Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei koskaan pidä perässään tulevalle ovea auki?

Vierailija
14.11.2017 |

Vaan antaa oven lävähtää kiinni tämän nenän edestä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että hänellä on mennyt hermot kun ihmiset eivät ikinä kiitä, kun heille pitää ovea auki.

Vierailija
2/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs? Ei omaa käytöstapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia ja käyttäytymishäiriöisiä ihmisiä,jotka eivät ole oppineet mitään alkeellisimpiakaan sosiaalisia  käytöstapoja on aina ollut.

Ehkä kuitenkin vain muutama prosentti ihmisistä  heitä on.

Onneksi ei sentään enempää.

Vierailija
4/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaisia käytöstapoja sellaisella ihmisellä.

Vierailija
5/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on sivistymätön moukka.

Vierailija
6/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kummallinen normi että pitäisi jäädä pitelemään ovea auki. Mikä sen tarkoitus on? Sellaiset ovet, jotka menevät itsestään kiinni, eivät "lävähdä" vaan sulkeutuvat hyvin hitaasti.

Vierailija
7/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei ole kenenkään velvollisuus jäädä pitämään minulle ovea auki. 

Toki ilahdun ja kiitän jos joku niin tekee.

Pidän myös muille ovea auki jos perässä tulevat mutta en jää odottelemaan kuin vanhusten/muuten vaivaisten kohdalla.

Vierailija
8/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

etze on niinq narsisdi

Vierailija
9/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä että hän ei vatmaan omaa naistaan koskaan huomioi mitenkään ja on välinpitämätön ja itsekäs. Naisesta että on idiootti joka ei edes tajunnut että ovea olisi voinut pitää.

Vierailija
10/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tekis mieli puristaa niskasta ja täräyttää kaaliin näitä, jotka edellä livahtaa siitä oven välistä eivätkä hyvien tapojen mukaan pidä ovea auki perässätulevalle.

Vierailija
11/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyäänhän naiset kokevat oven auki pitämisen ahdisteluna ja miehet alistamisena joten hoitakaa vaan ihan itse se aukaisu

Vierailija
12/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen, että edellä kulkee joko autisti, sika tai niin itara tyyppi, ettei se saa viikkoon unta jos joku pääsi hyötymään pikkiriikkisenkään hänen kustannuksellaan.

Koska olisi sääli kuitenkin haaskata kiukkua tuollaisiin parantumattomiin tapauksiin, niin keskityn kamppaamaan siihen ovelle vain teinit, jotka eivät ehdi karkuun. Heillä on jotain toivoa oppiakin jotain.

Vierailija
13/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut avaa ovea juuri sen verran että itse juuri ja juuri mahtuu menemään siitä,on kyllä ärsyttävää,itse kyllä jaksan vetää ovea sen verran auki että toinenkin pääsee siitä

Vierailija
14/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei ole tapana syynätä niin tarkkaan kaikkien käytöstä. Kenellä tahansa voi olla kiirettä tai jotain muuta mielessä juuri sillä hetkellä ettei tule edes ajatelleeksi, tai sitten on vain niin huono päivä. Ja jos joku on vaan törkimys niin ei se ole mielensä pahoittamisen arvoista.

Vierailija
15/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ärsyttää, vaikka ei se mikään PAKKO ole pitää ovea auki kenellekään. Itse pidän aina. Kerran oli 15 kg kissanhiekkasäkki molemmissa käsissä ja naapuri näki mun tulevan kohti rapun alaovea (olin ehkä 20 m päässä ja kävelin tosi reippaasti), luikahti siitä vaan itse sisään ja ovi pamahti perässä lukkoon. On siis ihan tuttu naapuri kyllä, mitä nyt vähän sosiaalisten tilanteiden pelkoisen oloinen tai arka tms. Olisin katsonut silmiin ja kiittänyt kauniisti, kai se oli liikaa. Siinä sitten säkit märkään maahan ja kaivamaan avaimia taskuista. Huoh.

Aina se ilahduttaa, jos joku pitää ovea auki. Se on ihan tällaista pientä mukavaa muiden huomioimista.