Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani, 16 v., unohti isänpäivän

Masentunut faija
12.11.2017 |

Vaimoni ja poikani asuvat nykyään eri osoitteessa kuin minä. Asumusero. Välit vaimoon ja poikaan ovat kyllä kunnossa, tapaamme usein ja ystävällisissä merkeissä.

Poikani ei nyt enää kuitenkaan muuta tee kuin viihtyy nettipelien ääressä. Ennen ei. Siksipä hän tänään unohti isänpäivänkin. Ei tullut puhelua, ei tekstiviestiä, ei korttia, ei mitään.

Viime vuonna vielä muisti. Poikani tapakasvatus on muuttunut -tai vähentynyt- siitä ajasta, kun me asuimme yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikas on 16 vuotias, oisit ite sille soittanu jos haluut kuulla. Et sä voi alkaa itkee sen perään et sun teini ikäinen poikasi ei askarrellu sulle makaronikorttia.

Vierailija
2/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon minäkin unohtanut isänpäivän joskus. Makoilin silloin pikkukrapuloissa sängyn pohjalla koko päivän. Ikää tosin oli vähän enemmän kuin 16. Jälkikäteen hävetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin jep.

Meilläkin on murjotettu kun lapset 20 ja 17 ei ”antaneet mulle mitään lahjaa”. Ja siis sai kuitenkin ne jokavuotiset pyjaman ja kirjan, mutta kun ’sinähän ne ostit’ ja lapset siis kuitenkin olivat kotona ja syötiin aamupalaa yhdessä. Kakkua ei oltu tehty koska mies ei halunnut...

Se ei vaan nyt ole teinien ykkösasia tuo vanhempiensa muistaminen ja vaikka toki olisi meidän mielestä vähintäinkin vaivatonta soittaa/kirjoittaa tekstari niin ei me teinit sellaisia ajattele kuin vanhempiensa tunteet :)

Vierailija
4/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tänä vuonna niin paljon mainostettu. Ei 16-vuotias kalenteria seuraa. Ehkä ei edes tiennyt.

Vierailija
5/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että poika arvostaa päiviä, jolloin hän saa lahjoja. 

Isän- ja äitienpäivät unohtuvat helposti.

En syyttäisi aiheesta lapsen äitiä, vaan pojan ikää.

Vierailija
6/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lämpimät välit, olisit voinut illalla itse soittaa ja kysyä ihan huumorilla, että unohditkos isänpäivän.

Ja jos olet pojan äidinkin kanssa hyvissä väleissä, miksi et kutsunut poikaa käymään isänpäivänä.

Itse aina juttelen hyvissä ajoin ennen äitienpäivää aikuisten lasteni kanssa äitienpäiväohjelmasta.

Avoimuutta, eihän sitä passiivisena onnitteluja tarvitse odottaa. Nyt voi poika ihmetellä, miksi isä ei pyytänyt luokseen isänpäivänä.

16-vuotias in vielä lapsi. Toisaalta olisihan äitikin voinut muistuttaa...

Ensi vuonna menkää vaikka pitsalle pojan kanssa.

Vierailija
7/7 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelkäsi vähän samaa, mutta soittihan se poika kolmen maissa kun heräsi. Ja mä kyllä ymmärrän vaikkei itselläni lapsia olekaan. Jos vähän väliä juhlitaan teinipojan synttäreitä, viedään ja haetaan harrastuksista, kokataan ja hyysätään, on ihan ok muistaa isää isänpäivänä kun hän ei edes koskaan vietä synttäreitä saati saa synttäri tai joululahjoja jälkikasvultaan. Eikä niitä kaipaakaan. Tapakasvatustahan se on, ja toisen huomioonottamista. Lähivanhemman pitäisi kyllä automaattisesti huolehtia ja muistuttaa. Heillä näin ei ole ollut koskaan vaan mummi on sitten aina isänpv soittanut ja muistuttanut lapsenlasta että muista soittaa isälle. Meillä myös kyse kohta 17v täyttävästä pojasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi