Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oys synnytysosasto
13.11.2017 |
Kiinnostaisi tietää joutuuko oyssissa olemaan synnytysosastolla samassa huoneessa muiden äitien ja vauvojen kanssa? Ja onko tosiaan niin että isä saa vierailla vaan 1.5h vuorokaudessa? Nyt viikolla 15 ja itse synnytys ei jännitä ainakaan vielä yhtään, mutta tuo muiden kanssa samassa huoneessa oleminen ja se ettei mies saa olla osastolla kun sen 1.5h päivässä kuulostaa todella ahdistavalta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haluatko sinä, että jonkun toisen äidin urpomies hengaa koko päivän siinä samassa kimppahuoneessa, missä itse yrität imettää vauvaasi ja ähistä kipeän peffasi kanssa? Ihan samalla tavoin ketään ei kiinnosta sinun miehen seura. Minulla oli eräässä toisessa sairaalassa huonetoveri, jonka mies oli siellä koko helvetin päivän aamusta iltaan. Pikkuisen tympi maata koko ajan verhon takana, että sai jotain yksityisyyttä. Ennen synnytyspäivää ähisin yhden päivän supistuskivuissa osastolla, missä oli monta pariskuntaa. Kieltämättä vitutti vähän, kun synnytyksen jälkeen yhden toisen muijan mies oli samalla synnyttäneiden osastolla oman rouvansa kanssa, tervehti ja muisti minut sieltä ähinäosastolta. Mahtoiko tuijotella salaa sieltä verhon takaakin minua, kun yritin vaan olla omassa rauhassa tuskineni. Yritä nyt saada jotenkin tuo sinun oma eroahdistus miehestäsi kuriin ja kunnioita muiden äitien yksityisyyttä. Oikeasti ne muut äidit eivät halua miestäsi sinne koko päiväksi kyyläämään.