Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä EI ole seksuaalisesti ahdisteltu ikinä?

Vierailija
12.11.2017 |

Minua ei, ja tämän somekohun myötä mietin, oonko ruma vai mikä vika minussa on.
Minua ei siis olla ahditeltu koskaan mitenkään ja se hävettävää kyllä, syö itsetuntoa.
Muita?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan, mutta olen mies, joten lasketaanko sitä edes?

Vierailija
2/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan, ja olen kyllä ruma, se on selvä. Eipä se kuitenkaan ahdistelusta mitenkään parempaa toimintaa tee, että samalla tulee kertoneeksi jonkun olevan mielestään todennäköisesti viehättävä.

No, joskus nuorena (olisinko ollut just ja just yläasteella) huoltoaseman kassalla joku mies tuli viereen sanomaan, että "lähetkös mun mukkaan", vähän säikähdin ja kipitin ostosten jälkeen äkkiä autolle. Mies oli ehkä 35 - 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiäkin ahdistellaan. Ja aloittajalle. Jos olet tosissasi, niin muuta vähän ajatteluasi. Kun itse olin nuori, ja jouduin ahdistelluksi, niin kyllä se hävetti, nöyryytti, ja sai kokemaan itsensä halveksituksi, koska minua kerran sai toisten silmissä kohdella epäkunnioittavasti. Joten mieti, mitä kirjoitat. Kukaan raiskauksen tai muun ahdistelun uhri ei sen seurauksena koe itseään kauniiksi. Koskaan.

Vierailija
4/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä semmonen muodoton toppatakki ja joku lapsellinen pitkä "tonttupipo" päässä, etten ollut edes mitenkään nättinä. Sehän saattoi luulla mua vaikka pojaksi.

2

Vierailija
5/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu koskaan, olen 43 v. nainen. En nuorena ollut edes mikään erityisen ruma, joskaan en erityisen kauniskaan - tavis. Mutta olen aina ollut vakavan ja sisäänpäin kääntyneen luontoinen ja tosikon näköinen jo päälle, ehkä se ei innosta lähestymisiin. Nyt vanhempana jo yli 100 kg paino estää kaikenlaiset miesten lähestymiset ja katseet.

Vierailija
6/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan, ja olen kyllä ruma, se on selvä. Eipä se kuitenkaan ahdistelusta mitenkään parempaa toimintaa tee, että samalla tulee kertoneeksi jonkun olevan mielestään todennäköisesti viehättävä.

No, joskus nuorena (olisinko ollut just ja just yläasteella) huoltoaseman kassalla joku mies tuli viereen sanomaan, että "lähetkös mun mukkaan", vähän säikähdin ja kipitin ostosten jälkeen äkkiä autolle. Mies oli ehkä 35 - 40 v.

Kirjoitat ettei sinua ole ahdisteltu ja heti perään kirjoitat kuinka viittä vaille isäsi ikäinen mies yritti sinua kun olit lapsi, eli yritti tehdä rikosta

Vierailija
7/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin törkeä luonteeltani etten oo ottanu niitä ahdisteluna. Perseen puristelija saa äkkinäisen kassien kopeloinnin ja sanaseppo vastineensa. Loppuu yleensä siihen kaikki "kiva" kun eivät vissiin uskalla jatkaa. On melkoisen asiallista sakkia sen jälkeen. Oon kyllä kuullu ettei uskois näin kiltin näköisestä naisesta moista. No kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
8/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan, mutta olen mies, joten lasketaanko sitä edes?

Sama.

Vierailija
9/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei ole koskaan ahdisteltu.

Vierailija
10/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetääks koittaan kirjoitti:

Mä olen niin törkeä luonteeltani etten oo ottanu niitä ahdisteluna. Perseen puristelija saa äkkinäisen kassien kopeloinnin ja sanaseppo vastineensa. Loppuu yleensä siihen kaikki "kiva" kun eivät vissiin uskalla jatkaa. On melkoisen asiallista sakkia sen jälkeen. Oon kyllä kuullu ettei uskois näin kiltin näköisestä naisesta moista. No kukin taaplaa tyylillään.

Kyllä minäkin toimin noin, jälkikäteen ajatuksissani. Siinä tilanteessa olen jäätynyt ja ahdistelija on mennyt menojaan.

Vierailija
11/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdisteltu enkä kokenut itseäni kauniiksi. Yksi tapaus, olin teini ja kokematon ja hirveä spurgu huusi että ota suuhun saat kympin. Tunsin itseni rumaksi ja halvaksi.

Vierailija
12/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, ellei naiseksi kiusaamista lasketa. Ei se oikeastaan syö itsetuntoa, mutta se harmittaa, kun en pääse munaamaan yrittäjiä :)

Vierailija
13/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan, ellei naiseksi kiusaamista lasketa. Ei se oikeastaan syö itsetuntoa, mutta se harmittaa, kun en pääse munaamaan yrittäjiä :)

Tai siis naiseudesta kiusaamista. Nainen siis olen.

Vierailija
14/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just todettiin, että meidän perheessä on jokaista ahdisteltu. Sekä mies- että naispuolisia.

Vierailija
15/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mua ei ahdista se jos joku pelle huutelee tai kännipäissään ohimennen läpsäisee perseelle eikä myöskään se jos äijänrähjä puhuu typeryyksiä. Niin monet vain haluavat nykyään uhriutua turhasta jolloin todelliset uhrit jäävät varjoon tai heidät leimataan samanlaisiksi huomionhakuisiksi.

Vierailija
16/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kai jotenkin outo, koska monia sellaisia asioita mitä muut pitää ahdisteluna, minä pidän vaan harmittomana hupina. Jopa nautin siitä. Esim. kaksimielisistä jutuista, takapuolen tai tissien taputtelusta tai puristamisesta, halailusta baarissa. Heitän itsekin miehille mielelläni kaksimielistä läppää. 

Ainoa kerta kun olen jotenkin vähän edes jähmettynyt ahdistelusta on, kun 13-vuotiaana näin itsensäpaljastelijan koulumatkalla. Siinä iski vähän semmoinen pelko, että tekeeköhän tuo muutakin kuin näyttää muniaan, että lähteekö seuraamaan. Vanhemmiten mikään tuommoinen ei ole juuri järkyttänyt, semmoiselle tyypille luultavasti heittäisin jotain läppää vaan ronskilla, matalalla äänelläni takaisin: "varo ettei pikkuveli palellu" tai "en tiedä kannattasko tota kauheasti näytellä, ei  oo mikään koko- tai muotovalio meinaan" tai "en tiedä ootatko tuohon jotain reaktiota mutta multa et sitä kyllä ainakaan saa kun hoitsuna näen noita vehkeitä ihan päivittäin niin paljon".

Vierailija
17/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh oot kiihottava, tykkään tosta kova tyttö jutusta mikä sulla on. Haluisin tarrata sun tarakkaan kiinni samalla kun suutelen kaulaasi ja kuiskailen korvaasi miten ihanalta tuoksut peipi. Haistelisin sun tukkaa kalu kovana.

Vierailija
18/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olis ehkä parempikin että ei toimisi refleksinomaisesti sillä vastapuoli useimmiten vaikuttaa järkyttyneeltä. Vähän säälittääkin jotkut jos piruparat saavat trauman mun takia. En osaa selittää omaa käytöstä muulla kuin että kaveerasin pienestä poikien kanssa ja tytöt ei huolineet mukaan leikkeihinsä.

Vierailija
19/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olis ehkä parempikin että ei toimisi refleksinomaisesti sillä vastapuoli useimmiten vaikuttaa järkyttyneeltä. Vähän säälittääkin jotkut jos piruparat saavat trauman mun takia. En osaa selittää omaa käytöstä muulla kuin että kaveerasin pienestä poikien kanssa ja tytöt ei huolineet mukaan leikkeihinsä.

Mä voisin koittaa sun kanssa.

Vierailija
20/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat ettei sinua ole ahdisteltu ja heti perään kirjoitat kuinka viittä vaille isäsi ikäinen mies yritti sinua kun olit lapsi, eli yritti tehdä rikosta

Kieltämättä kuulosti varmaan ristiriitaiselta, mutta en koskaan ajatellut sen olevan seksuaalista ahdistelua, ja se tuli vasta sen jälkeen mieheen, kun olin jo ajatellut, että eihän mua ole mitenkään ahdisteltu. Kokisin jotenkin typeräksi itseni, jos sanoisin, että näin mua on seksuaalisesti ahdisteltu, ihan kuin vähättelisin ihmisiä, joille on oikeasti tehty niin. Onko minua tosiaan ahdisteltu seksuaalisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme