Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa päättämään tilaamani neuleiden värit?

Vierailija
14.11.2017 |

Olisin tilaamassa kaksi neuletta itselleni, en osaa päätää valitsenko neutraalit harmaa ja tummansinen vai otanko räväkämmät punaisen ja vihreän. Kyseessä ihan perus o-malliset neuleet. Olen vaalea siniset silmät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalit on tyylikkäämmät ja varmempi valinta.

Vierailija
2/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen ja vihreän, elämässä pitää olla väriä. Ei mitään harmaita, vuodenaikakin on jo niin harmaa. Siis ehdottomasti värikkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko useammin kirkkaisiin väreihin vai neutraaleihin ja toisaalta millaisia sävyjä muissa vaatteissasi on? Ts. yhteensopivuus muihin vaatteisiini. Olisi hyvä nähdä sinut ja neuleiden sävyt niin pystyisi paremmin arvioimaan kummat sopivat sinulle paremmin.

Vierailija
4/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko useammin kirkkaisiin väreihin vai neutraaleihin ja toisaalta millaisia sävyjä muissa vaatteissasi on? Ts. yhteensopivuus muihin vaatteisiini. Olisi hyvä nähdä sinut ja neuleiden sävyt niin pystyisi paremmin arvioimaan kummat sopivat sinulle paremmin.

Hemmetin autocorrect, vaatteisiisi, ei vaatteisiini

Vierailija
5/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi tilata sekä että, eli  tyylikäs tummansininen ja sitten vaikka aina muodissa oleva punainen? Vastaus 3 hyvä.

Vierailija
6/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oon kyl aika hissukka luonne, muut vaatteiden värit on yleensä mustat housut tai tummansiniset farkut, jos revittelen niin harmaa kynähame päällä. Eli oisko noi harmaa ja tummansininen kuiteskin? Mulla on musta takki myös ja mustat kengät. Joskus on vaaleansinistä päällä. Kaikki noi värit puuttuu neuleista kaapista. Ajattelin että vihreä ja punainen voisi olla kivat näin joulun alla. :) Mutta kaikkiin ei varaa.

ap

Vierailija
7/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up