Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat tekevät teidät onnellisiksi?

Vierailija
14.11.2017 |

Minulla on meneillään masennuskausi ja haluaisin kuulla mitkä asiat tekevät teidät onnellisiksi. Jospa joskus voisin itsekin olla onnellinen :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen, shoppailu, matkustelu, raha, uuden jakson ilmestyminen lemppari tv-ohjelmasta, kaverin näkeminen, koirani. Olen itsekin keskivaikeaa masennusta sairastava nainen, mutta tällä hetkellä hyvä kausi meneillään :)

Vierailija
2/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen asiat. Lapset, työ, työkaverit, ystävät, miesystävä. Kai olen jotenkin yksinkertainen, mutta ilahdun älyttömästi esim. jos joku kaveri soittaa tai poika on aamulla keittänyt kahvit valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aurinko paistaa ulkona

- hyvä musiikki

- hyvä ruoka

- kiva viesti kaverilta tms.

- voi tehdä jotain, mistä ite tykkää

- kun kokee onnistumista jostakin

- kun saa aikaiseksi jotakin (esim. jonkun jutun valmiiksi)

- miettii mitä kivaa tapahtuu tulevaisuudessa ja fiilistelelee sitä

- tähtitaivas

Tossa nyt nopeasti jotain. Onni on pieniä ja ohikiitäviä asioita.

Vierailija
4/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys. Vapaus elää elämänsä niin kuin haluaa. Kiinnostava työ. Hyvät ystävät. Taide eri muodoissaan. 

Vierailija
5/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat, ihana mies ja nämä arkivapaapäivät, joille ei ole mitään suunnitelmia vaan saan herätä aikaisin ja rötvätä koko päivän itsekseni tyyliin aamutakki päällä. 😊 Ja toki sitten tarvittaessa siivota ja tehdä ruokaa ennenkuin mies tulee töistä, ettei nyt tarvitse kenenkään mieltään pahoittaa. 😊

Vierailija
6/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus, vapaus, opiskelemassa olevan lapsen pärjääminen, kutominen, uiminen, ristipistotyöt, saleilu, netflix, kissat, rauhalliset illat, viinilasi, raikkaat hedelmäsalaatit, kaverit, hyvä kahvi ja kaakao.

Vierailija
7/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpeä syyskeli, aurinko, pitsa, jooga, tanssiminen, hyvä leffa, hyvä kirja, lasi (tai kaksi) viiniä, liikkuminen luonnossa, reissaaminen (ihan parasta), kävely meren rannassa, omat tutkimusmatkat (vaikka johonkin outoon kaupunginosaan), nukkuminen, ystävien näkeminen jne jne.

Vierailija
8/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mielentila että tiedän pärjääväni aina, vaikka mulla ei olisikaan paljoa rahaa ( ei ole nytkään säästössä kuin muutama tonni), pärjäisin myös yksin ( nyt minulla on kiva mies ja teini-ikäiset lapset). Se on sellaista perustavanlaatuista luottamusta itseensä, että vaikka ihminen jonkin verran aina tarvitsee muita ihmisiä, niin siltikään minun onneni ei ole pelkästään toisten varassa, vaan osaan olla onnellinen ihan itsekseni. Osaan rakentaa itselleni mielekästä tekemistä ja sisältöä myös ilman muita. Olen vissiin aika erakkomainen, mutta pidän kyllä ihmisten kohtaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme