Mistä lähtien onnibus on alkanut rahastaa paikkavarauksilla??
Onpa perseestä!
Kommentit (16)
Vissiin ihan just. Toissaviikolla ei vielä maksanut ellei ottanut tilavampaa paikkaa.
En tykkää yhtään. Pöytäpaikasta pitäis maksaa kaks euroa.... muissa busseissa mahtuu tekemään paremmin.
Hyvä vain. Jos ottaa varauksen yhteydessä annetun paikan eihän se erikseen maksa. Itse haluan tietyn paikan ja maksan siitä mieluusti pari euroa. Eipä ole enää ryntäilyä.
En käytä enää kuin pakon edessä. Töykeää palvelua ja hölmöjä käytänteitä. Asiakkaita ei kunnioiteta pätkääkään.
Tuohan on hyvä juttu, ainoastaan ne muutamat paremmat paikat maksaa, tavalliset ei. Itse matkustan lasten kanssa niin oikein kiva että voi varata vierekkäiset paikat etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ollut 1 €.
Ei
Sori, se olikin varausmaksu, paikka ei maksanut.
Vierailija kirjoitti:
En käytä enää kuin pakon edessä. Töykeää palvelua ja hölmöjä käytänteitä. Asiakkaita ei kunnioiteta pätkääkään.
Kyllä minä siedän töykeyttäkin jos saa matkustaa parilla eurolla Seinäjoelta Helsinkiin.
Ihme tilistystä taas. Yläkerran eturivin tai paremman jalkatilanpaikat maksavat 2€ lisää. Ja tämäkö on nyt kauhea kriisi?
Siitä lähtien kun av-mammat taistelivat verissä päin niistä yläkerran etupenkeistä. Onko tyhmempää nähty! Eivätkö ihmiset ole ikinä etupenkeissä elämässään istuneet!!!
En myöskään tajua sitä tunkua niille yläetupenkeille. Jotkut mammat oikein juoksivat ja huusivat toisilleen niitä havitellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä juttu, ainoastaan ne muutamat paremmat paikat maksaa, tavalliset ei. Itse matkustan lasten kanssa niin oikein kiva että voi varata vierekkäiset paikat etukäteen.
Ja nämä eivät silti päde. Kerran bussissa joku istui meidän paikoilla. Ilmoitti auliisti että voimme heidän paikalleen mennä, meillä yksi joutui menemään kauemmas istumaan. Jälkikäteen vähän harmittaa kun en rähähtänyt ja sanonut suoraan. Olin vain niin väsynyt tuolloin ja bussi oli yli 30min myöhässä ja täpötäysi. Kuulin kun muutkaan eivät takanamme päässeet omille paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä eivät silti päde. Kerran bussissa joku istui meidän paikoilla. Ilmoitti auliisti että voimme heidän paikalleen mennä, meillä yksi joutui menemään kauemmas istumaan. Jälkikäteen vähän harmittaa kun en rähähtänyt ja sanonut suoraan. Olin vain niin väsynyt tuolloin ja bussi oli yli 30min myöhässä ja täpötäysi. Kuulin kun muutkaan eivät takanamme päässeet omille paikoilleen.
Alkuaikoina oli tuota kun kaikki ei tajunneet että oli varatut paikat (esim. yksi mummeli istui paikallani, hän ei ollut itse ostanut lippua niin ei tiennyt käytännön muuttuneen). Aina sen oman paikan voi vaatia lippuaan näyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuaikoina oli tuota kun kaikki ei tajunneet että oli varatut paikat (esim. yksi mummeli istui paikallani, hän ei ollut itse ostanut lippua niin ei tiennyt käytännön muuttuneen). Aina sen oman paikan voi vaatia lippuaan näyttämällä.
No tämä tapahtui ihan muutama viikko sitten. Mutta jatkossa aionkin vaatia omat paikkamme. Suuttui sitten muut tai eivät.
Kerran junassa sain yhden romanin suututettua kun vaadin paikkaani. Minulla oli vauva rattaissa ja paikkani oli juuri siinä rattaiden vieressä, ei ymmärtänyt miksi halusin välttämättä oman paikkani.
Ei mulla ainakaan ole koskaan rahaa paikkavaraukseen mennyt, kun olen ottanut ihan tavallisen paikan. Käytän Onnibussia useamman kerran kuussa.
Ihan hyvä vaan että on varatut paikat, aiemmin kauhea ryntäys bussiin sisälle.