Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
13.11.2017 |

Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.

Ap aloittaa:

Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen

Kommentit (1074)

Vierailija
461/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firmalle tai tuotteelle on annettu englanninkielinen nimi, mutta se lausutaan mainoksissa suomalaisittain.

Ai kuten Finnfoam :D

Vierailija
462/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta nalkuttava aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla takana oleva ajaa sillä omalla kärryillään mun persuksiin kiinni. Soittelevat puhelinmyyjät, jotka eivät ymmärrä kun sanon"ei kiinnosta". Kun naapuri lyö oman ovensa kiinni niin luja et rappaukset vapisee ka varisee.

Vierailija
464/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tiskikone!

Problem solved.

Vierailija
465/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tiskikone!

Problem solved.

Tämä siis sulle, joka valitit tiskaamisesta.

Vierailija
466/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat avaukset vauva.fi-palstalla. Ehkä avaaja saa jotain kiksejä siitä, että hänen keskusteluketjunsa on suosittu. Valittamalla vahvistetaan negatiivista kehää eikä saada mitään muutosta aikaan. Haistakaa kaikki nurkkaa!

Vierailija
467/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa oli neljä Tet-tyttöä, jotka kiljuivat ja kohelsivat hyllyjen välissä kovaäänisesti ilman valvontaa. Henkilökunnan pitää opastaa noita harakoita, yksi juoksi pitkin käytäviä lasten pikkukärryjen kanssa, teki mieli ottaa raivelista kiinni.

Vierailija
468/1074 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vähän nuha, niin se alkaa välittömästi puhua duhaisesti ja huokailemaan dramaattisesti.

Vierailija
469/1074 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju.

Vierailija
470/1074 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkavat tulvimalla, olet unohtanut että on se aika kuusta etkä pääse heti lähtemän kotiin. Joudut menemään bussilla tai kävellen. Sinulla on vaalea alaosa eikä takapuolen peittävää paitaa. Matka on jännittävä.

Vierailija
471/1074 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kassalla edelläni oleva ei laita omien ostostensa perään seuraava asiakas-kapulaa. Mielestäni se ehdottomasti laitetaan omien ostosten perään eikä niin että taakse tulevan tulisi se laittaa.

Vierailija
472/1074 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tässäkin ketjussa monesti esille noussut kieliopillisten virheiden ylitarkka syynäys ja niistä ärtyminen. Liikaa on tarmoa ihmisen lapsella, jos jaksaa jostain yhdyssanavirheistä naputtaa.

Ärsyttää hälläväliä-ihmiset. "No mitäs sillä on väliä osaako kirjottaa oikein". Ahaa okei. No sit "2+2=5. Ai eikö, no mitäs sillä on väliä." Miksi äidinkieltä ei tarvitse osata, jos missään muussa virheet eivät käy?

Vierailija
473/1074 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku sanoo "personal treiner"

Vierailija
474/1074 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Piia Pasanen äsken sanoi "ammuttiin alas venäläisellä Buk-ilmantorjuntaohjuksella".

Vierailija
475/1074 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku syö ruoka suussa.

Vierailija
476/1074 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyöräongelmia:

Olet ottamassa pyörää ahtaasta varastosta mutta et saa pyörän jalkaa ylös, koska poljin on juuri sen tiellä. Joudut painamaan poljinta, mutta tilaa ei kunnolla ole, joten joudut raahaamaan pyörän ensin ulos.

Pyörä on juuttunut käsitangosta tai polkimesta viereiseen polkupyörään.

Talvella lukko jäässä.

Kumi puhki kun pitäisi lähteä.

Kiire kaikissa näissä tilanteissa.

Vierailija
477/1074 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun klikkaa linkkiä hitaasti aukeavalla sivualla puhelimella, niin linkki siirtyy ja tulee klikattua vahingossa mainosta tai jotain väärää linkkiä.

Vierailija
478/1074 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku syö ruoka suussa.

Tämä olikin minulle aivan uutta, miten te sitten syötte?

Siis syötte nenän kautta letkulla vai vieläkö on jokin muukin tapa joka nyt ei heti tule mieleen :D

Vierailija
479/1074 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mikään ärsyttää, mutta kaupassa otti vähän pannuun kun kassalla oli hirveä jono, mulla painava kori ja edellä oleva nainen ei laittanut yhtä ainutta ostostaan (olikohan kinkkupaketti) hihnalle vaan piti sitä kädessään vaikka hihnalla oli jo vaikka kuinka paljon tilaa. Kun vihdoin laittoi, jäi itse seisomaan hihnan päätyyn vaikka oma ostos oli jo kassatyöntekijän päädyssä ja koko muu hihna tyhjä. Kun vihdoin myyjä otti ostoksen käsittelyyn ja tää rouva viitsi siirtyä maksamaan niin koko hihna oli tyhjä ja sain hirveellä kiireellä lappaa ostoksia siihen. Kuulostaa naurettavalta kitinältä joo, mut vaikea selittää :D

Vierailija
480/1074 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin mikään ärsyttää, mutta kaupassa otti vähän pannuun kun kassalla oli hirveä jono, mulla painava kori ja edellä oleva nainen ei laittanut yhtä ainutta ostostaan (olikohan kinkkupaketti) hihnalle vaan piti sitä kädessään vaikka hihnalla oli jo vaikka kuinka paljon tilaa. Kun vihdoin laittoi, jäi itse seisomaan hihnan päätyyn vaikka oma ostos oli jo kassatyöntekijän päädyssä ja koko muu hihna tyhjä. Kun vihdoin myyjä otti ostoksen käsittelyyn ja tää rouva viitsi siirtyä maksamaan niin koko hihna oli tyhjä ja sain hirveellä kiireellä lappaa ostoksia siihen. Kuulostaa naurettavalta kitinältä joo, mut vaikea selittää :D

On kahdenlaisia kaupassa kävijöitä.

Olen tuon kinkkupakettipersereijän vastakohta ja ylpeä siitä.

Tiedostan että takanani ja edessäni on ihmisiä ja toimin sen mukaan. Olen jopa törkeälle etuilijalle ja "minähän en muista välitä" ihmiselle muistuttanut autonsa avainten jääneen kärryyn, jonka hän jätti kylmästi vain toisten tielle.

Olin liian kiltti.