Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärä posti tulee! Mitä teen?!

alkaaottaapattiin
13.11.2017 |

Meille on tullut erään ry:n posti jo vuosia. Ilmeisesti joku vastuuhenkilö on asunut osoitteessamme aiemmin. Aina joudun kiikuttamaan kirjeen postilaatikkoon joka ei ole ihan 'kulman takana'. On tämän yhdistyksen pankkipostia joten tottakai toimitan sen eteenpäin. Yhdistyksen tietoja vaikea löytää netistä ja olen pari tekstiviestiä laittanut johonkin löytämääni numeroon että vaihtaisiko henkilö ystävällisesti oikean osoitteen pankin järjestelmiin että se posti ohjautuisi oikeaan osoitteeseen mutta mitään ei ole tapahtunut. Mitä voin tehdä kun ei jaksaisi aina raahailla kirjettä postin laatikkoon. Kun se ei mielestäni ole minun tehtäväni. Oikeasti rassaa kun vuosia jo sama juttu!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin, jos eivät kerran vaivaudu tekemään asialle mitään. Joo, niin ei saisi tehdä, mutta ei ketään voi velvoittaa kanniskelemaan jatkuvasti väärään osoitteeseen tulevia kirjeitä minnekään.

Vierailija
2/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaaottaapattiin kirjoitti:

Meille on tullut erään ry:n posti jo vuosia. Ilmeisesti joku vastuuhenkilö on asunut osoitteessamme aiemmin. Aina joudun kiikuttamaan kirjeen postilaatikkoon joka ei ole ihan 'kulman takana'. On tämän yhdistyksen pankkipostia joten tottakai toimitan sen eteenpäin. Yhdistyksen tietoja vaikea löytää netistä ja olen pari tekstiviestiä laittanut johonkin löytämääni numeroon että vaihtaisiko henkilö ystävällisesti oikean osoitteen pankin järjestelmiin että se posti ohjautuisi oikeaan osoitteeseen mutta mitään ei ole tapahtunut. Mitä voin tehdä kun ei jaksaisi aina raahailla kirjettä postin laatikkoon. Kun se ei mielestäni ole minun tehtäväni. Oikeasti rassaa kun vuosia jo sama juttu!!

Jos liikut joskus kyseisen pankin konttorin lähellä, niin anna sinne viestin kera. Eikä yhtä väärää kannata erikseen raahata minnekään. Postinjakajallekin voisi kohdattaessa mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee naapurikadun postia silloin tällöin. Valitin postin nettisivuilla. Korvaukseksi sain 15 ikimerkkiä. Että sillai!

Vierailija
4/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein vähän vastaavassa tilanteessa kirjeen Postiin ja sanoin, ettei kannata jakaa meille. Sen koommin ei enää tullut.

Vierailija
5/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vuosia saman numeroisen asunnon postia milloin milläkin katuosoitteella. Sitten vaihtui uusi ja ehompi itellaani ja ongelma poistui.

Vierailija
6/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tässä muutama viikko takaperin, että ketä nämä Maarianhaminassa käyneet ihmiset ovat, jotka lähettivät minulle sieltä postikortin ja kertoivat siinä yksityiskohtaisesti kuulumisiaan... Luin kortin moneen kertaan ja yritin muistaa kuuluuko laajaan sukuuni sen nimisiä sukulaisia, kunnes yhtäkkiä huomasin, että koko kortti ei ollut minulle osoitettu, vaan jollekulle naapuritalossa asuvalle. Kiikutin sen oikeaan postiluukkuun, mutta vähän tuli tirkistelijäolo luettuani jonkun Eijan ja Kalevin kuulumisia.

Mitä muuten tapahtuu, jos avaa jollekin toiselle tarkoitetun kirjeen? En minä ainakaan ikinä katso vastaanottajan nimeä, kun asun yksin. Ei kai sellaista avattua kirjettä kehtaa minnekään enää viedäkään siinä vaiheessa kun huomaa, että se on jaettu väärään osoitteeseen.

Vierailija
7/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee entisen asukkaan laskuja joka kuukausi. Hänelle tulee perintätoimistoistakin säännöllisesti postia. Olen asunut tässä jo 4 vuotta! On se kyllä omaa tyhmyyttäkin, jos ei ome osannut 4 vuodessa tehdä osoitteenmuutoksia.

Katsopa huviksesi osoitteen viereisestä koodista (se neliö), jakaako posti sen vai joku muu firma. Minulle väärät postit jakaa kirjapainon oma jakelu. He eivät kuulemma voi tehdä osoitteenmuutoksia. Postille tulee kuulemma laatikkotolkulla kirjapainon jakamaa väärää postia. Sitä en tiedä, mitä posti tekee kirjapainon jakamille kirjeille. Olisihan se tyhmää, jos posti joutuu korjata kirjapainon virheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi