Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesvihanainen,

Vierailija
13.11.2017 |

mista vastenmielinen asenne miehiä kohtaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miehistä.

Vierailija
2/9 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän miehistä. Siis ikäisistäni. Setämiehiä, jotka kuvittelevat olevansa ikäisteni naisten mieleen, taas vihaan ja mielestäni heidät pitäisi päästää harhaisista kärsimyksistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun huonoimmat kokemukset miehistä on miesten taholta kiusatuksi tuleminen opiskeluaikana ja se että päädyin, omaa typeryyttäni toki, yhden tyypin "huvitteluseuraksi" ilman että tää missään vaiheessa edes harkitsi paremman seuran etsinnästä luopumista. Lisäksi netissä näyttää olevan erittäin paljon varattuja miehiä seksiseuran haussa - ymmärrän avoimet suhteet ja ehkä jossain tosi pitkässä suhteessa syrjähypyt mutta muuten mä en kyllä käsitä miksi ihmiset ei panosta siihen suhteeseen jossa ovat.

Ja kuitenkaan mä en vihaa miehiä, en tosin tällä hetkellä myöskään kaipaa sellaista elämääni vaan viihdyn yksin.

Vierailija
4/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa miehiä. Omaani rakastan ja monia läheisiä. Muita kohtaan en tunne mitään. Toisinaan ohi menevää inhoa sellaista kohtaan joka saattaa puristaa baarissa tai laukoo törkeyksiä tai muuten tunkee iholle.

Vierailija
5/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua arvioidaan jatkuvasti ulkonäön perusteella eikä sen perusteella, että olen tuplamaisteri ja äo:ni on 149 (Mensan testi). Olen 34-vuotias sinkku ja minulla on ollut vain yksi (1!!!!) yli kolmen kuukauden suhde. Sekin mies lähti, koska en antanut suuseksiä.

Uskon myös naisvihamielisyyden ja seksismin omevan syy sille, etten ole työllistynyt ihan toivomallani tavalla, vaikka minulla on laudaturin paperit. Minua on myös kiusattu edellisessä työpaikassani miesten toimesta ulkonäköni takia. Myös terveyskeskuslääkärini (mies, yllätys, yllätys) on kiusannut minua ylipainoni vuoksi.

Kitjoitan miesvihaprovoja av:lle, koska minusta se on hauskaa ja siitä tulee hyvä mieli.

Vierailija
6/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä joistakin miehistä, ja rakastan seksiä miesten kanssa, mutta haaveilen että olisin lesbo ja voisin elää täysin ilman miehiä. Yksinkertaisesti sanottuna miehet ovat naisen kannalta herroja ja me naiset orjia. Jos joskus ajattelemme saavamme jotain oikeuksia, niin pian taas huomataan kuka tätä maailmaa pyörittää, sikamaiset Donald Trumpit ja vastaavat. Ei tarvitse kuin katsoa ympärilleen tai lukea joku tutkimus niin kyllä se on aika selvää. Raha ja valta on miehillä. Joku kiva ja hyvin kasvatettu mies voi olla mukava naisille mutta suuri osa ajattelee että naisia voi huoletta hyväksikäyttää. Työntekijänä, kotiorjana, seksileluna. Lapsuudenkodissa isä oli täysi vapaamatkustaja, äidillä oli kaikki vastuu. Omassa perheessä mies teki samaa ja haukkui. Työelämässä miehet ohittaa ja ovat ilkeitä pomoja, naiset tekee paskaduunit ja saavat huonompaa palkkaa. Joka kerran kun nainen yrittää pitää puolensa, alkaa se ulkonäön arvostelu. Nuorena tätä ei niin selvästi huomaa, koska nainen saa tiettyjä helpotuksia kauneudellaan. Olisi hyvä jos me naisetkin olisimme vallassa ja voisimme auttaa toinen toisiamme, täytyy sitä yrittää, niin eipä tarvitsisi sitten olla miesvihainen.

Vierailija
7/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta.

Vierailija
8/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa muita miehiä kuin AV-palstan "miesvihaa, miesvihaa!!" -vinkujia.

Vierailija
9/9 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvihaaja. Naisena minun ei tarvitse edes perustella kantaani, riittää, että sanon. Koska jos nainen kertoo perustelunsa niin mies heti hyökkää syiden kimppuun ja yrittää mitätöidä perustelut.