Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutraajat viikko 15

10.04.2006 |

Huomenta!

Tänä aamuna vaakalukema näytti taas hyvältä :o)

viikko 11: Aloitus 97kg

viikko 12: 94,5kg -2,5

viikko 13 (osa nutraten) 94,5kg +/- 0

viikko 14 (nutraus vapaa) 95kg +0,5kg :o(

tän viikon saldo: (osa nutraten) 93,5kg -1,5kg :D

kokonais saldo: -3,5kg

tavoite 65-68kg

Matkaa siis on ihan reilusti vielä, mut ihan hyvältä näyttää taas. Mä osa nutraan, kun sekoo pää muuten pelkkiä makeita syöden (en siis voi sietää parsaa). Käytän sekä pusseja, että patukoita.

tervetuoa kaikki uudet mukaan!!!

-sininenkirsikka-

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mulla siis toinen viikko alkaa.

Viime ma kun aloitin oli painoa 74,1kg

tänä aamuna 72,7kg elikkäs -1,4kg =) =) =)

Vaikka viikonloppuna tuli syöpöteltyä vähän enemmän, eilen oli kummipojan synttärit kakkuineen ja voileipäkakkuineen.

Tuskin tuo paino jatkossa noin vauhdikkaasti tippuu mutta pääasia että suunta on oikea jatkossakin.... Tällä viikolla voisin punnita itseni vähän useampaan kertaan, ehkä keskiviikkona seuraavaks!?!

Viime viikko meni YLLÄTTÄVÄN kivasti, söin yleensä iltaisin ihan normaali ruoan perheen kanssa, muuten nautiskelin vaan pusseja ja patukoita. Perjantain vaan nutrailin. En olis uskonut miten hyvin nää tuotteet pitää nälän poissa, ainakin mulla.

Tänään ajattelin pitää taas normaaliruoattoman päivän eli pusseja patukoitten perään vaan! ..mut jos illalla tekee mieli normiruokaa ihan hirmusti niin suon sen itselleni.

Täytyypi mennä valmistamaan mansikkajuomaa aamupalaksi! Ennen mulla oli aamuisin hirmu nälkä heti kun lapset heräs, eli seittemän maissa. Nyt ei nälkä kurni ollenkaan ja olenkin ottanut aamupussini vasta tässä yheksän-kymmenen aikoihin.

jekkuli -1,4kg

Vierailija
2/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, sininenkirsikka!

Mulla oli tasoitusviikko, ei paljon muutosta lukemissa. Paitsi että vaakani mukaan rasvaprosentti on laskenut tälläkin viikolla:)

lähtöpaino 69,2kg (rasva%29,5)

viikko 13 68,6kg -0,6kg (rasva%28,0)

viikko 14: 66,9kg -1,7kg (rasva%27,0)

viikko 15: 66,7kg -0,2kg (rasva%26,0)

yhteensä lähtenyt 2,3kg

tavoite 63-65kg

pilkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siellähän on paljon uusia (mun lisäksi), kiva juttu! Laitellaan tuntemuksia ja oloja tänne aina kun siltä tuntuu, on kiva lueskella miten muilla menee ja muitten onnistumisista saa itsellekkin uutta tsemppiä!

Mukavaa ja laihduttavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
4/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilikset nyt hyvät vaikka eilen illalla olikin nälkä.

Viikon tosiaan yritän sinnitellä pelkkien pussien voimalla (ohjeissa oli 1-2vko.)

Ihan kahteen viikkoon en taida venyä ;)

Vettä juon myös sen 1,5l ja kasviksia ja hedelmiä mukaan.

Saa nähdä minkälaiset painokulemat tulevat torstain punnituspäivänä.

Jännää.. :)

Vierailija
5/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekkuli:Kiitos tsempeistä!Sitä tarvitaan.mulla edelleen pitäs lähtee ne syystytöstä tulleet kilot!

Viikonloppu meni ihan läskiks..ma hyvä päivä palata ruotuun!

4pvää ehdin osanutrata ja täytyy kyllä sanoa että ei musta olis kokonutraukseen..aika nälkä on vaikka juon vettä ja porkkaanaa puputan!!ja huomaan että jumpassa ei taho ihan energia riitää...

nyt täytyy mennä...

jatu

Vierailija
6/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan tulla tota jumpassa jaksamista kommentoimaan että... Mulla on just sitkee flunssa päällänsä, nokka vuotaa ja kurkkuun sattuu joten jumpat on unohdettu. Tää nutraus onkin hyvä juttu tähän väliin, nimittäin en mäkään todellakaan jaksais jumpassa vaan noitten pussien voimalla. Tänään oon napsinut pari ruisleipää muutaman kinkkusiivun kera vaikka ei pitänyt mitään napostella mutku niin teki mieli. Aamulla pussi, lounaalla patukka ja äsken päivälliseksi pussi... Katsotaan pystykö pitämään iltanapostelut vaan yhden patukan varassa...

Tohon pelkkän nutraukseen tarvitaan kyllä sitä itsekuria ja hampaittenkiristelyä..tai mä ainakin tarvisin mutta se kyllä varmasti palkitsee puntarilla!

