auttakaa päättämään tilaamani neuleiden värit?
Olisin tilaamassa kaksi neuletta itselleni, en osaa päätää valitsenko neutraalit harmaa ja tummansinen vai otanko räväkämmät punaisen ja vihreän. Kyseessä ihan perus o-malliset neuleet. Olen vaalea siniset silmät.
Kommentit (7)
Punaisen ja vihreän, elämässä pitää olla väriä. Ei mitään harmaita, vuodenaikakin on jo niin harmaa. Siis ehdottomasti värikkäät.
Pukeudutko useammin kirkkaisiin väreihin vai neutraaleihin ja toisaalta millaisia sävyjä muissa vaatteissasi on? Ts. yhteensopivuus muihin vaatteisiini. Olisi hyvä nähdä sinut ja neuleiden sävyt niin pystyisi paremmin arvioimaan kummat sopivat sinulle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko useammin kirkkaisiin väreihin vai neutraaleihin ja toisaalta millaisia sävyjä muissa vaatteissasi on? Ts. yhteensopivuus muihin vaatteisiini. Olisi hyvä nähdä sinut ja neuleiden sävyt niin pystyisi paremmin arvioimaan kummat sopivat sinulle paremmin.
Hemmetin autocorrect, vaatteisiisi, ei vaatteisiini
Eikö voi tilata sekä että, eli tyylikäs tummansininen ja sitten vaikka aina muodissa oleva punainen? Vastaus 3 hyvä.
no oon kyl aika hissukka luonne, muut vaatteiden värit on yleensä mustat housut tai tummansiniset farkut, jos revittelen niin harmaa kynähame päällä. Eli oisko noi harmaa ja tummansininen kuiteskin? Mulla on musta takki myös ja mustat kengät. Joskus on vaaleansinistä päällä. Kaikki noi värit puuttuu neuleista kaapista. Ajattelin että vihreä ja punainen voisi olla kivat näin joulun alla. :) Mutta kaikkiin ei varaa.
ap
Neutraalit on tyylikkäämmät ja varmempi valinta.