikä pelleteatteri saapui omaiseni potilashuoneeseen tekemään toimenpidettä. 😳😂 ap

Se on jännä miten me ulkonäköön reagoidaan... Mulla oli remonttimies firmasta, ja kun tämän töistä ei tullut mitään ja oli kännissäkin, soitin firmaan ja valitin. No, seuraavaksi mulle lähetettiin pentagrammia kaulassaan kantava, paljon lävistyksiä ja tatuointeja omaava nuori nainen. Ja minä ajattelin että JAAHA, ai että valittajalle kostetaan lähettämällä joku vielä hulttiompi!

Mutta tämä nainen tekikin työnsä tosi huolellisesti ja nopeasti, aina oli aamulla ajoissa töissä ja selvinpäin. Itseäni vähän hävetti että annoin pelkän ulkonäön niin vaikuttaa.

Vierailija
11/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsipidennykset tai kevyt meikki on pikkuisen eri asia kuin suttuinen maski naamassa. ap

Vierailija
12/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten me ulkonäköön reagoidaan... Mulla oli remonttimies firmasta, ja kun tämän töistä ei tullut mitään ja oli kännissäkin, soitin firmaan ja valitin. No, seuraavaksi mulle lähetettiin pentagrammia kaulassaan kantava, paljon lävistyksiä ja tatuointeja omaava nuori nainen. Ja minä ajattelin että JAAHA, ai että valittajalle kostetaan lähettämällä joku vielä hulttiompi!

Mutta tämä nainen tekikin työnsä tosi huolellisesti ja nopeasti, aina oli aamulla ajoissa töissä ja selvinpäin. Itseäni vähän hävetti että annoin pelkän ulkonäön niin vaikuttaa.

Tuollainen pakkelikerros tuollaisessa työympäristössä osoittaa täyttä arvostelukyvyn puutetta ja ties mitä. Piste. ap

Vierailija
13/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että meikki on kielletty sairaalan väellä. Keittiöllä työskennellessä se oli kielletty hygienia syistä. Ettei mitään varise ruoan sekaan. Luulis sairaalassa olevan suurempi hygienia taso.

Vierailija
14/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen pakkelikerros tuollaisessa työympäristössä osoittaa täyttä arvostelukyvyn puutetta ja ties mitä. Piste. ap

Ettei nyt ap vaan olisi tilanne se, että omaistasi tuli hoitamaan nuori ja nätti sairaanhoitaja, joka tykkää itseään ehostaa ja sinä sait mustasukkaisuuskohtauksen? Vaikea kuvitella, että muuten jotakuta niin kovasti ärsyttäisi hoitajan ulkonäkö, jos omainen on sairaalassa hoidettavana. Kannattaisi ehkä keskittyä vähän tärkeämpiin asioihin, kuten siihen, että se sun omaises sai tarvitsemaansa hoitoa.

Vierailija
15/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.pinimg.com/736x/fe/ab/28/feab28001c5688d046868c9e2be3442b--ba…

Kulmakarvat olivat kutakuinkin tuota luokkaa, vähän paksummatkin. Tuohon pari astetta liian tumma meikkivoide ja tönkkömascararipset. 🤢🙈 ap

Vierailija
16/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt ap vaan olisi tilanne se, että omaistasi tuli hoitamaan nuori ja nätti sairaanhoitaja, joka tykkää itseään ehostaa ja sinä sait mustasukkaisuuskohtauksen? Vaikea kuvitella, että muuten jotakuta niin kovasti ärsyttäisi hoitajan ulkonäkö, jos omainen on sairaalassa hoidettavana. Kannattaisi ehkä keskittyä vähän tärkeämpiin asioihin, kuten siihen, että se sun omaises sai tarvitsemaansa hoitoa.

Kateuskortti heitetty. 😂 Ai siitäkö onkin kyse, mennään maalit naamassa herättämään kateutta muissa? Tämäkö on se motiivi. No nyt se selkisi minullekin. Voi kertoa, että ei onnistu. Naurunalaiseksi kyllä saattaa itsensä siinä... ap

Vierailija
17/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas että sellainen hoitaja löytyy Porvoon keskussairaalasta!

Vierailija
18/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että meikki on kielletty sairaalan väellä. Keittiöllä työskennellessä se oli kielletty hygienia syistä. Ettei mitään varise ruoan sekaan. Luulis sairaalassa olevan suurempi hygienia taso.

Näinpä luulin minäkin. Tai siis kuvittelin, että siellä on olemassa joku hyvän maun raja... ap

Vierailija
19/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin että mikähän pelle itse tämä ap on kun hoitajan ulkonäkö noin sapettaa. Luulisi että enemmän kiinnostaisi sairaalassa makaava omainen. Alkaa todella vaikuttaa siltä, että aapeetä itseään kauniimpi nainen on ollut hoitajana ja kateus iski.

Vierailija
20/64 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika hajuvesi on huono juttu, mutta meikata saa ja olla esim. Tatuoitu jne ihan rauhassa. Ulkonäöllä ei ole työn tekemisen kanssa mitään tekemistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi