Ihmiset jotka laittavat joulukoristeet 1,5 kk ennen ovat ilonpilaajia!
Te varmaan syötte joka ikinen aamu kaurapuuroa täysin tasaisen elämänne loppuun asti.
Kommentit (21)
Ja kun tulee jouluaatto, mikään ei tunnu enää miltään. Jos näille ihmisille ylipäänsä mikään koskaan tuntuu miltään.
Eihän nämä ihmiset ole edes mieleltään terveitä.
Jaa, oliskohan hyvä rauhoittua. Mitä mä sinulle kuuluu muiden koristeet ja valot?
Joo ja jouluruuat syödään moneen kertaan ennen joulua ,ei kai niitä muuten ois jo lokakuus kaupois jollei niitä ostettais.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, oliskohan hyvä rauhoittua. Mitä mä sinulle kuuluu muiden koristeet ja valot?
Näkyy
Ap, mitä sinulle kuuluu muiden asiat. Laitatko koskaan joulukoristeita,jouluvaloja. Täällä on monen talon pihalla puissa jouluvalot, lyhdyt palavat. Itse laitoin 2 lyhtyä, jossa palaa jatkuvasti valot, yhdet valot takapihalla olevaan puuhun, toiset myöhemmin. Ihanaa katsella tunnelmallisia koristeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy
No,mikset nauti tunnelmasta, kun et itse saa koskaan laitetuksi. Laitan itse ja nautin muiden valoista. Tulee mieleen, että tuossa talossa on jo joulutunnelma.
Ei ne minun iloani pilaa, vaikka itse laitankin vasta joulukuun alussa valot ja loput koristeet vasta jouluksi.
Tuonne pimeään voi hyvin jo laittaa valoja, minusta on ihanaa katsella vastapäätä olevaa joulukuusta.,jossa on valot. Saan hyvän fiiliksen. Monilla on jo tuikut katoksen alla, asumme rivitalossa.
Sokeana on hyvä olla jos noin ahdistaa.
Valot ovat ihanan kauniita! Säästän aina joululomapäiviksi jotain extrajouluista, joka on esillä vain lomapäivien ajan.
Onko se sulta jotenkin pois jos mulla on valot?
Wittu te av-mammat ”joulutunnelminenne” ootte sairaita!
Tämä ja teidän ällöt jouluvalonne MARRASKUUSSA!
Sori,että laitoin valot pimeään. Laita sinä ap joulukoristeet aattona ja kerää tapanina pois, ok?
Milloin ne saa laittaa av-raadin mukaan? Jouluaattona, viikko ennen joulua, joulukuun 1. päivä?
Aloitus jäi eilen pyörimään mieleen, ja sain inspiraation laittaa jo osan joulukoristeista esille. Ihanaa joulunodotusta kaikille!
Minäkin innostuin, kun niin paljon on ollut täällä puhetta valoista. Laitoin kahdet ulkovalot ja yhden joulutähden ikkunaan. Ostin myös hyasintin ja kynttilöitä. Huomenna leivon pipareita.
Rakastan joulua ja sen odotusta!
Ei ne tiedä juhlan ja arjen eroa.