Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään 2000-luvun alkupuolella palstailleita?

Äiti & lapset s. -00 - 16
12.11.2017 |

Vauva online oli ihana oma juttuni, kun olin illalla saanut lapset nukkumaan. Siellä oli monia hyviä tyyppejä. Makaroni tm jäi mieleen.
Silloin palstalla kävi vain muutama mies, jotka vaikutti melko järkeviltä. Ei ollu naisvihaa, ei lihavien älytöntä mollaamista. +40 äitejä ei muistaakseni haukuttu, tai en ainakaan huomannut. Tai ehkä aika kultaa muistot :)
Cittis tms oli henkilö, jolle vähän naureskeltiin. Toivottavasti hänellä menee hyvin nykyään.
Olis kiva tietää käykö kukaan silloinen nikki täällä enää ja mitä kuuluu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja kaipaan minäkin niitä aikoja. Nimimerkkiäni en enää muista.

Vierailija
2/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Olin nimim. Kolmas tulossa. No nyt on jo tullut neljäskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi mieleen se, että Kari Väänäsen ex-vaimo palstaili nimimerkillä Hermione 😀

Kyllä tykkäsin palstasta enemmän kuin nykyisestä. Paljon ystävällisempiä oltiin muita palstalaisia ja ylipäänsä muita ihmisiä kohtaan.

T. Nikitön av-vakkari, joka palstailee täällä aina joskus, vaikka nuorin lapsikin jo 15.

Vierailija
4/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin pistää hakuun vanha nimimerkkinsä... :D hengis ollaan! t. Makaroni tm

Vierailija
5/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmisille (niin miehille kuin naisille) on oikeasti tapahtunut alle 10 vuodessa? Ei tarvi kuin katsella keskusteluja vaikka vuodelta 2010-12 niin ilmapiiri oli paljon ystävällisempi. Nyt täällä vaan vittuillaan ja uhkaillaan jopa hengen lähdöllä.

Vierailija
6/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vauvakuume foorumissa ja joskus aihe vapaallakin. En ollut kovin tykätty hahmo.

Vierailija
7/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmisille (niin miehille kuin naisille) on oikeasti tapahtunut alle 10 vuodessa? Ei tarvi kuin katsella keskusteluja vaikka vuodelta 2010-12 niin ilmapiiri oli paljon ystävällisempi. Nyt täällä vaan vittuillaan ja uhkaillaan jopa hengen lähdöllä.

Yhä useampi ihminen kirjoittaa nettiin, joten hullujen ja ilkeilijöiden määrä lisääntyy. Tosin veetuilijoita oli ainakin Soneraplazassa jo 90-luvulla.

Vierailija
8/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla käy nykyään ihan muu porukka kuin äidit.

Tänne oksennetaan kaikki paha olo. Yllättäen myös velat tykkäävät vauvapalstalla.

Vierailija
9/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tämän palstan juttuja vasta pari kuukautta sitten, kun työpaikan äijät nauroi ihan hervottomasti näille kirjoituksille.

Onhan nämä aika hassuja ja lapsellisia toisinaan.

Vierailija
10/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on 2000-luvun alkupuoli.

Vierailija
11/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olin silloin ja täällä olen edelleen. Mikä lie mielenhäiriö jäänyt pääkoppaan asumaan

Vierailija
12/14 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tätä palstaa pahemmin lukenut, muistan kyllä et silloin vanhallakin palstalla kettuiltiin aika rankastikin, ikävää jos on mennyt siitä vielä pahemmaksi meininki

t. makaroni teeäm

Vierailija
13/14 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä 2000 luvun alkupuolella olin raivostuttamassa sanomalla 40+ äitejä mummoäideiksi. Joku jeesus fanaatikko uhkasi ilmiantaa minut Jumalanpilkasta ja minut bannattiin ainakin kerran. 

Vierailija
14/14 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ai kamala... oletko katunut kuitenkin kovasti?