Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pudottaa painoa 20kg kun imettää

Vierailija
13.11.2017 |

Minulla on 3kk ikäinen vauva, ja raskaus oli vaikea (olin pakkolevossa, sairastuin aineenvaihduntahäiriöön, lievä raskusmyrkytys jne). Radi oli myös ja vaikka söin terveellistä ruokaa, lihoin pakkovuodelevon takia paljon eli 25kg. Näistä se 5kgjäi synnärille ja 20kg jäi vyötärölle. Olen siis ylipainoinen ja tiedän sen. Olen toistaiseksi ns kovan liikunnan kiellossa laskeuman takia eli juoksu ja aerobic jne ei onnistu vielä. Aiemmasta poiketen imetys ei ole laihduttanut yhtään. Syön edelleen terveellisesti mutta en laske kaloreita.

Miten on, saanko alkaa laiharille ja miten sen tekisin? Osaan kyllä laihduttaa ns normaalisti eli silloin treenaisin 10h viikossa rajua liikuntaa. Mutta nyt liikunta on mummokävelyä enimmillään.

Tämä on kolmas lapsi ja aiemminkin tuli paljon painoa, mutta ne kilot katosivat imettämällä. Mikä nyt on toisin? Miksei imetys nyt ”toimi”?

Asiallisia neuvoja toivoisin joten kiitos etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään joka olisi synnytyksen jälkeen laihduttanut? no, useimmat eivät kyllä taida juuri edes lihoa. Ap

Vierailija
2/2 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mitään Samat laput kaikille - nettidieettiä osta, niistä puuttuu yksilöllisyys kokonaan ja tarkoitus on vain kerätä ihmisiltä rahat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla