Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas mies kysyi treffeille ja pyysi minua suunnittelemaan treffi-illan. Ehdotuksia? Mitä kannattaa tehdä?

Vierailija
14.11.2017 |

Treffeillä voi tehdä ihan mitä vaan maan ja taivaan välillä. Mies sanoi maksavansa kaiken, koska haluaa tarjota. Sanoi myös varaavansa ravintolapöydän, jos haluan syömään ja kerron minne haluan mennä. Treffit ovat viikonloppuna.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely mukavassa ympäristössä ja kevyt iltapala jossain. Olisi minun lempitreffit.

Vierailija
22/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen - mies tulee ekaa kertaa Suomeen? Jostain kehitysmaasta? Nenässäni tuntuu auervaaramainen aromi.

Tietääkseni Yhdysvallat ei ole kehitysmaa? Mies ei ole pyrkyri, ei pakolainen eikä maahanmuuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusasette ja pärähdät paksuksi.

Vierailija
24/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nyt tapaatte enemmän kuin treffit? Eli sitä tekemistä pitäisi olla pidemmäksi aikaa vai ajattelitteko viettää ajan vaaka-asennossa? Yöpyy hotellilla vai luonasi?

Vierailija
25/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies lentää ulkomailta Suomeen tavatakseen sinua? Onhan hän varannut itselleen hotellihuoneen?

Eiköhän treffit riipu siitä, kuinka pitkä lento hänellä on takanaan ja miten hyvin tunnette jo toisenne. Jos keskinäinen ihastuminen on jo syntynyt, en näe mitään syytä miksi ette voisi mennä syömään yhdessä. Jos voitte tavata jo päivällä eikä hän ole matkasta väsynyt, niin sitä ennen käytte esim. Ateneumissa, Kiasmassa tai muussa näyttelyssä/nähtävyydessä. Jos ette tapaa Helsingissä niin soveltaen tätä ohjetta asuinkaupunkiisi.

Jos hän viipyy pitempään kuin yhden illan ettekä päädy samaan hotellihuoneeseen yöksi, niin seuraavana aamuna brunssi jossain ja sen jälkeen säävarauksella tutustumaan Helsingin nähtävyyksiin.

Tapaamme Helsingissä, koska minun on helpoin matkata sinne. Mies on käymässä Euroopassa, josta lentää perjantaina Suomeen ja viipyy täällä viikonlopun. Mies kyseli minulta hotellisuositteluja ja aikoo varata huoneen, mutta emme yövy yhdessä, vaikka molemminpuolista ihastusta on ilmassa. Ateneum ja Kiasma kuulostavat hyvältä, koska mies pitää taiteesta. Kiitos ehdotuksista.

Vierailija
26/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se mies ei etes suunnittele teille treffejä vaan ulkoistaa sulle, kun rahaa on. Ikävän kuuloinen rehentelijä. Jätä nalle nuolemaan näppejään ja vie hinaja purkkis muualle!

Juuri näin. Aika kammottavaa ettei mies halua nähdä yhtään vaivaa sun eteesi.

Olin samaa sanomassa. Todella tylsä mies, jos kutsuu treffeille, mutta ei suunnittele itse yhtikästä mitään. Ei jatkoon. 

Vierailija
27/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te nyt tapaatte enemmän kuin treffit? Eli sitä tekemistä pitäisi olla pidemmäksi aikaa vai ajattelitteko viettää ajan vaaka-asennossa? Yöpyy hotellilla vai luonasi?

Treffit on tarkoitus olla perjantai-iltana, mutta vietämme aikaa myös lauantaina. Brunssi voisi olla hyvä idea, kun joku täällä ehdotti sitä. Mies yöpyy hotellissa ja minä omassa kodissa ja jos vaaka-asento tarkoittaa seksiä, niin sitä ei ole tiedossa.

Vierailija
28/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se mies ei etes suunnittele teille treffejä vaan ulkoistaa sulle, kun rahaa on. Ikävän kuuloinen rehentelijä. Jätä nalle nuolemaan näppejään ja vie hinaja purkkis muualle!

Ulkoistamisen syynä ei ole ainoastaan raha, vaan se että mies tulee ensimmäisen kerran Suomeen. Ajatteli, että täällä asuvana tiedän paremmin paikkoja yms . Mies voi varata ravintolapöydän, kunhan kerron paikan nimen ja osoitteen.  Tapasin miehen ulkomaan matkalla, mikä ei muuten ollut Karibialla. Treffien suunnittelu oli kokonaan miehen idea, joten en näe mitään pahaa hänen ehdotuksessaan.

No tässä tapauksessa sinuna tarjoisin treffit hänelle, koska hän tuolee Suomeen ensimmäistä kertaa. Ja toivottavasti vastavuoroisesti varakas mies maksaa sinulle lentoliput hänen luokseen treffeille kaikkine ohjelmanumeroineen. 

Vierailija
29/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin pelaamaan room escapea, ja sen jälkeen johonkin kivaan (rentoon) paikkaan syömään. 

Vierailija
30/30 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoistamisen syynä ei ole ainoastaan raha, vaan se että mies tulee ensimmäisen kerran Suomeen. Ajatteli, että täällä asuvana tiedän paremmin paikkoja yms . Mies voi varata ravintolapöydän, kunhan kerron paikan nimen ja osoitteen.  Tapasin miehen ulkomaan matkalla, mikä ei muuten ollut Karibialla. Treffien suunnittelu oli kokonaan miehen idea, joten en näe mitään pahaa hänen ehdotuksessaan.

Vastaavassa tapauksessa lappilaisena järjestin pilkkireissun kelkka-ajeluineen, vierailun porokylässä poroajeluineen, tutustumisen jäälinnaan sekä retken tunturin laelle. Vieras ei maksanut yhtikästä mitään, koska hän oli vieraani. Ravintolaillalliset hän kyllä tarjosi. Olisin ollut vähän hölmistynyt, jos olisi rahaa tarjonnut noista reissuista tai yleensäkin olisi pyytänyt minua etukäteen keksimään jotain ohjelmaa. Tuliaisia toi paljon mukanaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän