Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet syntynyt tai synnyttänyt sektiolla

Vierailija
12.11.2017 |

Onko allergioita? Olen kuullut että sektiolla syntyneillä olisi enemmän allergioita kuin alateitse syntyneillä. Minä ja kaksi sisarustani olemme syntyneet sektiolla ja kahdella muulla sisaruksellani on siitepölyallergiaa ynnä muita allergioita, mutta minulla ei ole mitään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sektiolla ja en ole koskaan ollut allerginen millekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 sektiolasta, ei allergioita. Itse olen 1.5 vuotta imetetty moniallergikko.

Vierailija
4/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisiän allergioita, vaikka olen syntynyt sektiolla

Vierailija
5/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni syntyi hätäsekstiolla 23v sitten.Ei koskaan sairastanut lapsena eikä allergioita.Ensimmäinen antibioottikuuri 18-vuotiaana.

Vierailija
6/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sektiolla ja olen astmaatikko allergioineen.

Vierailija
7/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sektiolla, samoin kaksi sisarusta. Itselläni ei ole allergioita, kahdella nuoremmalla sisarellani on suvussamme muutenkin ilmeneviä allergioita, toisella kalalle, toisella tietyt juurekset ja hedelmät sekä koivu.

Vierailija
8/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sektiolla ja allergioita kaikki samat kun äidilläni, siitepöly, koivu yms. Joten siis ilman sektiota myös tod.näk saanut nuo. Mene ja tiedä.

Vierailija
9/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta. Esikoinen syntynyt sektiolla ja hänellä ei ole allergioita. Toinen lapsi syntynyt alateitse ja hänellä astma ja atooppinen ihottuma.

Vierailija
10/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset 8v syntyivät sektiolla ja vieläpä keskosena, eikä ainakaan vielä ole mitään allergioita. Minä olen varmaan kumille allerginen, mutta ei ole tutkittu. Mieheni ei ole millekään allerginen. Sisaruksistani yksi on allerginen eläimille esim. kissoille, muilla kahdella ei tietääkseni ole mitään allergiaa. Äitini on allerginen kalalle (lohi menee) ja ohralle. Isäni ei tietääkseni ollut millekään allerginen, sisarusteni isä, eli isäpuoleni on allerginen viljanpölylle, oli niin paljon altistunut sille että tuli keuhko-oireita, toki hitsarintyökään ei asiaa auttanut. Meidän suvussa ei ole allergioita muutenkaan juurikaan, isän puolella on astmaa mutta en tiedä heilläkään allergioita sinänsä.

Ehkä nämä allergiat on enemmän geenijuttuja.

Vierailija
11/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sektiolla. Ei todellakaan ole allergioita, ja olen paljon harvemmin flunssassa, kuin muut ihmisetä myös äidilläni on hyvä vastustuskyky, eikä suvussamme ole allergioita.

Vierailija
12/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiolla syntyneellä lapsellani on allergioita ja toisella normaalisti syntyneellä ei mitään.

Vierailija
13/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektiolla synnyin ja on ainoastaan aikuisiällä puhjennut siitepölyallergia.

Vierailija
14/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kolme lasta sektiolla. Ei allergioita kenelläkään meistä. Itselläni hyvä vastustuskyky ja lapset on tosi harvoin olleet sairaina.

Vierailija
15/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allergikko ja normaalisti alateitse syntynyt. Lapseni taas ovat syntyneet sektiolla, eikä kummallakaan ole todettu allergioita.

Vierailija
16/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole allergioita sectiolla syntyneellä 29 vuotiaalla lapsellani mutta alateitse syntyneellä 26 vuotialla on.

Vierailija
17/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset (2kpl) syntyneet sektiolla. Ei allergioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi