Äitini vihaa poikaystävääni???
Jos tääl on joku joka on ollu tai on tällä hetkellä samassa tilanteessa tai vastaavassa nii olis kiva tietää teidänki mielipiteitä. Eli siis mun ongelma on se, että musta on alkanut tuntuu että äiti ns. vihaa mun poikaystävää.(Poikaystävällä ei ole mitää äitiäni vastaan) Meillä on ikäeroa 6 vuotta (itse olen siis 17), eikä se oo äitiäni häirinnyt. Poikaystäväni ja äitini tuli hyvinki juttuun ennen, mutta jotain on muutaman kuukauden aikana tapahtunu. Poikaystäväni on nyt joka viikko kolme päivää pois kotoa työmatkan takia, jolloin meidän näkeminen on ollut vain sillon kun hän on kotiinsa palannu. Nyt on vaa käynyt silleen, että äiti ei ole päästäny mua näkemään häntä ku kerran tällä viikolla ja äitini jopa suuttuu kun mainitsen jotain pojasta. Nyt tän asian takia välit ovat poikaystävän kanssa hieman surkeat sillä hän luulee ettei mua kiinnosta nähdä vaikka syy on se, että äiti ei päästä. Onks jonkuulla ajatuksia mitä mä voisin tehdä??
Kommentit (13)
Oletko kysynyt äidiltäsi syytä muuttuneeseen käytökseen? Entä mitä äitisi tekisi, jos vaan yksinkertaisesti lähdet etkä odota lupaa?
Miks ilmottaisin poikaystävästäni poliisille kun itseämme ei häiritse ikäero eikä se ole häirinnyt äitiäni. Eikä poikaystäväni ole tehnyt mitää väärää. Ja muutenki suojaikäräja on ylitetty:)
Olen yrittänyt kysyä mut menee hiljaseks aina. Olen kerran yrittäny lähteä mut uhkaili soittaa poliisit perään joten jätin tekemättä
Äitisi on iskenyt silmänsä poikaystävääsi.
Äiti on tainnu nusasta sun poikkista.
Panda_ kirjoitti:
Olen yrittänyt kysyä mut menee hiljaseks aina. Olen kerran yrittäny lähteä mut uhkaili soittaa poliisit perään joten jätin tekemättä
Anna soittaa poliisit. Eivät ne voi tehdä mitään muuta kuin kuskata sinut kotiin tai kutsua äitisi hakemaan, ei ehkä sitäkään, mutta sen kummempia seurauksia ei tule kenellekään.
No sitä poikaystäväki sanonu mut jotenki vaa pelkään sitä et mitä äiti si keksii et pakottaako se eroomaan. On sanonut että kun täytän nii pitäisi valita joko äiti tai jätkä.
Kysy äidiltäsi miksi hän antaa pimpsaa poikaystävällesi
Vierailija kirjoitti:
Kysy äidiltäsi miksi hän antaa pimpsaa poikaystävällesi
No hehheh
Voisiko tämä palsta-Jonne nyt jo poistua toistelemasta tätä "hauskaa" vitsiään "eheheh ne harrastaa seksiä öhöhöh" kuin vähämielinen.
Ilmoita poikaystävästä poliisille, pedofilia on väärin!