Nyt käy sääliksi huuto.net ostajaa...
Oikeesti. Mulla ei ole ollut tapana puuttua näihin juttuihin, sillä en kadehdi toisten voittoja. Mutta nyt on pakko. Itsekin myyn huutiksessa, tosin pääsääntöisesti vain uuden veroista. Voittoja napsin itsekin, kun tilaisuus osuu kohdalle, mutta edelleen vain uuden veroisista. Huonommat yksilöt käyn myymässä kirpputorilla, kuten nytkin. Ja monesti olen omiani löytänyt huutiksesta, eikä sillä ole sinänsä mitään väliä, mutta nyt harmittaa ostajien puolesta!
Kaikki myymäni reimatecit ja marimekot näkyvät nyt olevan myynnissä ja " ihan hyvä kuntoisina vielä" . Mut oikeesti, yhdenkin haalarin itse ostin 3 eurolla, käytin syksyn ja nyt myin kympillä pois. Se ehti itsepalvelupuolella roikkua pari viikkoa 12 euron hintaan, eikä kelvannut kellekään; edes jobbareille. Ja nyt joku raukka maksaa siitä 45 euroa ja vielä postikulut päälle. Oikeesti mua surettaa sen ostajan puolesta. Ehkä jonnekin käpykylälle, jossa kirpputoreja ei ole, sen voisi lähettää 20 eurolla (sitä mietin itsekin, mutta valkkasin helpomman tavan kun hyvääkin myytävää on yllin kyllin) , mutta jos ei tuosta kaupasta tule huuto.net pettymystä niin sitten ei mistään. Tekisi mieli kommentoida noihin muihinkin kohteisiin, että ostajat käyttäisivät harkintaa, mutta kun periaate sanoo että antaa kaikkien kukkien kukkia.... ja jokaisen yrittää tavallaan:(
Empä tiedä, noteeraako tätä enää kukaan, koska alkuperäinen viesti oli jo kuukauden takaa, mutta kirjoitampa kuitenkin. No, eihän tuo ole reilua, että paskaa kamaa myydään " uutena" tai " uudenveroisena" ..
Muttamutta..onko tuokaan reilua, että itse tunnustat tekeväsi " bisnestä" käytetyillä vaatteilla ja tavaroilla?
Mun mielestä toikin menee törkeyden puolelle, jos sanot itse ostaneesi 3' lla egellä, käyttäneesi jonkin aikaa ja myyväsi sitten kympillä? Onko reilua tuokaan? Menepä itseesi eli se koira älähtää, johon kalikka kalhtaa..