Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni alkoi seurustella heti eromme jälkeen uuden naisen kanssa

Vierailija
13.11.2017 |

Ex-mies on tämän naisen kanssa aivan kaiken vapaa-aikansa. Ei näe kavereitaan ollenkaan. Yksi eksäni ystävä oli ihmeissään eksäni käytöksestä.

Itse olen ollut aivan surun murtama. Ihmettelen miten eksä pystyy uuteen suhteeseen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta seksiä tarjolla, ei tekosyitä ja pihtaamista. Ei muuta.

Ei se pelkkä seksi pitkälle riitä.

Miksipä mukaan ei tulisi muutakin kuin hyvää seksiä? Ja mulle oikeastaan riittäisi hyvä seksi erittäin pitkälle 😉

Vierailija
22/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni löysi uuden miehen lähes heti eron jälkeen. Naimisiin menivät nopeasti ja lapsikin syntyi. Ei ole minulle mikään ongelma, mutta toivon, että ei hätäpäissään valinnut huonoa miestä tuollaiseen hommaan. Toisaalta eipä tuo minua enää erityisemmin liikuta, koska en aio nähdä kyseistä ihmistä enää koskaan. Meillä oli juttu, mutta ei ole enää, joten ei ole järkevää nähdä häntä enää. Samoin jää taakse myös vanhat kaverit, joiden kanssa ei ole enää sitä yhteistä juttua, joka meidät aikanaan yhdisti. Minulla on uusia kavereita ja uusia naisjuttuja, enkä enää kaipaa niitä, joiden kanssa yhteys on katkennut usein ihan järkevästä syystä. Joidenkin kanssa tietenkin on lähdetty eri suuntiin vain käytännön syistä ja näitä kaipaa enemmän, mutta maailma on ihmisiä täynnä, joten aika turha jäädä murehtimaan menneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain katkera bitch ap.

Vierailija
24/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain katkera bitch ap.

Niin olenkin. Ja mulla on siihen täysi oikeus. Joten haista paska!

Pitäiskö tähän kirjoittaa nyt tämä klisee. Pakko haistaa, kun sieltä tuulee😂

Vierailija
25/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistieksälläsi on uusi valloitusvaihe käynnissä. Muista, että mikään ei ole totta. Hän tulee käyttäytymään aivan samoin uutta kohtaan kuin hän on käyttäytynyt sinuakin kohtaan.

Mikä vitun narsisti? Mistä sinä horiset?

Vauvapalstan kielessä narsisti tarkoittaa naisen ex-puolisoa.

Vierailija
26/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit eivät leviä, jos rajoittaa maailmansa yhteen naiseen. Samaan jämähtäminen on pelkkää laiskuutta, turha sitä on mitenkään puolustella.

Vierailija
27/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan on salaa tehnyt ero työtä ties kuinka kauan ja sanoo että erotaan ja toinen herää siinä vaiheessa. 

Vierailija
28/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei mitenkään sinulle kuulu.

Vierailija
29/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai vihdoin vapauden, ja elää nyt elämänsä parasta aikaa.

Vierailija
30/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä surutyötä erosta voi tehdä ihan oikeastikin pitkään jo suhteen aikana. Sellaisessa tilanteessa, jossa itse tietää että tämä suhde tulee vielä loppumaan/ei ole loppuelämäni suhde, niin sitähän työstää kokoajan mielessään kenties vuosien ajan. Ei se lopullinen ero silloin ole kuin helpotus.

Lisäksi voi tulla tilanteita, että se heti elämään tuleva (tai jo suhteen aikana tullut) uusi ihminen nyt vaan sattuu olemaan se oikea.

Vierailija
31/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on ollut minulla aina toisin päin. Nainen on alkanut etsimään välittömästi uutta. Kai se jättäjällä on helpompaa.

Vierailija
32/36 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on ollut minulla aina toisin päin. Nainen on alkanut etsimään välittömästi uutta. Kai se jättäjällä on helpompaa.

Riippuu ihmisistä, mutta onhan jättäjä ehtinyt käsitellä asiaa pidempään, eikä ehkä tule samanlaista hylätyksi tulemisen tunnetta, kun itse on päättänyt erota. Toisekseen naiset ehkä useammin haluavat uuteen suhteeseen eron jälkeen. Itselläni ei tullut mieleenkään lähteä uuteen suhteeseen eron jälkeen.

Vierailija
33/36 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksäni varmaan ajattelee samoin. Mä työstin eroa ja luopumista jo usean vuoden, koska hän ei vaan voinut luopua kännäämisestä. Olin tosi yksinäinen suhteessa. Kun sit ilmoitin että ero tuli, eksä ei suostunut uskomaan vaan yritti roikkua vielä puoli vuotta. Niin varmaan sitten näyttikin siltä että oon löytänyt uuden heti, kun itselle se oli että lopultakin vuosien yksinolon jälkeen löysin samanhenkisen ihmisen.

On nyt oltu yhdessä kohta kolme vuotta onnellisina.

Vierailija
34/36 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä komppaan tuota eron käsittelyä etukäteen. Eron hetkellä päätös on jo puitu ja ajatukset jo eteenpäin. Itse olen yhden eron näin elänyt. Roikuin suhteessa pitkään ja kävin asiat läpi, mutta poikaystävälle ero oli yllätys, koska ei ollut myöntänyt itselleen, että eri suuntiin kuljetaan.

Tarkoitat että olit salannut eroaikeesi ja raukkamaisesti märehtinyt eron valmiiksi itseksesi.

Vierailija
35/36 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erosimme exän kanssa kaikessa sovussa 2 vuoden kärvistelyn jälkeen.

Vähän ihmettelin kun hitaalla hämäläisella oli parissa kuukaudessa esitellä uusi vaimoke. Kesti kuitenkin pitkään ennen kuin tajusin että tokihan tuo nainen oli ollut jo pitkään valmiiksi katsottuna, häneltä ilmeisesti sain klamydiankin miehen tuliaisina.

En vaan osannut edes ajatella tuollaista koska mieheni oli niin jyrkkä mielipiteissään pettämisestä ja parisuhteen pysyvyydestä, todella korkeamoraalinen ja kunnollinen tyyppi

Vierailija
36/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoo se on ku ero on käsitelty omassa mielessä jo liiton aikana. Itsekin olen tälläisessä suhteessa, ollut jo 20v.

En usko että toisesta luopumista voi käsitellä suhteen aikana.

Pystyy, minäkin käsittelin asian vuosia ennen eroa. Ero oli helppo ja vapauttava kun se oli itketty aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme