Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni alkoi seurustella heti eromme jälkeen uuden naisen kanssa

Vierailija
13.11.2017 |

Ex-mies on tämän naisen kanssa aivan kaiken vapaa-aikansa. Ei näe kavereitaan ollenkaan. Yksi eksäni ystävä oli ihmeissään eksäni käytöksestä.

Itse olen ollut aivan surun murtama. Ihmettelen miten eksä pystyy uuteen suhteeseen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistieksälläsi on uusi valloitusvaihe käynnissä. Muista, että mikään ei ole totta. Hän tulee käyttäytymään aivan samoin uutta kohtaan kuin hän on käyttäytynyt sinuakin kohtaan.

Vierailija
2/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoo se on ku ero on käsitelty omassa mielessä jo liiton aikana. Itsekin olen tälläisessä suhteessa, ollut jo 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä aloitti sen jo ennen eroa.

Vierailija
4/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoo se on ku ero on käsitelty omassa mielessä jo liiton aikana. Itsekin olen tälläisessä suhteessa, ollut jo 20v.

En usko että toisesta luopumista voi käsitellä suhteen aikana.

Vierailija
5/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että eron jälkeen miehillä on se villi, hauska sinkkuaika, kun naiset suree. Sitten kun nainen alkaa päästä yli erosta, miestä alkaakin kaduttaa ja haluaisi naisen takasin. Todettu monia kertoja, ei vain minun kohdalla. Ex-miehelläsi on laastari.

Vierailija
6/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. Ei kukaan lähde suhteesta suinpäin, vaan miettimällä ja pohtimalla asiaa kauan. Kun lopullinen eropäätös on tehty, niin on luovuttu jo puolisosta niin fyysisesti kuin henkisesti. Voi toki olla, että ne kenelle ero tulee ”yllätyksenä”, niin luopumista ei ole ehtinyt käsitellä.

Vierailija
7/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samoin. Uusi suhteensa kesti alle 2 v. Meillä 10+ v. Mies tosin jätti ton naisen takia mut. Oli aluksi salainen panosuhde. Halusivat molemmat toisensa ja mollasivat mua. Siitäs saivat. Ero tuli ja nyt molemmat yksin ja hajalla,kun taas mulla uusi mies,joka kunnioittaa.

Vierailija
8/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun mun ja mun miehen kolmen vuode suhde loppui (asuttiin yhdessä), oli hän jo kihlannut toisen naisen kahden kuukauden jälkeen erosta.. onnea heille!

Vierailija
9/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan tuota eron käsittelyä etukäteen. Eron hetkellä päätös on jo puitu ja ajatukset jo eteenpäin. Itse olen yhden eron näin elänyt. Roikuin suhteessa pitkään ja kävin asiat läpi, mutta poikaystävälle ero oli yllätys, koska ei ollut myöntänyt itselleen, että eri suuntiin kuljetaan.

Vierailija
10/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta seksiä tarjolla, ei tekosyitä ja pihtaamista. Ei muuta.

Vierailija
11/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että mieheni käsitteli eroa mitenkään suhteen aikana. Meidän ero oli yhtä-äkkinen ja tosi traumaattinen, johtui miehen hairahduksesta. Mies olisi halunnut jatkaa.

Vierailija
12/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään että miehelläni ei ole ollut mitään hauskaa sinkkuaikaa. Nainen jonka kanssa hän on, taitaa olla ensimmäinen vastaan kävellyt nainen. Voi toki ollaettä miehellä on käynyt hitonmoinen mäihä.

Vierailija
13/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kävi mun ex-miehelle eron jälkeen(erosta ny 4kk) heti uusi nainen tuttu jo ennen eroa nyt nainen jätti miehen toisen miehen takia

Vierailija
14/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään että miehelläni ei ole ollut mitään hauskaa sinkkuaikaa. Nainen jonka kanssa hän on, taitaa olla ensimmäinen vastaan kävellyt nainen. Voi toki ollaettä miehellä on käynyt hitonmoinen mäihä.

Harva mies hyvässä ja onnellisessa suhteessa toisen sänkyyn hairahtuu. Voi jopa olla, että kiinni jääminen kadutti enemmän kuin itse pettäminen.

Vierailija
15/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistieksälläsi on uusi valloitusvaihe käynnissä. Muista, että mikään ei ole totta. Hän tulee käyttäytymään aivan samoin uutta kohtaan kuin hän on käyttäytynyt sinuakin kohtaan.

Mikä vitun narsisti? Mistä sinä horiset?

Vierailija
16/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea nähnyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies hyvässä ja onnellisessa suhteessa toisen sänkyyn hairahtuu. Voi jopa olla, että kiinni jääminen kadutti enemmän kuin itse pettäminen.

Mä arvasin että tähän tullaan. Mitä tähän nyt voi sanoa, kun tunnut tietävän asiat paremmin kuin minä itse.

Vierailija
17/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin jollain muullakin, exä aloitti uuden naisen tapailun jo liki vuoden ennen eroa. Ja teki sen kanssa lapsenkin. Onneksi lähti niin sain paremman elämän!

Vierailija
18/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi.Siitä  toisesta on jo  luopunut siinä  vaiheessa kun päättää suhteesta lähteä.

Vierailija
19/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta seksiä tarjolla, ei tekosyitä ja pihtaamista. Ei muuta.

Ei se pelkkä seksi pitkälle riitä.

Vierailija
20/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea nähnyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin että tähän tullaan. Mitä tähän nyt voi sanoa, kun tunnut tietävän asiat paremmin kuin minä itse.

Me tiedämme vain sen, minkä olet kirjottanut ja lopun syitä voimme vain arvailla. Haluatko avautua vähän enemmän arvailun vähentämiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä