Mitä mieltä miehestä, joka vain istuu ja odottaa että toinen tekee kaiken?
Eli kun tullaan sisätiloihin menee makaamaan sohvalle tai istumaan tuolille. Ei koskaan tee oma-aloitteisesti mitään. Ei myöskään koskaan ehdota mitään tekemistä. Istuu mieluiten sohvalla ja katsoo jotain roskaohjelmaa.
Olisiko tällainen mies mielestänne kiinnostava ja tutustumisen arvoinen?
Kommentit (16)
Huonolta vaikuttaa tuo odottaminen. Pitäisi käskyttää voimallisesti, että nainen tietää mitä tehdä.
mulla tuollainen.Yhdessä ollaan oltu 25-vuotta ja lapsia kaksi kappaletta. Mies esim imuroinut viimeksi kotona kuusi vuotta sitten. Autoaan kyllä imuroi säännöllisesti. Silloin tällöin saa sentään astiansa laitettua koneeseen. Pyykkiä saattaa joskus, pestä kun olen töissä, mutta silloinkin pesee ainoastaan omia vaatteitaan.
Ihan yhtä mielenkiintoinen kuin kaikki muutkin yh-wt:n kasvattamat vässykät.
Vierailija kirjoitti:
Huonolta vaikuttaa tuo odottaminen. Pitäisi käskyttää voimallisesti, että nainen tietää mitä tehdä.
Juuri sun kaltaisen hauskan miehen seuraa kaipaisin!
Ap
Minun mieheni isä on tällainen. On jo eläkkeellä, mutta ei osaa ruokaa oikein laittaa (tai lähinnä heittäytyy avuttomaksi) saati kotitöitä tehdä. Hänen vaimonsa on vielä työelämässä, mutta hoitaa silti kotia lähes yksin ja tekee ruuat valmiiksi, kun on reissussa ja laittaa miehelle, jopa ruuan valmiiksi lautaselle, hyvä ettei syötäkin tätä. Mieheni isä puuhailee päivät pitkät autotallissa, mutta ei liikauta eväänsä yhteisissä kotitöissä ja vaimoriepu touhottaa ja touhuaa niska limassa kellonympäri. En ymmärrä tätä kuvioita. Onko teistä tämä ihan ok? Itse en alkaisi kenenkään piiaksi ja jos toinen on jo eläkkeellä ja itse olisin vielä töissä niin odottaisin, että toinen hoitaisi kotiasioista ainakin puolet jos ei enemmänkin. Onneksi mieheni ei ole tullut tässä isäänsä vaan hoitaa puolet kotitöistä, eikä heittäydy avuttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sun kaltaisen hauskan miehen seuraa kaipaisin!
Ap
On rumaa narrata.
Kai se ees itse ottaa kengät ja vaatteet päältään?
Vaikuttaa ykstoikkoiselta ja mälsältä tyypiltä. Aktivointia ja koulutusta kehiin.
No on tuo parempi kuin väkivaltainen hullu, mutta aika laiha lohtu silti...
Vierailija kirjoitti:
Eli kun tullaan sisätiloihin menee makaamaan sohvalle tai istumaan tuolille. Ei koskaan tee oma-aloitteisesti mitään. Ei myöskään koskaan ehdota mitään tekemistä. Istuu mieluiten sohvalla ja katsoo jotain roskaohjelmaa.
Olisiko tällainen mies mielestänne kiinnostava ja tutustumisen arvoinen?
Ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
mulla tuollainen.Yhdessä ollaan oltu 25-vuotta ja lapsia kaksi kappaletta. Mies esim imuroinut viimeksi kotona kuusi vuotta sitten. Autoaan kyllä imuroi säännöllisesti. Silloin tällöin saa sentään astiansa laitettua koneeseen. Pyykkiä saattaa joskus, pestä kun olen töissä, mutta silloinkin pesee ainoastaan omia vaatteitaan.
Samat sanat, paitsi tuo ei imuroi edes autoaan. Ja lapsia on neljä..
Ettäkö mitä mieltä, jos olet vasta tapailujen alussa, juokse pakoon. Älä jää odottamaan, että se muuttuu.
Hyi kamala en päästäisi ikinä kotiini mokomaa marsua. Huh ihan puistattaa. Eihän tuollaista voi kutsua mieheksi. Oikea mies puuhaa ja häärää ja varmistaa että vaimolla ja lapsilla on kaikki ok. Toki kaikki perheenjäsenet tekee oman osuutensa mutta miehellä on suurin vastuu yhdessä vaimon kanssa.
Etovan kuuloinen olento, hetkeäkään en tuollaista katselisi.
Sullako on tollanen?