Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat pariskunnat-oletteko joulun yhdessä vai erikseen

Vierailija
14.11.2017 |

Meillä siis avomies lähtee nyt toisena yhteisenä jouluna omien vanhempiensa luo muutaman sadan kilometrin päähän ja minä jään kotiin. Tämä kotiin jääminen on oma valita, koska kulunut vuosi on ollut hirvittävän raskas ja haluan herätä omasta sängystä meikittömänä jouluaamuna ja syödä puuroa yöpuvussa, enkä omienkaan vanhempieni luo jaksa yli tuhannen kilometrin päähän lähteä. Mietin, että kuinka yleistä on viettää joulut erikseen? Mies siis on aina viettänyt joulut lapsuuden kodissaan, eikä halua siitä tavasta luopua, luulen, että se on se mikä hänelle tuo sen joulufiiliksen vaikka meillä puetaankin koti joulukuntoon ihan viimisen päälle, koska minä olen täysin jouluihminen. =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je........us kun olette lapsellisia.

Vierailija
22/23 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teemme yleensä niin, että aattona molemmat ovat omien vanhempiensa luona aamusta, sitten joskus iltapäivällä minä menen hänen vanhempiensa luokse, vaihdetaan lahjat ja ehkä syödään jotain pientä. Sen jälkeen menemme molemmat minun vanhempieni luokse viettämään loppuillan. Seuraavana päivänä kotiin ja joulupäivä vietetään kahdestaan. Järjestely toimii, koska vanhempamme asuvat lähekkäin. Olemme suhteellisen nuoria, yhdessä 4 vuotta. 

AP:n tapauksessa olen samaa mieltä jonkun edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että todellakaan ei pidä pakottautua lähtemään miehen mukaan sukulaisiin jos itse ei jaksa, ja hieman outoa mieheltä jättää ap yksin jouluksi. Kuitenkin kun olette olleet yhdessä aika vähän aikaa, niin sinänsä ymmärrettävää myös mieheltä priorisoida sukulaisia tässä tilanteessa. Jouluja tulee ja menee ja niitä ehtii varmasti vielä myös yhdessä viettää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme joulua oman perheen kesken kuten aina ennenkin. Siis kahdestaan.