Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko koiran hoito harrastus vai kotityö?

Vierailija
12.11.2017 |

Niin, miten on? Meillä on miehen hankkima koira (hankkinut siis ennen kuin aloimme olla yhdessä) ja minä en koirista niin välitä, mutta mulle on tietysti ok, että koira on ja asuu meillä. Nyt kun on lapsiakin ja pientä kiirettä, niin välillä tulee pientä kiistaa siitä, onko koiran lenkittäminen kotityö vai miehen "omaa aikaa"? Minusta se on miehen omaa aikaa, sillä muutenhan minä voisin hankkia vaikka hevosen ja tehdä "kotitöitä" tallilla tuntikaupalla iltaisin ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa.

Vierailija
2/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koirien lenkittäminen on ihan oikeaa puuhaa, harrastustoiminta erikseen. Eli meillä yksi teini harrastaa, mutta kaikki ulkoiluttaa vuorollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus. Jos yhdessä hankittu, yhteinen harrastus.

T. Kaksi koiraa taloudessa, itse hankittuja

Vierailija
4/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ole kotityö. Minä olen hankkinut koiran ennen kuin alettiin poikaystävän kanssa seurustelemaan enkä ole ikinä odottanut että se sitä hoitaisi jos ei itse halua. Se käyttää sitä joskus ulkona jos itse haluaa tai jos mä olen vaikka kipeänä mutta minä hoidan sen pääosin. Eri asia olisi jos oltaisiin hankittu se yhdessä, sitten hoitokin pitäisi jakaa tasaisemmin.

Vierailija
5/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen omaa aikaa ja harrastushan tuo koira ja sen hoito ja ulkoilutus on.

Sen ohella on tehtävä oma osuutensa kotitöistä ja lasten hoidosta ja läsnäolosta. Ei ole mikään tekosyy lähteä "koiraa ulkoiluttamaan" niin, ettei sen takia ehdi tai jaksa tehdä muuta.