Vierailija
7/13 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kävelyllä nyt nutrauksen aikana. Raskaampaa liikuntaa ei tosiaan jaksaisi harrastaa.

Minulla mennyt tämä päivä tosi nappiin.

Aamulla vettä ja pussi.

Päivällä salaattiannos (salaatinlehtiä,kurkkua, tomaattia)

Illemmalla vettä ja pussi. Ja iltapalaksi taas otan pussin.

Nyt ei nälkä ole päässyt yllättämään :)

Sitä vaan mietin että onkohan haittaa jos syön kolme pussillista viiden sijaan päivässä?

Rahat on nyt vähän tiukilla ja siten tuo yksi satsi kestäisi vähän pidempään :)

Vierailija
8/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nutrauksen alku sattui niin, että oli toipumassa flunssasta, enkä käynyt vielä jumpassa. Sitten kun aloittelin liikuntaa taas, huomas kyllä ettei jaksanut täysillä. Söinkin sitten puuron ennen salia, niin jaksoi paremmin.

Kun toista viikkoa nutrasin, ei enää heikottanutkaan niin kuin ensimmäisellä viikolla.

Mutta niinhän Nutrauksen ohjeissakin on että rankkaa liikuntaa ei suositella pelkästään nutrikeittoja käyttäville.

Eilen kävi niin etten käyttänyt yhtäkään nutrituotetta:-O Aamupalaksi söin marjapirtelöä, lounaaksi puuroa, välipalaksi banaani, päivälliseksi lihakeittoa, iltapalaksi marjakeittoa.

pilkku

Vierailija
9/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikko mennyt aikasta sinnepäin -tyylillä. Eilen oltiin liikenteessä koko päivä ja tuli syöpöteltyä kaikenlaista ja kaikenaikaa. Illalla tein pari peltiä toffeemokkapaloja ja tänään ollaan vietetty esikoisen nimppareita. Aamulla tein vielä voitaikinasta kinkkupasteijoita.... eli hyvin menee. Oon syönyt pienen palan mokkista ja 2 pasteijaa, lisäks 2 leipää ja pari kuppia kahvia.... nutris jutut on ollu tänään nollissa.

Huomenna taas ryhdistäydyn! Paino oli sama tänään aamulla kun maanantaina.

Huomennakos saadaan mamx4:n ensimmäinen punnitustulos?!?

Vierailija
10/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin silloin on nutri päiviä vasta 4 mennyt.

Mutta koska aloitin laikkarin (tai pitäisi sanoa elämäntapamuutoksen ;)

torstaina niin torstaisin hyppään vaakalle.

Tänään mennyt kivasti nutraten..

Aamusta vettä ja nutripussukka.

Aamupäivästä ananasmurska/raejuusto sekoitus.

Päivällä nutripussukka.

Illalla aijon syödä ompon ja pussukan.

Myös kävelylle täytyy mennä. Ihana että aurinko paistaa. Heti tekee mieli lenkille :)

Jollei paino ole tippunut nutratessa, en tiedä viitsinkö enää jatkaa.

Tai toki syön nuo pussukat loppuun mutta sitten taidan siirtyä pisteisiin.

Toivon mukaan on edes vähän tippunut.

Suunnittelin ostavani seuraavaksi suklaan makuisia pussukoita. Voisi sitten vaihdella ettei ala tökkimään tuo mansikka :)

Vierailija
11/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mulla alku viikko menny ihan pyllylleen. Kokoajan tekee mieli syödä jotain, eikä ainakaan sieltä kevyemmästä päästä. Motivaatio ja jaksaminen ihan hukassa...

Huomenna otan itseäni niskasta kiinni ja jatkan eteenpäin!!!

Tsemppiä!!!

t:syöpötellyt sininenkirsikka

Vierailija
12/13 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ole pitkään aikaan taas tapahtunut mitään painossa. Nyt on pääsiäisen herkuttelua tiedossa, toivottavasti ei sentään nousemaan lähde:/

Ajattelin yhden oikean ruoan syödä per päivä, ja sitten, Nutreja tai mehukeittoa tms. muuten. Ja yksi Mignon on jääkaapissa;)

Tsemppiä kaikille ja mukavaa pääsiäistä! Tulis edes ulkoiluilmat:)

pilkku

Vierailija
13/13 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pudotusta -1kg.

Neljä päivää kokonutraten, kolme viikkoa alotuksesta.

Alkupaino: 100kg

Paino nyt: 96kg

Pudotusta: -4kg

Hieman enemmänkin toivoin lähteneen..kun nälkää olen nähnyt ;)

Tosin tuntuu että kuidut eivät ole jatkaneet matkaansa vaan ovat jääneet turvottamaan vatsan seutuville. Sellainen olo on :-o

Jospa sitä kipaisisi tänään apteekissa ostamassa jotain laksatiivia..

Nuo nutripussukat aijon syödä loppuun. Sitten taidan kokeilla pisteitten laskemista. Katsotaan kumpi antaa paremmat tulokset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme