Tarvitsen neuvoja miten saan tyttöystävän lepytettyä, kun erehdyin moittimaan hänen kokkaustaitoja
Tyttöystävällä on paha tapa tunkea sinihomejuustoa ja valkosipulia kaikkeen kokkaamaansa ruokaan. Valkosipulia inhoan, mutta sinihomejuusto on OK. Rajansa silläkin, koska en halua sitä joka päivä. Erehdyin aukomaan suuni ja sanoin että haluan ruokani ilman sipulia ja juustoa. Meidän piti mennä vanhemmilleni isän päivän kunniaksi, mutta jouduin ulkoruokintaan ja kävin siellä yksin. Tulin kotiin, mutta tyttöystävä istuu sohvalla kädet puuskassa eikä suostu puhumaan.
Mies 27v
Kommentit (9)
Olit rehellinen. Et ole tehnyt mitään väärää. Tyttöystäväsi on lapsellinen.
Ethän sä edes erehtynyt moittimaan! Nainenhan on ihan psyko. Kerroit ainoastaan, että haluat ruokasi ilman sipulia ja homejuustoa. Mikä pakote ne kellekään on ruokaan tunkea. Jo nyt on taas.
Ärsyttää, kun kaikki nuijat narisijat saa ne mukavimmankuuloiset miehet.
Tee itse ruuat jos ei kerran tyttöystävän safkat kelpaa. Ihme nillitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse ruuat jos ei kerran tyttöystävän safkat kelpaa. Ihme nillitystä.
^ Tämä on nillitystä. Tuskinpa ap on pakottanut tyttöpaskaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä edes erehtynyt moittimaan! Nainenhan on ihan psyko. Kerroit ainoastaan, että haluat ruokasi ilman sipulia ja homejuustoa. Mikä pakote ne kellekään on ruokaan tunkea. Jo nyt on taas.
Ehdotin yhdessä kokkaamista, mutta tyttöystävä pyysi poistumaan keittiöstä. Tyttöystävä on kehunut tekemiäni ruokia, mutta ei halua minun kokkaavan. Käyn usein salaa ulkona syömässä, koska en halua loukata häntä mutta en myöskään halua haista valkosipulille.
Mies 27v
Joo tuota, tyttöystävä on tässä väärässä ja hänen pitäisi pyytää anteeksi. Ihan kamalaa käytöstä, ilmeisesti aikuiselta ihmiseltä?
Jos tapasi sanoa asia oli suora (ei selkeästi kuitenkaan tyly, ihan faktalta tuo vain kuulosti) ja se häiritsi tyttöä, pitäisi hänen asiallisesti kertoa sinulle että ilmaisutapasi on hänelle liian suora jos hän on epävarma kokkauksistaan tai kokee suoruuden töksäyttelynä.
Täytyy sanoa että vaikka itsekin kokisin tuon tilanteen tylynä sikäli miten sen kuvittelin, niin tyttöystävän tapa hoitaa asia on aivan helvetin väärä ja ansaitset asiallisempaa kohtelua. Tottakai se voi ärsyttää jos istutaan pöytään ja toinen sanoo että "haluun mun ruoan ilman valkosipulia" kun se on jo tehty, mutta sekään ei ole moite eikä haukku, enemmänkin suorasukaista mikä on meidän kulttuurille tyypillistä. Jos taas tyttö oli kokkaamassa ja pyysit ettei laittaisi sinulle valkosipulia vaan vaikka suoraan omalle lautaselleen, tyttö on melkoinen pirttihirmu.
Miksi edes haluat olla tuollaisen paskakasan kanssa? Jos kuvittelee tuollalailla sinun tuntevan olosi rakastetuksi, niin paskanmarjat. Mä sanoisin, että jos olet noin pikkumainen kusipää, niin naiskentele sitä homejuustoasi vaan!
Toi on ihan pelkkää tyhmää naisellista, lapsellista manipulaatiota, älä lankea siihen ansaan. Ei hänellä ole mitään oikeutta käyttää sua heikon itsetuntonsa paikkaajana.