Onko silmää iskevä hymiö tekstarissa seksuaalista ahdistelua?
Kommentit (13)
Sinuna kyllä miettisin tarkaan, koska on jo pikkujouluaika. Ainakin odottelisin niin kauan, että "metoo" hömpötys laantuu.
No sitähän se tarkoittaa, silmäniskua! Ei siitä poistu ahdisteluaspekti vain, siksi että "myös 5-vuotiaat käyttävät niitä viesteissään"! HALOO!
Riippuu tilanteesta. Normaalilla tilannetajulla varustettu ihminen tajuaa milloin käyttäytyy sopimattomasti
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Normaalilla tilannetajulla varustettu ihminen tajuaa milloin käyttäytyy sopimattomasti
Paitsi jos on kyse siitä, että mies vahingossa koskettaa esim femakon olkapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on kyse siitä, että mies vahingossa koskettaa esim femakon olkapäätä.
Mua on muuten feministit tuuppineet, mutta se on tietenkin ihan ok, koska olen valkoihoinen heteromies ja siten mulla on rakenteellista valtaa naisiin nähden, joten he saa vaikka hakata vasaralla naamaan ja se on silti ihan oikein.
Mulle ihan sama mikä hymiö on. Mun puhelimes ne näkyy niin pienenä ettei ahdista kun kaikki hymiöt saman näkösiä mun mielestä. Ite six en juuri niitä käytä ollenkaan omassa viestinnässäni.
Vaimokkeen sisko lähettelee mulle aina pyllyn kuvia tekstarina (y) tai onkohan tuo peräti etupuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vaimokkeen sisko lähettelee mulle aina pyllyn kuvia tekstarina (y) tai onkohan tuo peräti etupuolelta?
Salainen sola hymiönä!
Vierailija kirjoitti:
Vain jos se iskee perssilmää.
AAAHAHAHA
Nykyään jo silmät auki liikkuminen on seksuaalista ahdistelua, kun itseään täynnä olevat naiset vähän innostuvat.
Ei, paitsi jos edellä kirjoitettu on sellaiseen viittaavaa.